Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חוקר פרטי בגידות באשדוד – סיקורית חקירות

חוקר פרטי בגידות באשדוד – סיקורית חקירות
קרדיט: מקומונט אשדוד

http://wwwspy4me.co.il

חוקר פרטי בגידות יצחק מאיר סיקורית חקירות

משרד סיקורית נוסד על ידי מייסדו יצחק מאיר בשנת 1980.

המשרד עוסק בכל תחומי החקירות הפרטיות, מעקבים ותצפיות באמצעות חוקרים פרטיים רשויים, מקצוענים של ממש במעקבי אישות וחשיפת בגידות.

חוקרי סיקורית חקירות יוצאי מערכות בטחוניות בארץ ובחו"ל, עושים שימוש בציוד טכנולוגי דיגטלי חדשני – גלוי וסמוי.

במהלך עבודתם העוקבים עובדים בצוותים כאשר החלוקה נעשיית במערכת שליטה של בעל המשרד, ראש צוות, שני עוקבים אחד ברכב סמוי ואחד באופנוע מהיר.

חוקרי סיקורית חקירות ממודרים, שומרים על דיסקרטיות רבה, מתרחקים ממושא החקירה, מצויידים בג'טיים מקצועיים התורמים רבות למעקב סמוי לצורכי שליטה ומעקב מרחוק.

החוקרים מודעים היטב כי במעקבי אישות לצורכי חשיפת בגידות – פועלים אצל הנבגד\ת אמוציות רגשיות ופסיכולוגיות רבות, לכן שומרים הם על הנבגד\ת במשנה זהירות שלא להיחשף במהלך עבודתם.

יודגש כי חוקר פרטי בגידות באשדוד מכיר היטב את העיר, רוצה לומר את הכניסות והיציאות לעיר,  הרחובות, הסימטאות, החניונים, אזורי תעשיה, מקומות תעסוקה ומקומות בילוי ונופש, חדרים להשכרה על בסיס שעתי ועוד.

חוקר פרטי בגידות באשדוד מקושר היטב בנקודות מפתח ויורד הוא לפרטי פרטים בחומרי האיסוף המעקבים והתצפיות, תוך שהוא לובש כיסוי בדמות אחרת. העוקבים מומחים גם בדיבוב ובשאיבת מידעים במספר שפות.

זו גם זו, חוקרי סיקורית חקירות מומחי חקירות מחשבים וסייבר, עושים שימוש  באיסוף מיידעים ומיידענות  – באינטרנט וברשתות החברתיות, באתרי תוכן, בעיתונות הדיגיטלית, בעיתונות הכתובה, במקומונים ועוד.

חוקרי סיקורית  חקירות – חוקרים לעומק את אישיות האובייקטים משני עברי המתרס, ומדווחים על קרות האירועים בשטח – למנהל  ובעל המשרד יצחק מאיר. בהמשך, על פי דרישות הלקוחות, מנהל המשרד מדווח ללקוח/ה על תוכן האיסוף הכולל צילומים סמויים, סרטי וידאו והקלטות סמויות וחוקיות, בעטיים, בבוא העת מעידים  החוקרים על קרות האירועים – במקרים של ההליכי גירושין, בביתי הדין הרבניים, בבתי המשפט לענייני משפחה, בבתי הדין השרעים למאמיני הדת המוסלמית, ובבתי הדין הכנסייתיים למאמיני הדת הנוצרית.

למותר לציין, כי מנהל ובעל המשרד יצחק מאיר מלווה באופן אישי את הלקוחות למן הפגישה הראשונה. אנו מייעצים, מכוונים ונותנים פתרונות על כל ההליכים החקירתיים והמשפטיים.

זו אף זו, לקוחותינו מלווים משפטית אם רצונם בכך  – ע"י עורכי דין לענייני משפחה גישור וגירושין ויש באפשרותם לבחור מתוך רשימה המונה כ-50 עורכי דין – עם מי טוב להם לעבוד בהליך המשפטי. אנו לא קובעים ללקוחותינו עם איזה עורך דין לעבוד ומי יטפל בהם במהלך הדרך, אלא רק מייעצים ומכוונים  על פי קנה מידה תקציבי. יודגש כי לקוחות שאינם מעוניינים בהכוונה משפטית דרכנו חופשיים לבחור עם איזה עורך דין הם רוצים  לעבוד.

במקרים בהם נדרש בנוסף גם חקירה כלכלית,  או אז, אנו מפעילים חוקרים פרטיים מומחים בתחום דנן, החוקרים הכלכליים בסיקורית חקירות יוצאי מערכות האכיפה ורשויות המסים, אקדמאיים, בעלי תואר במנהל עסקים כלכלה וראית חשבון, ועיסוקם הבלעדי ממוקד  בניהול וביצוע חקירות כלכליות מורכבות.

למותר לציין כי בחקירת עומק כלכלית אנו מספקים ללקוחותינו מיידעים בעלי ערך רב כגון – איתור כספים ונכסים,איתור יורשים צוואות וירושות,  איתור חשבונות בנקים בארץ ובחו"ל,איתור זיקה לחברות ועסקים, איתור מקומות עבודה, איסוף מיידעים פיננסים, סריקה ב – 10 בתי השקעות מובילים,סריקה בכל חברות הביטוח לצורך איתור פוליסות ביטוח חיים, קופות גמל, קרנות השתלמות, קופות פנסיוניות, ביטוחים אלמנטריים ורכב, איתור רשימת לקוחות וספקים, איתור מנהג בעלים, איתור הברחות כספים ונכסים בתנועות סיבוביות לצדי ג', הרמת מסך מודעינית, איתור רכבים, כלי צמ\"ה וכלים ימיים ואוויריים.

לצורך יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות ללא כל התחייבות כספית בשעה ראשונה – התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר.

טל' 0536202089

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
היבט חשוב בתכנון נסיעות עבור תיירים רבים
השכרת רכב בחו"ל והשוואת מחירים היא היבט חשוב בתכנון נסיעות...
עריכת הסכם ממון לפני הנישואים: קשה באימונים, קל בקרב
גירושין הוא תהליך שיכול להיות ארוך ומייגע עד ההגעה להחלטות...
הכול על רכישת גלילים מקרטון בעידן המודרני
אתם מתכוננים לקראת מעבר דירה? או שאולי אתם מעבירים את...
מה כולל שירות IT במיקור חוץ
חברות מובילות בארץ ובעולם בוחרות לקבל שירותי it חיוניים במיקור...
עבודתה של הדולה
אם אי פעם תהיתן מה כוללת עבודתה של הדולה, אשת...
כך תקבלו את היעוץ המתאים ביותר לגבי ההלוואה המשמעותית בחייכם
משכנתא היא ההלוואה המשמעותית ביותר שתיקחו בחייכם. כיוון שזו הלוואה...
כל היתרונות בעריכת הסכם ממון
היום יש יותר ויותר זוגות המודעים לכך שלמרות שהקשר שלהם...
מהי הפלה יזומה
הפלה יזומה היא הפסקת הריון הנעשית באופן מלאכותי מסיבה רפואית...
מחיר יצירת מרחב מוגן בישראל
בישראל הצורך במרחבים מוגנים בבתים פרטיים הוא נדבך חיוני בהבטחת...
עולם קסום של קדושה, עם תשמישי קדושה
בתוך עולם עשיר במסורות ותרבות, תופס לו העולם של תשמישי קדושה מקום...