זירת המומחיםכתבה ראשית

טיפים להקמת עמודי נחיתה

דף נחיתה הוא דף אשר מוגדר כדף אינטרנט אשר המשתמש גולש אליו דרך קישורים שונים שנמצאים ברחבי האינטרנט. מטרתו העיקרית של הדף היא למקד את תשומת הלב של המשתמש ולהניע אותה לפעולה כגון: להשאיר פרטים בדף או לרכוש את המוצר או השירות המוצע בו.

כיצד מקימים דף נחיתה מוצלח?

הנה כמה טיפים שיסייעו לכם בבניית דף נחיתה מוצלח:

  • דפי נחיתה יכולים להיות מעוצבים באופן ייחודי ומרשים, אך חשוב לדעת שאם הניסוח של הטקסט לא מספיק ברור, מדויק ותכליתי ובעיקר אם הוא לא מאפשר לקרוא את התוכן ברצף, דף הנחיתה יהיה פחות יעיל. חשוב להיכנס לנעליו של הגולש ולחשוב איזה ניסוח יגרום לו להתעניין במוצר או בשירות שהדף מציע, לרכוש אותו או להשאיר פרטים. הניסוח חייב להיות משכנע ומסקרן בצורה ייחודית.
  • הנעה לפעולה מהווה חלק בסיסי וחשוב מאוד מדף נחיתה. בכדי להניע בצורה הטובה ביותר לפעולה כדאי לכוון את הגולש שמגיע לדף בדרכים שונות: באמצעות קופון זמני או שובר הנחה, באמצעות הטבה בלעדית למי שהגיע דרך הדף, בשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות, בשליחת קידומי מכירות והטבות עתידיות למייל ועוד.
  • חשוב להגדיר מראש מהי מטרת הדף ואיזה פעולה עתידית הייתם רוצים שהמשתמשים יבצעו בדף: רכישת מוצר או שירות, הרשמה לניוזלטר, השארת פרטים ליצירת קשר, הרשמה לאירוע כלשהו או לכנס עתידי כלשהו ועוד. בהתאם למטרות, עצבו את הדף.
  • חשוב שכל המידע והתוכן של הדף יופיע בפני הגולש שמגיע אליו מבלי שיהיה לו צורך לגלול למטה. כלומר, הוא יחשף בבת אחת לכל מה שצריך.
  • חשוב מאוד הרושם הראשוני של הדף. בשניות הראשונות שגולש מגיע לדף הוא יחליט האם להישאר בו או לצאת ממנו. כדאי לבחור בעיצוב מודרני שיעניק ייצוג ראוי ומרשים למוצר או השירות. חשוב שהדף יכיל הצעה שיווקית ברורה שתכיל כותרת קצרה ועניינית בראש הדף ללא צורך בהסבר מפורט.
  • דף הנחיתה חייב להיות מותאם למובייל וזאת בכדי שגם גולשים שמגיעים אליו מהמובייל יוכלו לצפות בו בבירור ובצורה נוחה.
  • לא כדאי לרבות בשדות טופס של צור קשר. יש לציין מספר קטגוריות הכרחיות כגון: שם מלא, טלפון וכתובת מייל. לרוב זה יספיק לצורך קבלת פרטים עיקריים על הגולש ליצירת קשר ראשוני עימו.
  • זמן טעינת הדף משפיע באופן מהותי על תוצאות ההמרה. גולש ממוצע לרוב לא ימתין יותר מכמה שניות בודדות עד שיוצג בפניו הדף וכן, זמן טעינה איטי של דף ידורג על ידי גוגל לא פעם כדף פחות איכותי. בכדי שגם פרסום בגוגל של הדף יהיה טוב, חשוב להקפיד על זמן טעינה קצר.
  • כדאי ליצור אפקט מרשים בדף כגון: מבצע לזמן מוגבל כאשר בדף ניתן למצוא טיימר שסופר לאחור את הזמן שנשאר למבצע, דבר שמגביר את האפקט של הדרמה ולא פעם משכנע את הגולש לבצע פעולה בדף טרם הזמן נגמר.
  • כדאי מאוד להטמיע קוד המרות באמצעות גוגל אדס, פיקסל, פייסבוק או אנליטקס וזאת במטרה ליידע את מערכות הפרסום מהיכן הגיעו הלידים.
  • כדאי להוכיח לגולש כי העסק שלכם מוכר ומומלץ בקרב לקוחות רבים. כדאי לשלב המלצות או ציטוטים נבחרים של לקוחות, לוגו או סמלים של לקוחות, אלמנטים שונים שמאפיינים את נתוני המוצר כגון: מספר לקוחות, כמות הורדות ועוד.
  • כדאי לשלב תמונות מקוריות ואיכותיות. אין דרך טובה יותר להעביר מסר מתמונה מקורית ואיכותית. כדאי להתאים את הצבעים בין רקע הדף לבין הטקסט והתמונות.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button