לסמוך על אנשי המקצוע שמלווים אתכם

לסמוך על אנשי המקצוע שמלווים אתכם
קרדיט - Pixabay

עורכי דין שאתם זקוקים להם מלווים אתכם בשלבים שונים בחייכם ועוזרים לכם להתגבר על משברים, או פשוט מסייעים לכם בכל מה שקשור לביורוקרטיה רשמית מול רשויות. תפקידים אחרים שעורכי דין ממלאים בחייכם קשורים לאירועי חיים מסוימים שחייבים לתת להם תוקף, כמו נישואין וזוגיות וגם במקרים של טיפול בעיזבון שלכם. בישראל יש חוק ירושה שקובע בנחרצות מי אמור לרשת אתכם ואם אתם לא מכירים אותו אתם עלולים להיות מופתעים כשתיתקלו בו בפעם הראשונה שתתחילו לדבר על הירושה שתשאירו ליקיריכם. החוק קובע שאם לא תשאירו צוואה נוטריונית, כמעט שום היגד אחר שלכם לא יקבל תוקף בבית המשפט והיורשים האמיתיים שלכם לא יקבלו את העיזבון שלכם כרצונכם. צוואה שחתומה נוטריונית היא צוואה תקפה בבית המשפט והיא חיונית לכל אחד, כדי למנוע סכסוכי ירושה וריבים משפחתיים. משרד עורכות דין, גישור ונוטריון פילביץ'-אבדייב, בניהולן של עו"ד גלי אבדייב ועו"ד חגית פילביץ’ עורך למענכם צוואה תקפה כרצונכם שמשאירה אתכם בראש שקט.

אם צריך לערער בביטוח לאומי, רק עם עורך דין

המוסד לביטוח לאומי גורם לרבים לחשוש מההליכים שמתקיימים בו בגלל הוועדות הרפואיות וההחלטות שמתקבלות בו. לא פעם הבקשות לקבלת נכות או לכל מטרה אחרת נדחות ולפעמים זה לא משום שזה לא מוצדק. לפעמים כל מה שנדרש הוא בקשה מנומקת היטב המלווה במסמכים והתיעוד מוצקים שיכולים להוכיח את טענותיכם ואת צדקתכם. כל מה שנדרש במקרים כאלה הוא להיעזר בעורך דין מיומן כדי לקבל ייצוג בביטוח לאומי. עורך הדין שלכם מלווה אתכם בהליכים אלה ומבטיח שאתם מגישים כל מה שנדרש כדי שיאמינו לכם ותוכיחו למה ההטבות האלה מגיעות לכם.

הגשת תעודות רשמיות ומאומתות

החתמת תעודות ומסמכים בחותמת נוטריון היא פעולה שדורשת אימות האנשים ואותנטיות המסמכים וזאת פעולה רשמית שיש לה חשיבות עליונה. היום אנחנו רואים את זה יותר מאשר פעם, בגלל הישראלים הרבים שמוציאים לעצמם אזרחות זרה או בגלל אנשים שהולכים ללמוד בחו"ל. כולם זקוקים להגיש תעודות שונות ומסמכים שעברו אימות חתימה נוטריון משום שבלעדי זה הם לא יוכרו כלל על ידי משרדי ממשלה במדינות אחרות או מוסדות להשכלה גבוהה, או כל משרד אחר שזקוק לתיעוד רשמי  לצורך הוכחת בעלות או טענה שלכם. משרד עורכות דין, גישור ונוטריון פילביץ'-אבדייב, בניהולן של עו"ד גלי אבדייב ועו"ד חגית פילביץ’ הוא משרד נוטריוני שדואג לכל המסמכים המוגשים לאימות ולחותמת נוטריונית כמתבקש מהרשויות.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
האם אפשר לבטל הסכם ממון?
הסכמי ממון הפכו בשנים האחרונות לאופציה נפוצה מאוד. בהתאם ישנם...
מימוש זכויות רפואיות: כיצד להבטיח את התמיכה המגיעה לכם?
מימוש זכויות רפואיות הוא תהליך קרדינלי עבור אנשים הסובלים מבעיות...
אוהבים יין טוב? צאו לחופשה בהרי ירושלים!
אם אתם חובבי אוכל משובח, יין איכותי, ומחפשים חוויה ייחודית...
המדריך המלא לבחירת עורך דין: תאונות קשות, גירושין, נזקי גוף, ענייני משפחה וידועים בציבור
מבוא בחירת עורך דין היא החלטה חשובה ובעלת השפעה רבה על...
שילוב טפטים בעיצוב הבית – צרו מראה ייחודי, אלגנטי ומרשים
טפטים הם אחד הכלים החזקים ביותר בארגז הכלים של מעצבי...
ג'ימבורי לתינוקות
איך ניתן לשלב פעילות מהנה לתינוקות עם אחרת הטובה לגופם...
עורך דין מומחה בניווט תהליכים מורכבים לחידוש המרקם העירוני
התחדשות עירונית היא תהליך מורכב ורב-שלבי שמטרתו לחדש ולשדרג אזורים...
הדרך להתמודדות עם התמכרויות בעזרת מרכז גמילה
התמכרויות הן בעיה מורכבת ורבת פנים, המצריכה התייחסות מקצועית ותמיכה...
איך ניתן למחוק רישום פלילי ומשטרתי?
בידי המשטרה ישנם שני סוגי מידע על אדם שהיה חשוד...
מנוע הצמיחה של הכלכלה הישראלית
במסגרת המאמצים לחיזוק המגזר העסקי בישראל, תוכנית הלוואות בערבות המדינה...
דילוג לתוכן