חברת CI ושירותי המחקר שיתמכו בשגשוג הארגון שלכם

חברת CI ושירותי המחקר שיתמכו בשגשוג הארגון שלכם
קרדיט: Pixabay

לפי המחקר, קרוב למחצית העסקים לא מצליחים לשרוד מעבר לשנה החמישית. הדרך למזער בעיה זו ולהצליח להישאר בתעשייה לאורך שנים רבות, כוללת עריכת מחקרי שוק באופן קבוע, שיאפשרו לכם, לדוגמה, לוודא אם המותג שלכם עונה על הצרכים של הלקוחות שלכם.

החברה שלנו, חברת CI למחקרי שוק וייעוץ, מציעה לכם מומחיות וניסיון של כ-30 שנה בעריכת מגוון מחקרי שיווק לחברות ולארגונים מהמגזרים השונים, כולל משרדי ממשלה וגופים פרטיים עסקיים בענפים שונים, כמו ענף הרכב, האופנה, הפיננסיים, הבריאות, המזון או הקוסמטיקה.

שירותי המחקר שלנו מבוססים על התפיסה: ״העומק שלך… הרוחב שלנו״, ומתמקדים במגוון פתרונות עדכניים ויעילים, כגון:

חווית לקוח ייעוץ ומדידה

חווית הלקוח היא שיטת השיווק החדשה! המומחיות שלנו מתבטאת במדידה ובאפיון של חווית הלקוח. בעולם שבו השוק מוצף במוצרים דומים, חווית הלקוח היא אחד מערכי המותג שבכוחו לסייע ליצירת מערכת יחסים אמיצה עם הלקוחות, ובכך לבדל את המותג שלכם מהמתחרים.

מחקרי שוק וייעוץ אסטרטגי

אנחנו, בחברת CI, משתמשים בכלי עבודה מגוונים ומשלבים את הכלים המסורתיים עם הכלים החדשניים ביותר בתחום הדיגיטל, כדי לערוך מחקרים כמותיים ואיכותיים.

דוגמאות לשירותי המחקר שלנו כוללים: הערכה של חוזק המותג ומעמדו, ניתוח ביצועי החברה בהשוואה למחירים, שימוש במודל פרסום לבדיקת אפקטיביות הפרסום בכלל ערוצי המדיה.

בין השאר, אנחנו מבצעים מיפוי של השוק הרלוונטי כדי לאתר מניעים, חסמים וכו׳; מבצעים הערכות כניסה לשוק עם מותג חדש ועוד.

העולם הארגוני, מדידה וייעוץ

אנחנו עוזרים ללקוחות לבדל את הארגון או המותג שלהם באמצעות שירותים ומוצרים התורמים לשדרוג הארגון, כולל מחקר למדידת שביעות רצון העובדים, סקרי אקלים ארגוני, סקרי שביעות רצון משירות פנים-ארגוני, מקרי שדה-מטה, שימוש בקבוצות מיקוד, וייעוץ מלווה.

בקרה ותפעול

ארגונים רבים מעדיפים היום להעביר את עבודת המחקר למיקור חוץ. אנחנו בחברת CI פיתחנו מנגנוני תפעול המאפשרים לכול ארגון להפעיל פרויקטים שונים בעזרתנו, לדוגמה: תיעוד נוסעים עולים יורדים באוטובוסים, תשאול צרכנים באמצעים שונים (בטלפון, בסמס או פנים אל פנים), ליווי קונים על ידי עריכת תצפית וראיון פנים אל פנים ועוד.

הכלים שאנחנו מעמידים לרשות הלקוחות כוללים:

  • מערך טלפוני ממוחשב.
  • סוקרים ובקרי שטח.
  • מראיינים ותצפיתנים.
  • לקוחות סמויים ברחבי הארץ.
  • פאנל של יותר מ-100 אלף חברים המייצגים את האוכלוסייה וישמחו לענות במהירות על שאלותיכם.
  • חדר קבוצות מיקוד והסערת מוחות, המצויד במנגנון צילום ובמראה דו כיוונית.

שיתוף ציבור ובעלי עניין

החברה שלנו עורכת מחקרים המסייעים למקבלי ההחלטות להתחשב בדעתן של קבוצות בעלי עניין שונות, כדי למנוע מלחמות מיותרות כמו תביעות, הפגנות, פגיעה בתדמית המותג וכו׳. מחקרים אלה תורמים לקבלת החלטות אסטרטגיות מושכלות תוך ניהול שיח משתף עם קבוצת העניין הרלוונטית, מה שבסופו של דבר יוביל לקבלת החלטה טובה יותר המתחשבת בקבוצת בעלי העניין שתושפע ממנה.

למידע נוסף היכנסו לאתר CI, מחקרי שוק וייעוץ

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
התמודדות עם השינויים בגיל המעבר : ניקוי רעלים ותוספי תזונה
גיל המעבר מביא עמו שינויים הורמונליים שמתבטאים בנדודי שינה, גלי...
מגוון פתרונות לרכב שלך: אלטרנטור, פוליש וצמיגים
אלטרנטור לרכב – מקור הכוח הבלתי נראה שלך אלטרנטור לרכב הוא...
החשיבות של מטף כיבוי אש בבית ובמשרד
כאשר מדובר בבטיחות, לא כדאי לקחת סיכונים – ובפרט כשמדובר...
פיקוח מקצועי בפרויקט בנייה
בניה של פרויקט חדש, או שיפוץ מבנה קיים, דורשת ניהול...
צימרים עם בריכה פרטית לזוגות – הנופש המושלם לרומנטיקה
אם אתם מחפשים את המקום המושלם להתרגעות, לברוח מהשגרה ולהתפנק...
צימר עם בריכה פרטית – חוויית יוקרה ושלווה בלב הטבע
אם אתם מחפשים נופש יוקרתי ומפנק, צימר עם בריכה פרטית...
החשיבות של סינון האוויר במפעל
אם אתם מנהלים מפעל, אתם בוודאי יודעים לומר שהעבודה בו...
מהו סוד הקסם של המגנטים ואיך אתם ממקסמים אותו באירוע שלכם
כמה פעמים יצא לכם להיות באירוע שכלל צילום והפקת מזכרות...
מהם הכללים לגבי חלוקת ירושה בין אחים?
חלוקת ירושה בין אחים, כלומר בין הילדים של המנוח או...
הכנה לאדם מילא וקצונה: המדריך המלא להצלחה
הבנת תהליך הכנה לאדם מילא תהליך הכנה לאדם מילא הוא מרכיב...
דילוג לתוכן