Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ליווי רפואי על ידי אחות מוסמכת – כל מה שצריך לדעת 

ליווי רפואי על ידי אחות מוסמכת – כל מה שצריך לדעת 
קרדיט: pixabay

צוות רפואי פרטי הוא חלום של רבים שאינם מצליחים למצוא את הידיים והרגליים בסבך הסידורים הבירוקרטיים, שפע המידע והזכויות של הוריהם וקרובי המשפחה הקשישים כאשר הם נזקקים לשירותים של אנשי מקצוע מתחום הרווחה והבריאות. למטרה זו הוקם שירות של ליווי רפואי שנותן חבילה שלמה עבור מטופלים וקשישים והוא מקיף את המשפחה והמטופלים במעטפת שלמה של שירותים שפוטרים אתכם מהצורך להתרוצץ אחר כל אנשי המקצוע שנדרשים לכך, מבצעים את כל משימות הליווי הרפואי והטיפול במטופל וגם מנהלים את המידע החיוני על זכויותיהם והמידע הרפואי שמתקבל מבדיקות ותיווכו לרופאים כדי לקבוע שגרת טיפול. אחות מוסמכת כזאת שמלווה את הקשיש עושה את כל העבודה למענכם ומומלץ לבדוק כיצד אפשר לשלב אותה בשגרת הטיפולים של קרוב המשפחה שלכם. תפקידה של אחות מוסמכת שמלווה אותו בליווי רפואי פרטי מתחלק לכמה תחומים שבהם היא נותנת למטופל שירותים שונים.

ליווי רפואי

אם אינכם אנשי רפואה בעצמכם אתם יודעים כמה זה מתסכל לא לדעת מה דורש מצבו הרפואי, לא להבין את המינוח הרפואי ולא לדעת בעצם אילו בדיקות הוריכם צריכים לעבור, מה אומרות התוצאות, מתי זה נחשב נורמלי ובאילו מקרים להתקשר לרופא המטפל או לקחת לבית החולים. המעקב הרפואי של אחות מוסמכת שמלווה את קרוב המשפחה שלכם כולל את כל הנושאים הרפואיים האלה ועוד הרבה יותר, כמו קביעת תכנית עבודה וטיפול לפי תיק מטופל שהיא בונה למענו, ליווי רפואי אישי של אחות לפי הצרכים של המטופל כולל מתן תרופות וטיפולים, מעקב אחר תרופות ובדיקות, ליווי אישי לרופא, לטיפולים מיוחדים מחוץ לבית ולבדיקות, תיאום תורים ומעקב צמוד אחר מצבו כדי לזמן גורמי טיפול במקרים דחופים.

ניהול מידע

אחת הבעיות הקשות ביותר של מערכת הבריאות היא פיצול המידע הרלוונטי למטופלים, במיוחד קשישים, בין גורמים שונים, מבלי שיקבלו את המידע המלא על המטופל ויוכלו לעבוד בתיאום. זה עלול לגרום במקרה הטוב לכפילויות ובמקרה הגרוע לסתירות בהנחיות בין המטפלים השונים. מישהו צריך לנהל בצורה מרכזית את תיק המטופל ולתאם בין כל הגורמים השונים, להודיע להם מה הוא קיבל ועשה עד כה, מהן הבדיקות שעשה ומה היו התוצאות, מהן התרופות והפרוצדורות שנרשמו לו ומהן ההגבלות שהוטלו עליו כדי שלא יסתרו אותן. זה אחד התפקידים של אחות בליווי רפואי אישי והיא גם מעדכנת בכל המידע את המשפחה ורופא המשפחה.

בירוקרטיה

לא פעם, הבעיה העיקרית היא התגברות על בירוקרטיה ועשיית סדר בכל המסמכים, ניהול התורים והעברת המידע לגורמי הטיפול המוסמכים ועדכונם. ברגע שיש אחות מוסמכת שמלווה בליווי רפואי אישי את המטופל היא גם דואגת לעבודה מסודרת לפי התכנית וניהול והגשת מסמכים כחלק מהקשרים עם הרשויות השונות, כולל טיפול בבירוקרטיה שכרוכה בכך.

רווחה

גורמי הרווחה חייבים לעקוב אחר קשישים גם אם הם מוקפים במשפחה אוהבת משום שיש להם זכויות שאפשר וחובה לנצל לרווחתם. זה גם מקל על המשפחה ומסייע לה לקבל עבור הקשיש את כל העזרה והתשלומים וההכרה במצבו, כאשר זה נדרש. אחות פרטית שמלווה אותו מטפלת גם בקשר עם גורמי רווחה על מנת להבטיח שכל הגורמים מודעים למצבו וגם שומרים על זכויותיו הבסיסיות לנוכח מצבו. זה כולל גם השגת מטפלת סיעודית אם זה נדרש וגם הדרכתה ופיקוח עליה בכל מה שנדרש.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...
איחוד הלוואות - הדרך שלכם להתחיל מחדש!
אם אתם נאבקים עם תשלומי חוב מרובים ומתקשים לעמוד בהתחייבויות...
היבט חשוב בתכנון נסיעות עבור תיירים רבים
השכרת רכב בחו"ל והשוואת מחירים היא היבט חשוב בתכנון נסיעות...
הבוסית שיילדה את העובדת
לפני מספר ימים הגיעה איילת כץ, 31, תושבת כרמי גת,...
עריכת הסכם ממון לפני הנישואים: קשה באימונים, קל בקרב
גירושין הוא תהליך שיכול להיות ארוך ומייגע עד ההגעה להחלטות...
הכול על רכישת גלילים מקרטון בעידן המודרני
אתם מתכוננים לקראת מעבר דירה? או שאולי אתם מעבירים את...
מה כולל שירות IT במיקור חוץ
חברות מובילות בארץ ובעולם בוחרות לקבל שירותי it חיוניים במיקור...
עבודתה של הדולה
אם אי פעם תהיתן מה כוללת עבודתה של הדולה, אשת...
כך תקבלו את היעוץ המתאים ביותר לגבי ההלוואה המשמעותית בחייכם
משכנתא היא ההלוואה המשמעותית ביותר שתיקחו בחייכם. כיוון שזו הלוואה...