Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הסלולרי הוא המלך והאפליקציה היא המלכה

הסלולרי הוא המלך והאפליקציה היא המלכה

 

אין אחד שלא מחובר לטלפון סלולרי ובוודאי שגם ילדים. מכולם, אנחנו יכולים לזהות מיד את כל משתמשי האנדרואיד, אותו טלפון סלולרי שבו אפשר להוריד אפליקציות חינמיות מבלי שיצטרכו לשלם עליהן כמו באייפון, רק משום שמישהו הגה רעיון מצוין ולא היסס ליישם אותו. בעברית, זה תרגום מושלם למילה אפליקציה, משום שיישום הוא לא רק של התוכנה, הדבר הזה שאליו נכנסים כדי לשמוע חדשות או לקנות בגדים, אלא זהו גם תרגום להלך המחשבה שנהוג בימינו, שאם יש לך חלום אין שום סיבה לא למצוא מישהו שיגשים לך אותו. בניית אפליקציה היא כבר מזמן חלום שהתגשם לאנשים רבים, משום שלמרות הטכנולוגיה וכתיבת הקוד שקשורה לזה, יש מספיק חברות שהבינו שאפשר להנגיש את התחום הזה בקלות לכולם. כששואלים את מומחי חברת  web-mapהם יהיו הראשונים להעיד על כך, הודות לזרם הגדול של רעיונות שהיו לאנשים שבאו אליהם ליישם אותם בצורה מעשית.

מה חשוב לדעת על בניית אפליקציות?

כשהן רק החלו לשמש משתמשי טלפונים סלולריים בקצב הול וגובר בגלל הנוחות הפונקציונלית שיש בהן, כמעט כל אחד רצה אפליקציה לעסק שלו. אחרים רצו לפתח אפליקציות שיביעו את הרעיונות השימושיים שלהם לתת מענה לכל מיני בעיות, כמו ניהול משק בית, ספירת צעדים ומרחקים למתאמנים, הרכבת דיאטות, ועוד אין ספור אפליקציות שמחליפות אנשי מקצוע פשוט משום שהן נותנו שירות דומה בקלות. אחר כך התחילו להתייחס אליהן כאל דרך נוספת להרוויח כסף מהר ובקלות, ומכיוון שיש רבים שמשתמשים בטלפון אנדרואיד ולא נתקלים בקשיים של משתמשי אייפון שצריכים לשלם על כל אפליקציה ולכן גם לא כולן מקבלות את אישור החברה לשיווק בחנות שלה, יש היום יותר ביקוש לשירותי בניית אפליקציה לאנדרואיד. זהו טלפון שנמצא בשימוש נרחב והקוד הפתוח שלו מאפשר יותר בקלות לבנות אפליקציות בקלות.

בניית אפליקציה לעסק האם כדאי?

כל חלום דורש עבודה וזה לא בא בקלות. זה דורש גם השקעת כסף אם כי הרבה פחות מאשר בעבר הודות לטכנולוגיה המתחדשת והמשתכללת. היום יש גם יותר אנשי מקצוע שעומדים לרשותכם ויכולים לדייק יחד אתכם בהגדרות הרעיונות שלכם ומציאת שימושים מעשיים שיכולים להיות לרעיונות שלכם. במקומות כאלה, כמו חברת web-map, התמחו בלקחת את הרעיונות האלה ולעבוד עם אנשים על הפיכתם למעשיים וברורים כדי לבנות מהם אפליקציה שתעזור לרבים אחרים. 

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
עולם קסום של קדושה, עם תשמישי קדושה
בתוך עולם עשיר במסורות ותרבות, תופס לו העולם של תשמישי קדושה מקום...
הכול על הובלות קטנות באזור הצפון
עוברים לדירה חדשה באזור הצפון? מדובר בסך הכול על הובלה...
מסעדה לחתונה קטנה
חתונה קטנה זו שמחה גדולה ולכן ברור מדוע גם אתם...
עבודה עם עורך דין מונעת סיכונים מיותרים
בעידן שבו מחירי הנדל"ן בכל רחבי הארץ גבוהים מאוד, וכשכל...
מה ההבדל בין אריחים רגילים לבין אריחים מדקקים
בכל פרויקט עיצוב של הבית כולו או רק חדר מסוים,...
הורה נפטר ולא השאיר צוואה? כך תנהגו
אחת הפעולות שמומלץ לאדם לעשות לפני פטירתו היא לערוך צוואה...
בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי נשכחת
ארגון יום הולדת כרוך בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי...
מתי זה הזמן להזמין איש מקצוע לתחזוקת המזגנים?
בארץ אנחנו חווים קיץ לוהט במשך חודשים רבים. לכן צריכה...
מה שחשוב לדעת על עבירות מין באינטרנט
עבירות מין נחשבות לעבירות חמורות, במיוחד בשנים האחרונות בהן המודעות...
מחפשים פעילות יצירתית וחד פעמית? בואו לקרקס
כולנו מכירים את הסיפורים והאגדות על הקרקס האגדי משנות העשרים...