חובות יש לשלם ולעמוד בכל הסדר

חובות יש לשלם ולעמוד בכל הסדר
קרדיט - Pixabay

במסגרת הרפורמה שנערכה בשנים האחרונות ביחס לחייבים שאינם יכולים לעמוד בהתחייבויות שלהם נעשו שינויים שמקילים עליהם להגיע להסדר ולנהל את חייהם בכמה שפחות מגבלות מעיקות. ראשית, היחס אליהם כעבריינים בכל מצב השתנה בעקבות משברים כלכליים והבנה שאנשים אלה באמת נקלעו לקשיים כלכליים. כיום יוצאים מנקודת הנחה שיש אנשים שלא מנסים לנצל בהכרח את המערכת על מנת להגיע למצב של חדלות פירעון ולכן עושים את מרב המאמצים לעזור להם לעמוד בכמה שיותר התחייבויות ולצאת לדרך חדשה. על מנת לעשות זאת יש לפנות בהקדם לשירותי עורך דין חדלות פירעון מומלץ כדי שתוכלו לעצור את מרוץ הזמן ולבטל את הצווים השונים שמעקלים חשבונות ורכוש, וכדי להחיל עליכם הסדר חובות בהתאם ליכולתכם. עו"ד רועי זאבי עוזר ללקוחותיו בשמירה על זכויותיהם מול המערכת ומגיע להסדר הוגן והולם לכולם לשביעות רצונם המלאה.

חברת הביטוח תובעת גם היא

חברות הביטוח שומרות לעצמן את הזכות להגיש תביעות שיבוב שבהן הן תובעות את צד ג' על כל נזק שנגרם בגלל רשלנות או מעורבותו הישירה למבוטח שלהן. את הפיצויים על הנזקים הן כבר שילמו למבוטח לפי הפוליסה שלו, אולם זכותן לתבוע שהאחראי לנזק ישלם להן את הסכומים שהוציאו באשמתו. לכן, יש להתגונן מפני תביעות כאלה כדי להוכיח שלא אתם אשמים בכך ואת זה עושים גם ללא מעורבות המבוטח שלו שולמו הפיצויים. זהו הליך שאינו מערב אותו או תלוי בו אלא נעשה ישירות מול חברת הביטוח שרוצה פיצוי לעצמה. לשם כך יש לקבל ייצוג משפטי נאות שיגן על הזכויות והאינטרסים שלכם מולה.

לכל חוב יכול להיות הסדר מתאים

אנשים שנקלעו לחובות והוכרז שהם חדלי פירעון נכנסים למסלול ארוך של הסדר תשלומים ומימוש נכסים שיש להם כדי לשלם את החוב ולהתחיל מחדש. זה חלק מהתפיסה החדשה בהוצאה לפועל ובגופים כלכליים שרואים בחייב אדם שאפשר לקבל ממנו את מרב החוב שהוא יכול לשלם, ועדיין לא לחסום בפניו אפשרויות להתפרנס ולתמוך במשפחתו ובעצמו ולצאת לדרך חדשה לאחר מכן. עורך דין הסדרי חובות שמטפל בתיק שלכם ינהל משא ומתן למענכם עם הרשויות והגופים הנושים כדי להגיע להסדר חובות שתוכלו לעמוד בו ועדיין לנהל חיים נורמטיביים עם מבט לעתיד. כך מחזירים תקווה לחייבים שיש חיים גם לאחר המשבר הכלכלי ואפשר לקום ממנו. עו"ד רועי זאבי מייצג לקוחות שנקלעים לחובות ולמשברים פיננסיים על מנת לשקם אותם ולצאת לדרך חדשה מיד לאחר שהם עומדים בהתחייבויותיהם.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
האם אפשר לבטל הסכם ממון?
הסכמי ממון הפכו בשנים האחרונות לאופציה נפוצה מאוד. בהתאם ישנם...
מימוש זכויות רפואיות: כיצד להבטיח את התמיכה המגיעה לכם?
מימוש זכויות רפואיות הוא תהליך קרדינלי עבור אנשים הסובלים מבעיות...
אוהבים יין טוב? צאו לחופשה בהרי ירושלים!
אם אתם חובבי אוכל משובח, יין איכותי, ומחפשים חוויה ייחודית...
המדריך המלא לבחירת עורך דין: תאונות קשות, גירושין, נזקי גוף, ענייני משפחה וידועים בציבור
מבוא בחירת עורך דין היא החלטה חשובה ובעלת השפעה רבה על...
שילוב טפטים בעיצוב הבית – צרו מראה ייחודי, אלגנטי ומרשים
טפטים הם אחד הכלים החזקים ביותר בארגז הכלים של מעצבי...
ג'ימבורי לתינוקות
איך ניתן לשלב פעילות מהנה לתינוקות עם אחרת הטובה לגופם...
עורך דין מומחה בניווט תהליכים מורכבים לחידוש המרקם העירוני
התחדשות עירונית היא תהליך מורכב ורב-שלבי שמטרתו לחדש ולשדרג אזורים...
הדרך להתמודדות עם התמכרויות בעזרת מרכז גמילה
התמכרויות הן בעיה מורכבת ורבת פנים, המצריכה התייחסות מקצועית ותמיכה...
איך ניתן למחוק רישום פלילי ומשטרתי?
בידי המשטרה ישנם שני סוגי מידע על אדם שהיה חשוד...
מנוע הצמיחה של הכלכלה הישראלית
במסגרת המאמצים לחיזוק המגזר העסקי בישראל, תוכנית הלוואות בערבות המדינה...
דילוג לתוכן