Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפים להזמנת שירות הובלות קטנות

טיפים להזמנת שירות הובלות קטנות
קרדיט : המלצה

צרכנים רבים חושבים שהובלות קטנות זה נושא פעוט וקליל, שאין מה להרבות בחשיבות שלו, גם לא כשבוחרים חברת הובלה להעברת החפצים למשכן החדש. אבל כשחושבים על זה שוב, מבינים שהכל יחסי. ברור שהובלה קטנה פשוטה הרבה יותר מהובלת דירה, אבל אם העניין לא מקבל התייחסות ראויה, הוא יכול לגרום ללא מעט צרות. הובלות קטנות הן באמת פשוטות יותר מהברת דירה, אבל עדיין כדאי להתייחס ברצינות לכמה נקודות שנעלה כאן בהמשך המאמר – כולל בחירת מובילים ונקיטת צעדים שיבטיחו את המחיר שסוכם וירחיקו מעקיצות פוטנציאליות.

כמה אנשים צריך עבור הובלה קטנה?

מהדברים שחשוב להתייחס אליהם ברצינות הוא מספר המובילים שיעסקו בפעולת ההובלה של החפצים שלכם. כאשר מדובר בהובלה של דירה קטנה, ייתכן ש-3 או 4 מובילים יספיקו. כאשר מדובר בהובלת מקרר, לעתים קרובות צריך 2 מובילים. המספרים האלו חשובים, כיוון שאם תזמינו מספר גדול של מובילים שלא לצורך, תצטרכו להוציא סכום גבוה יותר + טיפים.

הובלת פריטים אינה מורכבת כמו הובלה של דירה, אבל לא כדאי לפספס כאן, שכן עשויות לצוץ בעיות לא צפויות – כולל העלאת מחיר ונזקים כספיים. לפניכם כמה נקודות שכדאי לבדוק לפני ביצוע של הובלות קטנות כדי להבטיח שהיא תצליח.

עלויות שירותים נלווים שכדאי לקחת בחשבון

הובלה קטנה חייבת להיות זולה – וברוב המקרים זה המצב. כאשר אתם צריכים שירותים נלווים, העלויות יהיו גבוהות יותר, כמובן.

אם אתם זקוקים להובלת פסנתר, למשל, יהיה צורך ביותר ממוביל אחד – אולי אפילו שלושה – ועל כן יהיה מדובר בשירות נלווה – יקר יותר. לפעמים צריך להעביר ספה גדולה שאינה יכולה לעבור בחדר המדרגות או במעלית ויש צורך במנוף – שירות נלווה שעשוי להעלות את המחיר ב-100% או אפילו יותר (בהתאם לגובה הקומה).

גם פירוק והרכבת רהיטים טרם ההובלה הן פעולות שעשויות לייקר אותה בעשרות רבות של אחוזים. לעתים עדיף לכם לפרק ולהרכיב את הרהיט בעצמכם וכך לחסוך בעלויות.

בוחרים מובילים קרובים

הובלות קטנות הן בדרך כלל זולות יותר, אך יש צורך להתנהל בדרך הנכונה, והתנהלות כזו כוללת בחירת מובילים שנמצאים קרוב אליכם. מדוע? כיוון שחלק ממחיר ההובלה נקבע בהתאם לזמן שנדרש לנסיעה הלוך וחזור. כשמזמינים מוביל שנמצא בעיר, ולא מחוץ לעיר, אפשר לצפות למחיר טוב יותר.

לא קשה למצוא מובילים בסביבת המגורים שלכם – אפשר לעשות חיפוש קצר באינטרנט כמו "הובלות קטנות בהרצליה" – אם אתם גרים בהרצליה.

חותמים על חוזה

לפני כל הובלה כדאי לחתום על חוזה. כשמדובר על הובלות קטנות, אפשר לעתים להסתפק בתיעוד של ההסכם באימייל או בוואטסאפ, למשל. למרות זאת, כדאי לזכור שדרך זו אינה מחליפה חוזה מסודר.

מפרטים את תנאי ההובלה מראש

כדאי לבדוק מראש את תנאי ההובלה, ובעיקר כאשר מדובר בהובלות קטנות – כי במקרים כאלו יש נטייה גדולה יותר שלא לקבוע הצעת מחיר מראש – וזה משהו שלא רצוי לעשות באופן כללי.

כאשר עושים בדיקה מקדימה, יש להתייחס לעניינים כמו שמירת חנייה עבור הרכב המוביל, לבדוק האם החפצים המובלים יכולים לעבור בחדר המדרגות ולוודא שהמרחק בין החניה לבין הכניסה אינו גדול מדי.

יש לעדכן את חברת ההובלה בכל הפרטים שהוזכרו ובפרטים חשובים אחרים – כך ניתן למנוע וויכוחים מיותרים ואי הבנות.

משווים מחירים

הצעד האחרון שיבטיח מחיר זול ועסקה כדאית היא השוואה של הצעות מחיר אצל חברות הובלה שונות. תוכלו לוודא מחירים בעזרת מחירון הובלות קטנות שאפשר למצוא באינטרנט.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...
איחוד הלוואות - הדרך שלכם להתחיל מחדש!
אם אתם נאבקים עם תשלומי חוב מרובים ומתקשים לעמוד בהתחייבויות...
היבט חשוב בתכנון נסיעות עבור תיירים רבים
השכרת רכב בחו"ל והשוואת מחירים היא היבט חשוב בתכנון נסיעות...
עריכת הסכם ממון לפני הנישואים: קשה באימונים, קל בקרב
גירושין הוא תהליך שיכול להיות ארוך ומייגע עד ההגעה להחלטות...
הכול על רכישת גלילים מקרטון בעידן המודרני
אתם מתכוננים לקראת מעבר דירה? או שאולי אתם מעבירים את...
מה כולל שירות IT במיקור חוץ
חברות מובילות בארץ ובעולם בוחרות לקבל שירותי it חיוניים במיקור...
עבודתה של הדולה
אם אי פעם תהיתן מה כוללת עבודתה של הדולה, אשת...
כך תקבלו את היעוץ המתאים ביותר לגבי ההלוואה המשמעותית בחייכם
משכנתא היא ההלוואה המשמעותית ביותר שתיקחו בחייכם. כיוון שזו הלוואה...
כל היתרונות בעריכת הסכם ממון
היום יש יותר ויותר זוגות המודעים לכך שלמרות שהקשר שלהם...