חושדים שחתימתכם או כתב ידכם זויפו? אל תתמודדו לבד

חושדים שחתימתכם או כתב ידכם זויפו? אל תתמודדו לבד
קרדיט: pexels.com

אנו עורכים בחיינו לא מעט מסמכים בעלי תוקף משפטי או חותמים על מסמכים כאלה. זו יכולה להיות צוואה, משכנתא ייפוי כוח, חוזה מכר לעסקת נדל"ן או עסקה אחרת. החתימה שלנו מהווה אישור הכתוב מעלה או התחייבות לבצע את הכתוב. במיוחד היום, כאשר מסמכים רבים נערכים או לפחות נחתמים בצורה דיגיטלית, ישנו ניסיון מצד גורמים שונים לזייף חתימות. הם עושים זאת מתוך הנחה שאם שחתימה דיגיטלית קלה יותר לזיוף. גרפולוגיה משפטית בודקת ומשווה לא רק בין כתבי יד או חתימות כתובות אלא יכולה לזהות גם חתימות דיגיטליות. אם אתם רוצים להוכיח שחתימתכם, כתובה או דיגיטלית  על מסמך כלשהו היא מזויפת, קבלו חוות דעת גרפולוגית בעניין מגרפולוג משפטי המתמחה בתחום.

בחירה נכונה של עובד: השקעה לטווח ארוך

אבחון גרפולוגי יכול לשמש גם למטרות אחרות למשל מציאת העובד המתאים ביותר לתפקיד כלשהו. גרפולוג המתמחה בגרפולוגיה תעסוקתית יוכל על סמך טקסט שאורכו מספר שורות למצוא את המועמד המתאים ביותר לתפקיד מסוים, וגם יוכל לפרט בחוות דעתו לגבי מועמדים שפחות מתאימים לאותו תפקיד אך בהחלט יש להם פוטנציאל להיות מצוינים בתפקיד אחר. כך אתם בתור מעסיקים זוכים פעמיים, הן למציאת עובד לתפקיד עליו שאלתם והן אפשרות לשלב מועמד לתפקיד אחר, גם אם לא כעת אז בעתיד כאשר יעלה הצורך לכך. בניגוד לאבחונים הנעשים בצורה קבוצתית ולכן דורשים התארגנות מראש, אבחון גרפולוגי אינו דורש דבר מכם או מצד המועמד מלבד כאמור כתיבת מספר שורות.

להוכחת זיוף מסמכים: פנו לגרפולוג המתמחה בתחום

כאשר מדובר על חשד לזיוף מסמכים או חתימה, חשוב לפעול מהר ככל האפשר כדי להוכיח את הדברים וכדי שההכרעה בבית המשפט בנושא תהיה נכונה והוגנת. למרות המהירות בה כדאי לפעול, חשוב לבדוק היטב לפני שבוחרים גרפולוג משפטי. גרפולוג משפטי צריך להיות מומחה להשוואת כתבי יד. בניגוד לייעוץ גרפולוגי אישי או לאבחון תעסוקתי בהם נבדק כתב יד אחד של האדם אשר לגביו מעוניינים לקבל חוות דעת, בגרפולוגיה משפטית לרוב הבדיקה תהיה השוואתית בין שני כתבי יד: הכתב או החתימה החשודים כמזויפים וכתב ידו המקורי של האדם שחתימתו או כתב ידו זויפו לכאורה. לכן גרפולוג משפטי חייב להיות מדויק מאוד, עירני לכל פרט ועליו לעסוק בתחום רק לאחר שעבר  הכשרה בגרפולוגיה משפטית וצבר ניסיון רב בכך.

דבורה הראל היא גרפולוגית בעלת ניסיון של מעל 30 שנה בתחום. היא מתמחה בגרפולוגיה משפטית ועסקית, מייעצת לגופים וחברות מובילים ומאחוריה מתן חוות דעת משפטיות רבות על תקן עד מומחה. מוזמנים ליצור קשר

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
האם אפשר לבטל הסכם ממון?
הסכמי ממון הפכו בשנים האחרונות לאופציה נפוצה מאוד. בהתאם ישנם...
מימוש זכויות רפואיות: כיצד להבטיח את התמיכה המגיעה לכם?
מימוש זכויות רפואיות הוא תהליך קרדינלי עבור אנשים הסובלים מבעיות...
אוהבים יין טוב? צאו לחופשה בהרי ירושלים!
אם אתם חובבי אוכל משובח, יין איכותי, ומחפשים חוויה ייחודית...
המדריך המלא לבחירת עורך דין: תאונות קשות, גירושין, נזקי גוף, ענייני משפחה וידועים בציבור
מבוא בחירת עורך דין היא החלטה חשובה ובעלת השפעה רבה על...
שילוב טפטים בעיצוב הבית – צרו מראה ייחודי, אלגנטי ומרשים
טפטים הם אחד הכלים החזקים ביותר בארגז הכלים של מעצבי...
ג'ימבורי לתינוקות
איך ניתן לשלב פעילות מהנה לתינוקות עם אחרת הטובה לגופם...
עורך דין מומחה בניווט תהליכים מורכבים לחידוש המרקם העירוני
התחדשות עירונית היא תהליך מורכב ורב-שלבי שמטרתו לחדש ולשדרג אזורים...
הדרך להתמודדות עם התמכרויות בעזרת מרכז גמילה
התמכרויות הן בעיה מורכבת ורבת פנים, המצריכה התייחסות מקצועית ותמיכה...
איך ניתן למחוק רישום פלילי ומשטרתי?
בידי המשטרה ישנם שני סוגי מידע על אדם שהיה חשוד...
מנוע הצמיחה של הכלכלה הישראלית
במסגרת המאמצים לחיזוק המגזר העסקי בישראל, תוכנית הלוואות בערבות המדינה...
דילוג לתוכן