Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חשיבותם של אימונים לבריאות ולמצב הגופני שלכם

חשיבותם של אימונים לבריאות ולמצב הגופני שלכם
קרדיט - Canva

אם אין לכם את הלוקסוס של עבודה גופנית שהיא המצב הטבעי ביותר של האדם מאז ומתמיד, רצוי לפצות אותו על אורח החיים היושבני ולהתחיל לנוע ולהפעיל את הגוף באופן יזום בעזרת אימוני כושר. יש שיטות רבות של אימונים ותנועה שעובדות על קבוצות שרירים ויכולותיהן אבל יש רק שיטה אחת שעוזרת לבנות באמת מאסת שריר שעובדת למענכם – אימוני כוח או כמו שהם נקראים גם אימוני התנגדות, או אימונים אנאירוביים. בשיטות אלה השריר נבנה על ידי הפעלת כוח נגדי לו כדי שיתחזק ותיבנה מאסת שריר. לשיטה זו אפשר לצרף שיטה חדשה שפותחה בשנים האחרונות ומגבירה עוד יותר את יכולות השרירים והיא נקראת שיטת ems. שיטה זאת, EMS –  Electrical Muscle Stimulation, היא שיטה שבה מחוברים לחליפה שיש בה אלקטרודות ששולחות גירוי חשמלי לשרירים ובכך עוקפות את הגירוי לשריר שהמוח שולח ומגרות אותו עוד יותר לתגובה של התכווצות ובנייה. התוצאות הטובות מסייעות לבנות שרירים ולשפר את הגמישות וטווח התנועה, עוזרת להחלים מפציעות ספורט וגם נלחמת בכאבים שסובלים מהם בגלל בעיות שונות. את השיטה מביאה לכם המאמנת המוסמכת אודליה כהן, שמציעה לכם אימונים יחד עם מכשור מתקדם שעושה פלאים למצבכם הגופני.

להתחיל להתאמן ולהתמיד

רבים מתקשים להתחיל את האימונים ולעבור את השלב הראשוני שבו סובלים עדיין מהתכווצויות שרירים של ההתחלה, עד שנבנית מאסת שריר מרשימה שמשפרת את מצב הרוח ומראה הגוף ומכניסה מוטיבציה להמשיך. אימוני כוח למתחילים מתמקדים בבנייה הדרגתית של היכולות האנאירוביות שלכם ומציעים לכם בניית תכנית אימונים לכל קבוצות השרירים החשובות כדי לשפר את טווח התנועה שלכם ואת בניית הכוח שלכם. התוצאה ניכרת כבר בתוך כחודש הודות לעבודה מתמדת ושמירה על שגרת אימונים והתחושות משתפרות מיד.

תוצאות נפלאות של כל אימון

אימונים מעצבים את הגוף לא רק על ידי הרזיה ושריפת שומן שהן התוצאות הכמעט מתבקשות אצל מי ששומר גם על תזונה נכונה, אלא גם בחיטוב הגוף. כשבונים שרירים הגוף "מתכווץ" פנימה ומושך אחריו את כל קווי המתאר שמתעצבים מחדש והתוצאה הנפלאה היא חיטוב הגוף שהופך להיות ברור יותר. הצרת היקפים זו נוצרת על ידי אימון עיצוב וחיטוב של שרירי הליבה יחד עם קבוצות השרירים העיקריות בגוף ועל ידי המשך התייעלות מטבולית שעובדת גם לאחר האימונים וביניהם. המאמנת המוסמכת אודליה כהן עובדת אתכם על תכנית אימונים שמתאימה לקצב שלכם ולמטרות שלכם כדי להשיג את התוצאות המיטביות לכם.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
פילאטיס מכשירים- כשכוח ושיווי משקל נפגשים
שיטת הפילאטיס היא ידועה כבר שנים. השיטה מוכרת בתור כזו...
בחירה עיצובית המשלבת אסתטיקה יפה
חיפוי עץ דקורטיבי הוא בחירה עיצובית המשלבת אסתטיקה עם פונקציונליות,...
מה חשוב לדעת על החזקת סמים שלא לצריכה עצמית?
סמים הם נושא מתעתע. מצד אחד הנורמות החברתיות השתנו באופן...
להפוך מסיבת רווקות לערב בלתי נשכח- כך תעשי את זה
מסיבת רווקות היא אירוע בלתי נשכח שהפך כבר לחלק בלתי...
שאלות נפוצות על מערכות כיבוי אש לעסקים
בטיחות אש היא לא תחום בו תרצו להקל ראש. התפרצות...
איך כדאי לבצע עבודות של איטום בבניינים גבוהים?
לגלות שיש לכם בעיות של איטום בבית זה לא נעים....
תכנון תיאום וביצוע אירועים
הפקת אירועים לחברות הייטק כוללת תכנון, תיאום וביצוע אירועים המותאמים...
וטרינר טוב מכיר את חיית המחמד שלכם
כשחיית המחמד שלכם מרגישה נוח בחדר ההמתנה כי היא כבר...
הליך משפטי הכולל התאמה של מעמד אדם במדינה מסוימת
הסדרת מעמד הוא הליך משפטי הכולל התאמה או לגליזציה של...
כל מה שחשוב שתדעו על דיסלקציה אצל ילדים
ישנם ילדים אשר קשה להם יותר בקריאה ובכתיבה וזאת על...