Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הנהלת חשבונות באינטרנט: הדרך של בעלי עסק עצמאי לניהול ההכנסות וההוצאות

הנהלת חשבונות באינטרנט: הדרך של בעלי עסק עצמאי לניהול ההכנסות וההוצאות
קרדיט PIXABAY

ביצוע של הנהלת חשבונות באינטרנט לטובת ניהול הכנסות וההוצאות מהווה הזדמנות מצוינת בעבורכם לנהל את העסק בצורה כלכלית תקינה. כל הפרטים על אודות השירות – במדריך הבא.

הנהלת חשבונות באינטרנט: פתרון חכם לניהול עסק עצמאי

ניהול עסק עצמאי כאן במדינת ישראל הוא לא קל. בעבור בעלי עסקים קטנים ובינונים, היכולת לשמור על ניהול תקין של העסק מבחינה כלכלית לא פעם עשוי להעלות חרס בעקבות פעולות לא נכונות המתבצעות בשיטות מיושנות אשר גורמות לבזבוז של זמן כמו גם מאמץ רב המושקע בתחום של ניהול ההכנסות וההוצאות. עם זאת, בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה מסקרנת: מעבר של יותר ויותר עסקים למערכת אונליין המאפשר לבצע הנהלת חשבונות באינטרנט מכל מקום ובכל שעה, וזאת דרך חברות מקצועיות המתמחות בתחום, כמו המערכת של חברת אייקאונט. מדובר בבשורה של ממש בעבור בעלי עסקים וזאת בשל שורת היתרונות אותם ניתן לקבל בזכות מעבר לניהול של הכנסות והוצאות דרך האינטרנט, כמו גם ביצוע פעולות חשבונאיות אונליין. לפני שנבין את היתרונות הגלומים במערכת, בואו נבין קודם כל מהי המערכת.

הנהלת חשבונות באינטרנט: הדרך של בעלי עסק עצמאי לניהול ההכנסות וההוצאות
קרדיט PIXABAY

מהי תוכנה לניהול עסק אונליין?

התוכנה של חברת ICOUNT היא למעשה תוכנה חכמה המאפשרת לבצע מגוון רחב של פעולות, החל מהפקת מסמכים חשבונאיים בפורמט של PDF כאשר הם חתומים דיגיטלית, ועד לניהול של הוצאות והכנסות של בית העסק, כולל תזרים המזומנים וכן יצירה של מערכת אוטומטית לטובת ביצוע הוראות קבע. מדובר בתוכנה שדרכה ניתן לעקוב בכל רגע נתון אחר הנתונים, ועל כן מדובר בפתרון מצוין בעבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים שרוצים להתקדם לעבר עידן חדשני המבוסס על פלטפורמות פיננסיות מתקדמות ומאובטחות. זו גם דרך מצוינת לעסקים לשמור על איכות הסביבה ולהימנע משימוש בנייר.

חצי מהעסקים נסגרים בעקבות חוסר כדאיות – כך תימנעו מהטעויות של בעלי עסקים 

מדי שנה נסגרים בישראל אלפי בתי עסק, כאשר חצי מהם נסגרים בעקבות חוסר כדאיות כלכלית. במרבית המקרים, ניתן למנוע את סגירת העסק או צמצום הפעילות העסקית דרך הטמעה של אמצעים דיגיטליים מתקדמים. בעבור לא מעט עסקים, מדובר בחבל הצלה של ממש – וזאת בשל היכולת לבצע בקרה על תהליכים של גבייה מלקוחות כמו גם בחינה מדוקדקת של גובה ההכנסות לצד ההוצאות. 

מהם היתרונות של ניהול הכנסות והוצאות באינטרנט?

