כיצד פותרים סכסוכים בין בני משפחה

כיצד פותרים סכסוכים בין בני משפחה
קרדיט - Canva

סכסוכים עלולים לקרות בסיטואציות שונות – סכסוכים משפחתיים על ירושה או הסכמי חלוקת רכוש, גירושין וכדומה. מקרים אלו יכולים להיות מופנים לבית המשפט, אך הם אינם מחייבים הקצאת סכומים גדולים לעורך דין והוצאות בית משפט, בעיקר כאשר אפשר לפתור אותם בדרכי שלום. מגשר משפחתי יכול לסייע בפתירת הסכסוך דרך תהליך גישור. הגישור הוא בעצם תהליך של משא ומתן בין שני הצדדים באמצעות גורם ניטרלי שאינו מקורב או מקושר אל אחד מהצדדים – המגשר. מטרת הגישור הוא להבין את הצרכים והרצונות של הצדדים המעורבים בסכסוך ולהציע פשרה ודרכים לפתרון אשר יהיו מוסכמות על כולם, תוך המנעות מקרבות משפטיים ארוכים ומתישים. עם זאת, הגישור היא אפשרות אשר תקפה משפטית וחלק גדול מהמגשרים מחזיק בידע והסמכה משפטית, לכן, הסכמים שנערכים במסגרת הגישור הם תקפים בדיוק כמו החלטה של בית משפט.

למה כדאי לבחור באפשרות של גישור

פתירת סכסוכים באמצעות גישור הנעשה על ידי מגשרים מומלצים ומנוסים יכול לאחות קרעים במשפחה ולתקן יחסים בין בני זוג, אחים, הורים וילדים וכדומה. במקרה של סכסוך משפחתי בעקבות ירושה, כסף, או נכסים, ניתן להגיע להסכם שירצה את כל הצדדים ובכך למנוע את קלקול היחסים בתוך המשפחה. במקרה של גירושין, תהליך הגישור יכול לאפשר פרידה בכבוד עם שמירה על יחסים טובים והבטחת טובת בני הזוג והילדים. כמו כן, הסכם גירושין הנערך במסגרת הגישור, יכול למנוע חלוקת נכסים כמו דירה, רכב וחשבונות בנק, לפי ראות בית המשפט ובמקום זאת, לחלק אותם לפי רצונות בני הזוג. במסגרת גישור ניתן גם להגיע לפתרונות יצירתיים שיסייעו להורים לגדל את הילדים בכבוד, בין אם מדובר בסכום מזונות מחייב, בזמני שהות לפי העדפת ההורים או הילדים, או בהמשך מגורים משותפים כדי לא להפריד בין ילדים או לעקור אותם ממקום המגורים ולשבש להם את סדר היום.

פניה אל משרד גישור מומחה

עומדים בפני גירושין ואתם מחפשים מגשרים מומלצים? משרד הגישור המוביל נישרי מגשרים מורכב מצוות מגשרים מקצועיים ואיכותיים – המשרד נוסד על ידי נדב נישרי, מגשר גירושין עם תואר במשפטים ומחבר הספרים ״להתגרש בשלום״ ו-״שותפות חדשה״, כמו גם על ידי נגה זיו פרידמן, מגשרת גירושין ומתאמת הורית בעלת השכלה גבוהה בתחומי הפסיכולוגיה. המשרד עובד עם מגשרים מומחים שונים בתחומי הגירושין והמשפחה בכלל, ומעניק שירותים ברמה גבוהה יחד עם יחס אישי, מכיל, קשוב ואדיב. עם יישום פרקטיקה ייחודית למשרד, אשר נוצרה בעקבות שנים של ניסיון ומתן סיוע לזוגות, המשרד מוביל אלפי זוגות לפתרון של משברים ביחסים, שמירה על יחסי ידידות וגירושין הנעשים בצורה מיטבית ואפילו שמירה על שלום בית ותיקון יחסים. פניה אל המשרד מבטיחה ייעוץ איכותי בעלות לכל כיס – פנו עכשיו וצאו לדרך חדשה.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
האם אפשר לבטל הסכם ממון?
הסכמי ממון הפכו בשנים האחרונות לאופציה נפוצה מאוד. בהתאם ישנם...
מימוש זכויות רפואיות: כיצד להבטיח את התמיכה המגיעה לכם?
מימוש זכויות רפואיות הוא תהליך קרדינלי עבור אנשים הסובלים מבעיות...
אוהבים יין טוב? צאו לחופשה בהרי ירושלים!
אם אתם חובבי אוכל משובח, יין איכותי, ומחפשים חוויה ייחודית...
המדריך המלא לבחירת עורך דין: תאונות קשות, גירושין, נזקי גוף, ענייני משפחה וידועים בציבור
מבוא בחירת עורך דין היא החלטה חשובה ובעלת השפעה רבה על...
שילוב טפטים בעיצוב הבית – צרו מראה ייחודי, אלגנטי ומרשים
טפטים הם אחד הכלים החזקים ביותר בארגז הכלים של מעצבי...
ג'ימבורי לתינוקות
איך ניתן לשלב פעילות מהנה לתינוקות עם אחרת הטובה לגופם...
עורך דין מומחה בניווט תהליכים מורכבים לחידוש המרקם העירוני
התחדשות עירונית היא תהליך מורכב ורב-שלבי שמטרתו לחדש ולשדרג אזורים...
הדרך להתמודדות עם התמכרויות בעזרת מרכז גמילה
התמכרויות הן בעיה מורכבת ורבת פנים, המצריכה התייחסות מקצועית ותמיכה...
איך ניתן למחוק רישום פלילי ומשטרתי?
בידי המשטרה ישנם שני סוגי מידע על אדם שהיה חשוד...
מנוע הצמיחה של הכלכלה הישראלית
במסגרת המאמצים לחיזוק המגזר העסקי בישראל, תוכנית הלוואות בערבות המדינה...
דילוג לתוכן