Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך מגיעים ללקוחות פוטנציאלים בתחום הביטוח?

איך מגיעים ללקוחות פוטנציאלים בתחום הביטוח?
קרדיט pixabay

זו אחת השאלות המרכזיות ששואל את עצמו כל סוכן ביטוח. עם ריבוי חברות הביטוח והסוכנים הפועלים בכל דרך שיווק אפשרית, כל אחד מאתנו מחפש את הדרך הנוחה, הקלה והמהירה להגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלנו. לקוח זה הכוח, ואם נמצא את הדרך לאתר את הלקוחות הללו, אנו על דרך המלך. כולנו חולמים לשבת במשרד ולקבל פניות מאנשים המתעניינים בשירות הביטוח שלנו, לצערנו הרב כיום בעידן התחרותי הטלפונים לא ממהרים להגיע וקיימת מלחמה על כל לקוח חדש והאתגר המרכזי והיום יומי הוא איך להשיג את הלקוח. האור בקצה המנהרה הוא, שישנם רבים המתעניינים בביטוח, ואם תעבדו נכון, המכירות שלכם יעלו. בדיוק בשביל זה כדאי לכם להכיר את חברת לירות דיגיטל, חברת שיווק המתמחה ועוסקת אך ורק בייצור תוכן ולידים לתחום הפנסיה, ביטוח והשקעות בארץ.

לידים בביטוח

לידים לביטוח הם ללא ספק מה שאתם צריכים על מנת להגדיל את תיק הלקוחות שלכם ואף להרחיב את אזורי הפעילות. במידה ואתם סוכנים בתחילת הדרך וזקוקים לדחיפה בבניית תיק לקוחות ראשוני,  או במידה והנכם סוכנים ותיקים המעוניינים לצרף לקוחות  פוטנציאלים חדשים , הפתרון עבורכם הם לידים חמים וזאת במידה ותפעלו נכון. חשוב להבין כי לידים לביטוח הינם תוצאה של אסטרטגיה שיווקית וקמפיינים בערוצי הדיגיטל השונים. כמפרסמים, הרצון שלכם הוא לפגוש את הלקוח הפוטנציאלי ברחבי הרשת, על מנת ליצור עניין ולגרום ללקוח לפנות אליכם. לידים לביטוח יכולים להגיע בדרכים רבות, לדוגמת מילון שאלון, יצירת קשר טלפוני, משלוח הודעה, או שיחת צ'ט.

שיווק דרך לידים – נוסחה מנצחת

חשוב להבין כי בשיווק אין נוסחה אחת מנצחת. למרות שענף הביטוח קטן, כל סוכן שונה מרעהו ולכן בלתי אפשרי לתת פתרון אחד לקמפיין מנצח. במידה ואתם רוצים לרכוש לידים לסוכן ביטוח שלב בתחילה יש לבצע "בקרת נזקים". כל כל סוכן עצמאי שמגיע אל חברת לירות דיגיטל, עובר "בקרת נזקים",  בו מדובר על ניתוח פעילות דיגיטלית קיימת, בין אם מדובר ב תר אינטרנט, רשתות חברתיות, הערכת מוניטין ועוד.  דבר זה עוזר להבין כיצד הסוכן כמותג נתפס בעיני הקוראים. תחום הדיגיטל רחב מאוד, ישנן אפשרויות רבות להציג מודעות ללקוחות פוטנציאלים ולכן חשוב להעריך נכון את יכולות ההמרה ללקוח שלכם. בנוסף נערכת בדיקה שלהאתר שלכם ועד כמה הוא יעיל,  מעקב ומדידה חשובים מאודף לכן יש לבדוק בכל דרך אפשרית את הצלחת הקמפיין והשפעתו. על מנת להשיג לקוחות פוטנציאלים, פנו עוד היום אל לירות דיגיטל, חברת שיווק שמתמחה ועוסקת אך ורק בייצור תוכן ולידים לתחום הפנסיה, ביטוח והשקעות בארץ.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
עולם קסום של קדושה, עם תשמישי קדושה
בתוך עולם עשיר במסורות ותרבות, תופס לו העולם של תשמישי קדושה מקום...
הכול על הובלות קטנות באזור הצפון
עוברים לדירה חדשה באזור הצפון? מדובר בסך הכול על הובלה...
מסעדה לחתונה קטנה
חתונה קטנה זו שמחה גדולה ולכן ברור מדוע גם אתם...
עבודה עם עורך דין מונעת סיכונים מיותרים
בעידן שבו מחירי הנדל"ן בכל רחבי הארץ גבוהים מאוד, וכשכל...
מה ההבדל בין אריחים רגילים לבין אריחים מדקקים
בכל פרויקט עיצוב של הבית כולו או רק חדר מסוים,...
הורה נפטר ולא השאיר צוואה? כך תנהגו
אחת הפעולות שמומלץ לאדם לעשות לפני פטירתו היא לערוך צוואה...
בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי נשכחת
ארגון יום הולדת כרוך בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי...
מתי זה הזמן להזמין איש מקצוע לתחזוקת המזגנים?
בארץ אנחנו חווים קיץ לוהט במשך חודשים רבים. לכן צריכה...
מה שחשוב לדעת על עבירות מין באינטרנט
עבירות מין נחשבות לעבירות חמורות, במיוחד בשנים האחרונות בהן המודעות...
מחפשים פעילות יצירתית וחד פעמית? בואו לקרקס
כולנו מכירים את הסיפורים והאגדות על הקרקס האגדי משנות העשרים...