חתימה על מסמכים הייתה בעבר עניין מורכב מאוד ומסורבל. לצורך כך היה צריך הרבה ניירת, כלי כתיבה, סורק ומדפסת וכמובן עובדים זמינים שיהיו פנויים לטפל בכל הסריקות וההזנה של הנתונים. זה כמובן גבה מחיר כבד מהעסק הן מבחינה פרקטית והן מבחינה כלכלית. כיום המציאות היא שונה לחלוטין. אפשר לחסוך את הזמן היקר הזה על ידי אפליקציה מיוחדת המיועדת לצורך חתימה על מסמכים. מדובר במערכת פשוטה ויעילה מאוד המסייעת לעסק לפעול בצורה מתקדמת ומהירה בלי כל העיסוקים עם הניירת. מלבד זאת יש את היתרון הבטיחותי. ההתנהלות עם האמצעים המקוונים היא התנהלות הרבה יותר בטוחה לכל הצדדים. אין חשש ממסמכים שידלפו החוצה או ייעלמו ולמעשה כל החומר נשמר היטב במאגרי החברה או בית העסק. אפליקציה לחתימה על מסמכים היא הפתרון הנכון ןהמהיר.
טופס חכם
כיום כאשר ישנה האפשרות לחתום באמצעות אפליקציה מיוחדת ואפשר למלא טפסים באמצעים מקוונים, הרי שכל משרד או בית עסק יכול להתמקד בכל מה שבאמת חשוב לבית העסק. ההתמקדות היא נטו במה שבאמת צריך לבית העסק בלי הצורך להתעסק עם כל ה'מסביב' של הניירת והמיון של הניירת, התיוק של הניירת, הסידור שלו והמיון. כך המשרדים ובתי העסק מצליחים להגיע להספקים גבוהים יותר החשובים לעסק שלהם ולהצלחה בכל התחומים בהם חשוב להם להשקיע.
האמת היא שכולנו מכירים היום את הטפסים החכמים מכמה וכמה צמתים בחיים שלנו. אם זה המסמכים שאנחנו מקבלים מרואה החשבון שלנו ואם אלו המסמכים של הביטוח הלאומי שאנחנו יכולים למלא בעצמינו באמצעים מקוונים. אלו רק דוגמאות קלות ויש עוד הרבה. טופס חכם הופך את החיים שלנו לקלים הרבה יותר ולבטוחים ומאובטחים הרבה יותר.
טופס 101 מקוון
אנשים שעובדים ביותר ממקום עבודה אחד, צריכים למלא טופס 101 על מנת לבצע תיאום מס ולהפחית מתשלומי המס הכפולים שהם משלמים. אז אפשר פשוט לגשת למשרדי מע"מ הקרובים שיש בכל עיר ועיר ולמלא שם את הטופס באופן ידני, לגשת עם זה אל הפקיד ולבקש את השירות של תיאום המס. אפשר גם לעשות את הכול בלי כל הפרוצדורה הזו ופשוט למלא את הטופס המופיע באינטרנט, לשלוח אותו לכתובת המתאימה ולקבל את השירות המושלם של תיאום המס, ממש כמו שהייתם מקבלים במשרדי מע"מ.
הוא טופס קל מאוד למילוי ולא צריך יותר מידי הוראות איך וכיצד לבצע את מילוי הטופס. כך בצורה ידידותית, קלה ובטוחה אפשר להגיע לתוצאות מהירות. פנו אל אי פורמס ותצאו עם כל מה שהעסק צריך.