Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המדריך השלם על כפפות ניטריל

המדריך השלם על כפפות ניטריל
קרדיט pixabay

תקנות הבטיחות בעבודה הן מחמירות ביותר ומי שאינו מקפיד עליהן ומציית להן עלול למצוא את עצמו עם פגיעות קשות. זה נכון במיוחד לכל מי שעובד בידיים חשופות עם חומרים ומכשירים שונים שעלולים לפגוע בו ולכן חשוב מאוד ללבוש ביגוד מגן כמו מסכה, כובע וכפפות. בין סוגי הכפפות שאנחנו מוצאים לעבודה יש כפפות ניטריל שהן חיוניות לשמירה על הידיים ולעבודה בטוחה ומדויקת.

מה הוא בעצם חומר הניטריל? 

ניטריל הוא חומר חזק ועמיד מאוד מסוג גומי סינתטי, שממנו מייצרים כפפות חד פעמיות שמיועדות לעבודה עם חומרים ומכשירים שיש לשמור על הידיים מפניהם. זה מתאים לייצור כפפות עבודה חד פעמיות לכל מי שזקוק להן אבל אלרגי ללטקס, שממנו מייצרים כפפות חד פעמיות לעבודה ולניקיון. היתרון הגדול של ניטריל הוא כמובן העובדה שאינו גורם לרגישויות ולאלרגיות ואינו נקרע מהר. כשכפפה כזאת מחזיקה מעמד יותר מאחרות היא מגינה יותר על ידי העובדים אתן. הכפפות מתאימות לסוגי תעשייה שונים, כולל מטבחים ועבודות ניקיון. הן גם נחשבות להגנה מצוינת נגד חומרים מסוכנים ולכן מאוד פופולריות בתעשיות מסוימות.

האם יש הבדל בין כפפות ניטריל לעשייה או לרפואה? 

למרות שכולן חזקות, יש בכל זאת הבדל בייעוד כפפות ניטריל לפי סוגי התעשייה. יש כפפות שמתאימות לתעשייה הרפואית בגלל הצורך בשמירה על היגיינה ולכן לובשים אותן רופאים ואנשי סגל רפואי, פרמדיקים וחובשים שיוצאים לשטח וצריכים להיזהר מפני הדבקות, עובדות בקליניקות השונות כמו קוסמטיקאיות ומעסים ועוד. בתעשייה יש צורך להיזהר מחומרים חריפים שמשמשים אותם למכונות ומשמנים ולכן הכפפות שמיועדות להם יהיו חזקות ועמידות יותר בפני חומרים כימיים שונים שמצויים שם בשפע. כמו כן, הן עמידות בפני לחות ומים ולכן הם לא חודרים לכפפה ומפריעים ליציבות האחיזה של העובדים במכשירים ובציוד.

איזה יישומים מרכזיים כפפות הניטריל משרתות? 

אלרגיה היא בעיה קשה שנגרמת בגלל החומרי התעשייתיים שקיימים בכפפות, למרות שהן חייבות לשמש עובדים שונים מטעמי בטיחות. יש כמה סוגים של כפפות וככל שהן מיוצרות מחומרים שאינם גורמים לרגישות כמו לטקס, כך גם הכפפות צריכות להיות ללא אבקה שיכולה להישאף לריאות. לכן, כדי להגביר את האחיזה של העובד במתקנים והמכשירים בצורה בטוחה, הכפפות חייבות לספק אחיזה יציבה הודות למרקם של הכפפות שמאפשר זאת. כמו כן, הן צריכות להיות אטומות לחלוטין וללא העברה של חומרים מסוכנים דרכן ולכן גם אסור שייקרעו מהר. כפפות ניטריל מצליחות לספק את האחיזה הבטוחה לעובד וללא גרימת אלרגיה ורגישויות יחד עם הגנה מעולה נגד חומרים כימיים מסוכנים. בגלל החוזק המיוחד שלהן הן לא נקרעות מהר ובקלות ולכן מבטיחות את שלום הידיים של כל מי שעובד בהן. הן מיוצרות לפי תקנים אירופיים ואמריקאיים מחמירים ובכך מבטיחים את השלמות שלהן למרות שהן כפפות חד פעמיות. בכל תעשייה חשוב לשמור על היגיינה ועל בטיחות, לא רק בתעשיית הרפואה אלא בעיקר בתעשיית המזון, ולכן כפפות אלה מבטיחות אותן בצורה איכותית. 

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
איך ליעיל את התקשרות בעסק?
העסק שלכם כל הזמן נמצא בתהליכי גדילה? יש לכם יותר...
מה תפקידו של מנעולן רכב מקצועי?
מנעולן רכב הזמין 24 שעות ביממה אמור להיות בדרך כלל...
עורך דין לירושות וצוואות- הכתובת בכל נושא הקשור לתחום
אף אחד לא אוהב לעסוק בנושאים הקשורים לירושות, צוואות וגם...
הדמיית שיער - על קצה המזלג
אם אתם נמצאים בחיפוש אחר פתרונות לשיער דליל או התקרחות...
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...
איחוד הלוואות - הדרך שלכם להתחיל מחדש!
אם אתם נאבקים עם תשלומי חוב מרובים ומתקשים לעמוד בהתחייבויות...
היבט חשוב בתכנון נסיעות עבור תיירים רבים
השכרת רכב בחו"ל והשוואת מחירים היא היבט חשוב בתכנון נסיעות...
עריכת הסכם ממון לפני הנישואים: קשה באימונים, קל בקרב
גירושין הוא תהליך שיכול להיות ארוך ומייגע עד ההגעה להחלטות...
הכול על רכישת גלילים מקרטון בעידן המודרני
אתם מתכוננים לקראת מעבר דירה? או שאולי אתם מעבירים את...