כבעלי עסקים, אתם צריכים להיות מודעים לכך כי היכולת שלכם למנף את הפעילות העסקית ולשמור על יציבות מבחינת תזרים תלויה באופן משמעותי בשליטה שלכם על ההוצאות וההכנסות. בהתאם לכך, היכולת של הטמעה של מערכת הנהלת חשבונות מעניקה שפע של יתרונות לטובת ניהול נכון של עסק. מדובר במערכת בהתאמה אישית אותה ניתן להתאים בדיוק לצרכים שלכם, ולכן מדובר במערכת אשר מתאימה לבעלי עסקים קטנים וגם לבעלי עסקים בינויים. נוסף על כך, ניתן ליצור דרך המערכת הוראות קבע קבועות באשראי ובכך ליצור תהליך של בקרה וגבייה המתבצע באופן שוטף ובזמינות מלאה. יתרון נוסף של הנהלת חשבונות באינטרנט הוא זמינות הנתונים הפיננסים אותם ניתן לבחון בכל מקום ובכל זמן, בייחוד לקראת הגשת דוחות שנתיים אותם נדרש להגיש למס הכנסה כמו גם לרואה החשבון. מאחר שמדובר במערכת דיגיטלית, ניתן לבצע הפקה של חשבוניות וקבלות באמצעות הטלפון או המחשב ובכך לקצר תהליכים באופן משמעותי. 

חיסכון עצום בעלויות כוח האדם

מאחר שעסקים קטנים ובינונים חותרים באופן מתמיד לחיסכון בעלויות מבחינת כוח אדם, היכולת לעבור למערכת ממוחשבת מהווה אפשרות מצוינת לחסוך בעלויות של כוח האדם כי ניהול ההכנסות וההוצאות, לצד פעולות בתחום הנהלת החשבונות, מתבצע ע"י חברה המתמחה. חברת אייקאונט המובילה פיתחה מערכת ייחודית המבוססת על פלטפורמה נוחה ונגישה, ניתן לחסוך בעלויות כוח האדם לטובת ניהול החשבונות, ובהתאם לכך להתמקד בהפקת דוחות ויצירת אינטראקציה מלאה וגם תמונת מצב מדויקת לגבי המצב הפיננסי של בית העסק, בכל רגע נתון. על כן, מדובר בהזדמנות נהדרת בעבורכם להצטרף לאלפי בתי עסק שכבר עתה משתמשים בתוכנה ומדווחים על שביעות רצון גבוהה, כתוצאה מהשימוש בתוכנה אך גם בזכות שירות לקוחות מיומן ומקצועי המציע סיוע ותמיכה לכל אורך הדרך.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
עולם קסום של קדושה, עם תשמישי קדושה
בתוך עולם עשיר במסורות ותרבות, תופס לו העולם של תשמישי קדושה מקום...
הכול על הובלות קטנות באזור הצפון
עוברים לדירה חדשה באזור הצפון? מדובר בסך הכול על הובלה...
מסעדה לחתונה קטנה
חתונה קטנה זו שמחה גדולה ולכן ברור מדוע גם אתם...
עבודה עם עורך דין מונעת סיכונים מיותרים
בעידן שבו מחירי הנדל"ן בכל רחבי הארץ גבוהים מאוד, וכשכל...
מה ההבדל בין אריחים רגילים לבין אריחים מדקקים
בכל פרויקט עיצוב של הבית כולו או רק חדר מסוים,...
הורה נפטר ולא השאיר צוואה? כך תנהגו
אחת הפעולות שמומלץ לאדם לעשות לפני פטירתו היא לערוך צוואה...
בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי נשכחת
ארגון יום הולדת כרוך בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי...
מתי זה הזמן להזמין איש מקצוע לתחזוקת המזגנים?
בארץ אנחנו חווים קיץ לוהט במשך חודשים רבים. לכן צריכה...
מה שחשוב לדעת על עבירות מין באינטרנט
עבירות מין נחשבות לעבירות חמורות, במיוחד בשנים האחרונות בהן המודעות...
מחפשים פעילות יצירתית וחד פעמית? בואו לקרקס
כולנו מכירים את הסיפורים והאגדות על הקרקס האגדי משנות העשרים...