Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אחריות סביבתית בתהליכי בניה

אחריות סביבתית בתהליכי בניה
Credit: Pixabay

הביקוש לפתרונות דיור בישראל נמצא בעלייה מתמדת ויזמים רבים מקדמים פרויקטים בתחום התכנון והבניה על מנת לספק מענה לדרישה. לצד היתרונות הבולטים שבקידום מיזמים אלו, הם עשויים להגיע לא פעם עם מחיר סביבתי כבד. כדי להעריך את כלל ההשפעות האקולוגיות של מיזם הבנייה שלך ולייעד פתרונות לקידום בניה בת קיימא, עומדים לרשותך מומחים בתחום התכנון הסביבתי שיסייעו לך במשימה. צוות המומחים של EOS – שירותי התייעלות סביבתית מזמין אותך לקבל ליווי צמוד ולהסתייע בחוות דעת של המומחים המובילים בישראל בתחום. יחד, נעריך את הסיכונים הסביבתיים בפרויקט שלך ונייעד להם פתרונות מתקדמים שיאפשרו לך להניע את התוכנית ללא חשש למפגעים סביבתיים ובהתאם להנחיות המשרד להגנת הסביבה.

Credit: Pixabay

ישנם היבטים רבים בתהליך הבניה שעשויים לגרום למפגעים סביבתיים חמורים. זיהומי רעש, ריחות רעים, השלכת פסולת ופגיעה בחי, בצומח ובמקורות מים הם רק חלק מההיבטים בהם עשוי המיזם לסכן את הסביבה. לכן, כאשר קיים סיכון לפגיעות מסוג זה, נדרש לבצע תסקיר השפעה על הסביבה כחלק מתכנון תב"ע. כדי לערוך תסקיר זה באופן מקיף ומקצועי, יש לפנות לעזרתם של אנשי המקצוע בהקדם.

עריכת תסקיר השפעה על הסביבה

במהלך התסקיר, נבחן את מצבו הסביבתי של המרחב בו נערך הפרויקט ואת כלל החלופות למיזם כדי לבחון האם זהו אכן המיזם הבטוח ביותר מבחינה סביבתית. לאחר מכן, נסקור את כלל שלבי התוכנית ונעריך את השלכותיה הסביבתיות. ככל שנזהה סיכונים לסביבה, נסייע לך לייעד את כלל הפתרונות הנדרשים כדי לפעול באופן בטוח ולמנוע נזקים במהלך הפרויקט. את כלל ההמלצות הללו, נגיש למוסדות התכנון והבנייה הרלוונטיים ונסייע לך לקבל את כל האישורים הנדרשים כדי להתחיל. כך, נוכל למנוע עיכובים מיותרים בפרויקט, לקדם תהליך בניה בר קיימא ולפעול ביעילות וביושרה.

EOS – שירותי התייעלות סביבתית מספקת ייעוץ סביבתי לעסקים בכל תחומי התעשייה. הניסיון רב השנים שלנו והידע המקצועי הנרחב הופך אותנו לאחת הסמכויות המובילות בישראל בתחום התכנון וההתייעלות הסביבתית. בכל מיזם ולקראת הקמת עסק יצרני חדש, אנו עומדים לרשותך ומסייעים לך לעמוד בכל הדרישות הסביבתיות.

שירותי תכנון סביבתי לכל המגזרים

בין אם נדרש לך ייעוץ בנושאי סביבה לקראת מיזם פיתוח, או אם המפעל שלך זקוק לקבלת היתר רעלים, צוות המומחים שלך עומד לרשותך ויסייע לך לייעד את הפתרונות הטובים ביותר לצרכים שלך. לקבלת פרטים נוספים, ניתן לפנות אלינו כעת במספר 052-4506622.

 

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...
איחוד הלוואות - הדרך שלכם להתחיל מחדש!
אם אתם נאבקים עם תשלומי חוב מרובים ומתקשים לעמוד בהתחייבויות...
היבט חשוב בתכנון נסיעות עבור תיירים רבים
השכרת רכב בחו"ל והשוואת מחירים היא היבט חשוב בתכנון נסיעות...
עריכת הסכם ממון לפני הנישואים: קשה באימונים, קל בקרב
גירושין הוא תהליך שיכול להיות ארוך ומייגע עד ההגעה להחלטות...
הכול על רכישת גלילים מקרטון בעידן המודרני
אתם מתכוננים לקראת מעבר דירה? או שאולי אתם מעבירים את...
מה כולל שירות IT במיקור חוץ
חברות מובילות בארץ ובעולם בוחרות לקבל שירותי it חיוניים במיקור...
עבודתה של הדולה
אם אי פעם תהיתן מה כוללת עבודתה של הדולה, אשת...
כך תקבלו את היעוץ המתאים ביותר לגבי ההלוואה המשמעותית בחייכם
משכנתא היא ההלוואה המשמעותית ביותר שתיקחו בחייכם. כיוון שזו הלוואה...
כל היתרונות בעריכת הסכם ממון
היום יש יותר ויותר זוגות המודעים לכך שלמרות שהקשר שלהם...