Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ירון כרמי – המנהל החדש של אמית י' אשדוד

ירון כרמי – המנהל החדש של אמית י' אשדוד

ירון כרמי הוא המנהל החדש של תיכון אמית י' באשדוד והוא יחליף את מוטי ארבל שהודיע על עזיבה בשל מינויו למנהל קהילה בהנהלת רשת אמית.

בחמש שנים האחרונות ניהל כרמי את תיכון אמית חברה ומשפט בכפר בתיה ברעננה והוביל אותו תוך הצלחה חינוכית מרשימה, בשנת תשע"ה הוא אף זכה בתואר 'המורה של המדינה'. בסיומו של מכרז שנערך השבוע, בחרו נציגי המחוז והחמ"ד במשרד החינוך, נציגי עירית אשדוד ונציגי רשת אמית את ירון כרמי לתפקיד.

בעת ניהולו של מוטי ארבל הגיע בית החינוך להישגים יוצאי דופן, בעשייה חינוכית עמוקה ומרשימה, בזכאות לבגרות, במספר התלמידים ובאיכות הצוות החינוכי. במהלך השנים האחרונות הגיע בית הספר אל מעל 93% זכאות לבגרות, מספר לומדי מתמטיקה 5 יח"ל הוכפל פי 3 – הרבה מעבר לממוצע הארצי, ביה"ס מוביל את העיר בגיוס לצהל בכלל ובגיוס לשירות קרבי בפרט, אחוז התלמידים הממשיכים ללימודים במכינות קדם צבאיות, ישיבות או מוסדות להשכלה גבוהה הכפיל עצמו פי 5. כל זאת בהיותו המקיף הדתי היחיד בעיר שאינו מסנן את תלמידיו ומקבל את כולם באהבה גדולה.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי בירך את כרמי על בחירתו ואיחל לו הצלחה רבה: "אני מאמין בתיכון אמית י' כמוסד חינוכי ערכי ומצוין ובטוח כי בית החינוך ימשיך בתנופה, ביחד עם ירון כרמי שיוביל אותו לפסגות חדשות". אריה מימון, ראש מינהל החינוך בעיריית אשדוד הודה למוטי ארבל על עשייה רבת שנים ובירך את כרמי שמצטרף לנבחרת המנהלים המצוינת של העיר. "נעשה הכל להביא ביחד להמשך ההצלחה למען ילדי העיר".

ד"ר אמנון אלדר מנכ"ל רשת אמית אמר כי ירון כרמי הוא מנהיג חינוכי. "ירון ביחד עם צוות מוביל מעולה וחבורה חינוכית חמה ומקצועית, הקיימת בבית החינוך ימשיך ויעלה את המקום לקומה נוספת".

צילום אמית

מוטי ארבל המנהל היוצא, הודה לירון על הנכונות לקבלת האחריות על בית החינוך ועל הארת הפנים ושמחת היצירה שהוא מביא עימו. "ירון הוא האדם הטבעי ביותר להמשיך את תנופת ההצלחה של בית הספר בכל הפרמטרים מתוך חיבור אמיתי לקהילה ואהבה גדולה לתלמידים".

ירון כרמי, המנהל הנבחר הודה על האמון ואמר כי תיכון אמית י' זכה לצוות חינוכי יוצא מן הכלל, מסור, יצירתי ואוהב כל תלמיד. "אני שמח ומתרגש להכנס למשפחת אמית מקיף י' ובטוח שנוכל להמשיך את הדרך המדהימה שצוות בית הספר, התלמידים וההורים עשו ביחד עם מוטי המדהים שהיה לפניי. אני מודה לרשת אמית, עיריית אשדוד ומשרד החינוך על האמון שהם נותנים בי".

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
"עדשה חברתית" - תערוכת צילומים החושפת את עולמם של המתנדבים והעושים טוב בעיר אשדוד
תערוכת ההתנדבות הגדולה בישראל תצא לדרך במסגרת יום מעשים טובים,...
החלל כבר לא הגבול
מה המשותף לחלל, שותפות תלמידים ובינה מלאכותית? כל אלה ועוד...
בזכות ערנות הצוות הרפואי במלר"ד מאוחדת באשדוד ניצלו חייו של תושב העיר
מאוחדת השיקה לאחרונה מוקד לרפואה דחופה (מלר"ד) שמעניק לתושבי אשדוד...
"המעשה האצילי הזה ייחרט אצלנו לעד"
לאחר שמשדר השמיעה שלה נגנב מגן הילדים, מלכי דוידוביץ׳ בת...
מהמספרה לעשייה ציבורית
הפתעת הבחירות באשדוד: עמירם בן זקן. בן זקן הוא בעל מספרה,...
בעיצומה של המלחמה: רצים לזכר קציני אגוז
למרות מלחמת 'חרבות ברזל' שנמשכת במלוא עוזה כבר ארבעה חודשים,...
עשרות אלפי פריטי לבוש חדשים יועברו למפונים
עשרות אלפי פריטי לבוש חדשים מוינו היום במרכז לשיקום תעסוקתי...
התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד פותחת עונה חדשה ומציינת 30 שנה להיווסדה
התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד מציינת השנה 30 להיווסדה ופותחת את...
משלחת מנהיגי חינוך בקהילות יהודיות ברחבי העולם ביקרה השבוע באופקים
משלחת מנהיגי חינוך מובילים בקהילות היהודיות ברחבי העולם, מארה"ב, קנדה,...
נערכים למציאות ביטחונית מורכבת בדרום
מנכ"ל ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד במפגש עם תורמים בארה"ב :...