איך מגיעים ללקוחות פוטנציאלים בתחום הביטוח?

איך מגיעים ללקוחות פוטנציאלים בתחום הביטוח?
קרדיט pixabay

זו אחת השאלות המרכזיות ששואל את עצמו כל סוכן ביטוח. עם ריבוי חברות הביטוח והסוכנים הפועלים בכל דרך שיווק אפשרית, כל אחד מאתנו מחפש את הדרך הנוחה, הקלה והמהירה להגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלנו. לקוח זה הכוח, ואם נמצא את הדרך לאתר את הלקוחות הללו, אנו על דרך המלך. כולנו חולמים לשבת במשרד ולקבל פניות מאנשים המתעניינים בשירות הביטוח שלנו, לצערנו הרב כיום בעידן התחרותי הטלפונים לא ממהרים להגיע וקיימת מלחמה על כל לקוח חדש והאתגר המרכזי והיום יומי הוא איך להשיג את הלקוח. האור בקצה המנהרה הוא, שישנם רבים המתעניינים בביטוח, ואם תעבדו נכון, המכירות שלכם יעלו. בדיוק בשביל זה כדאי לכם להכיר את חברת לירות דיגיטל, חברת שיווק המתמחה ועוסקת אך ורק בייצור תוכן ולידים לתחום הפנסיה, ביטוח והשקעות בארץ.

לידים בביטוח

לידים לביטוח הם ללא ספק מה שאתם צריכים על מנת להגדיל את תיק הלקוחות שלכם ואף להרחיב את אזורי הפעילות. במידה ואתם סוכנים בתחילת הדרך וזקוקים לדחיפה בבניית תיק לקוחות ראשוני,  או במידה והנכם סוכנים ותיקים המעוניינים לצרף לקוחות  פוטנציאלים חדשים , הפתרון עבורכם הם לידים חמים וזאת במידה ותפעלו נכון. חשוב להבין כי לידים לביטוח הינם תוצאה של אסטרטגיה שיווקית וקמפיינים בערוצי הדיגיטל השונים. כמפרסמים, הרצון שלכם הוא לפגוש את הלקוח הפוטנציאלי ברחבי הרשת, על מנת ליצור עניין ולגרום ללקוח לפנות אליכם. לידים לביטוח יכולים להגיע בדרכים רבות, לדוגמת מילון שאלון, יצירת קשר טלפוני, משלוח הודעה, או שיחת צ'ט.

שיווק דרך לידים – נוסחה מנצחת

חשוב להבין כי בשיווק אין נוסחה אחת מנצחת. למרות שענף הביטוח קטן, כל סוכן שונה מרעהו ולכן בלתי אפשרי לתת פתרון אחד לקמפיין מנצח. במידה ואתם רוצים לרכוש לידים לסוכן ביטוח שלב בתחילה יש לבצע "בקרת נזקים". כל כל סוכן עצמאי שמגיע אל חברת לירות דיגיטל, עובר "בקרת נזקים",  בו מדובר על ניתוח פעילות דיגיטלית קיימת, בין אם מדובר ב תר אינטרנט, רשתות חברתיות, הערכת מוניטין ועוד.  דבר זה עוזר להבין כיצד הסוכן כמותג נתפס בעיני הקוראים. תחום הדיגיטל רחב מאוד, ישנן אפשרויות רבות להציג מודעות ללקוחות פוטנציאלים ולכן חשוב להעריך נכון את יכולות ההמרה ללקוח שלכם. בנוסף נערכת בדיקה שלהאתר שלכם ועד כמה הוא יעיל,  מעקב ומדידה חשובים מאודף לכן יש לבדוק בכל דרך אפשרית את הצלחת הקמפיין והשפעתו. על מנת להשיג לקוחות פוטנציאלים, פנו עוד היום אל לירות דיגיטל, חברת שיווק שמתמחה ועוסקת אך ורק בייצור תוכן ולידים לתחום הפנסיה, ביטוח והשקעות בארץ.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
מיחזור משכנתא - הדרך שלך לחיסכון
רבים מבעלי המשכנתאות אינם מודעים לאפשרות לבצע מיחזור משכנתא והגדלתה....
מה כולל הליך גירושין בהסכמה בית הדין הרבני ולמה הוא מומלץ?
כאשר בני זוג מחליטים להיפרד ברוח טובה וללא מחלוקות או...
הפחתת היטל השבחה ושמאות מקרקעין בתל אביב   
מהי הפחתת היטל השבחה? הפחתת היטל השבחה היא אחת מהאפשרויות המשפטיות...
הגנה משפטית לעובדים בכירים
ייצוג בכירים בדיני עבודה מחייב הבנה עמוקה של הסטטוס המשפטי...
כל מה שצריך לדעת על תיקוני רכב ושירותים מומלצים  
כאשר מדובר על תחזוקת רכב, אחד מהנושאים המרכזיים ביותר הוא...
הליך גישור משפחתי המאפשר להגיע להסכמות מחוץ לבית המשפט
לא כל הליך פרידה חייב להסתיים במאבק משפטי ארוך ומתיש...
תואר ראשון בניהול עם התמחות שמתאימה לעולם המחר
הנוף התעסוקתי, המשתנה בד בבד עם הטכנולוגיה המתפתחת, מייתר לא...
חיבור מהיר ואמין לבית שלכם 
בעידן המודרני, התקנת תשתית אינטרנט היא אחת מהפעולות החשובות ביותר...
ארגון אירועים בלתי נשכחים עם קייטרינג מותאם אישית
הבחירה בקייטרינג בראנץ' לאירוע היא הבחירה האידיאלית עבור אלו שמחפשים...
מהפכת הנדל"ן של הישראלים בקפריסין: למה כולם מדברים על פאפוס?
בעשור האחרון הפך תחום הנדל"ן להשקעה כמעט בלתי אפשרית עבור...
דילוג לתוכן