Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

לצאת לנופש גיבוש קבוצתי

לצאת לנופש גיבוש קבוצתי
bignews.co.il חדשות - מלונות

חופשה מפנקת של כמה ימים היא לא רק נחלתם של זוגות ומשפחות – אלא גם של ארגונים, חברות פרטיות וקבוצות מאורגנות של וועדים. כל אלו יכולים לארגן ולצאת לנופש מושלם בישראל שכולל חווית אירוח ולינה במלון מפנק לכמה ימים, עם מגוון של פעילויות ואטרקציות מגבשות ומהנות לכל חברי הקבוצה. נופש קבוצתי אידיאלי לארגונים ועסקים המבקשים לצאת לנופש עם העובדים למטרת גיבוש והנאה, וגם לקבוצות של גמלאים ושל וועדי עובדים שרוצים זמן איכות ביחד. גם קבוצות של סטודנטים, של חברי עמותות ושל קהילות שונות יכולים להנות מנופש קבוצתי שהתועלת ממנו היא לגוף ולנשמה, וגם לעבודה המשותפת עצמה ביומיום של חברי הקבוצה בינם לבין עצמם.

מלון המותאם לקבוצות

מלונות שונים בישראל מארחים קבוצות באופן תדיר, כאשר יש למלונות את כל הדרוש כדי לסייע לכם לקיים נופש חברה מוצלח. החל מהאירוח של קבלת פנים טעימה ומפנקת עם הכניסה ללובי המלון לקבלת החדרים והצ'ק אין, ועד לפעילויות מגבשות בבריכה, באולם האירועים ובשאר מתקני המלון. מלונות רשת גדולים אידיאליים לאירוח של קבוצות והם מאפשרים שימוש במתקני המלון השונים כאמור, כמו אולם האירועים או חדרי הישיבות שיהוו מקום מושלם לפעילויות שונות במהלך הנופש.

בתי מלון בארץ מאפשרים לשריין מראש חבילות נופש קבוצתיות לאמצע השבוע וגם לסופ"ש אם כי מטבע הדברים כאשר מדובר עם נופש קבוצתי לעובדי החברה או לגמלאים למשל, הרי שההעדפה הבולטת היא לנופש באמצע השבוע. חשוב להזמין מראש את החדרים היות ויש לא מעט קבוצות שמזמינות נופש אפילו שנה קדימה, וכדי שתוכלו לקבל חדרים בתאריכים ספציפיים המתאמים לארגון שלכם, כדאי מאוד לבצע את ההזמנה כמה שיותר זמן מראש.

נופש קבוצתי באילת

אילת היא יעד סופר מבוקש בקרב וועדי עובדים וארגונים המבקשים לארגן נופש של בילוי והנאה בעיר הדרומית והשמשית בישראל. אחד היתרונות הבולטים באילת הוא שהיא יעד פנטסטי לנופש בכל עונות השנה ולכן הארגון לא מוגבל בתזמון הנופש לעונה מסוימת אלא יש לו את חופש הבחירה לתזמן את הנופש בכל מועד בשנה בו ייבחר. מלונות באילת מציעים חבילות נופש קבוצתיות שכוללות את ההתאמות הדרושות לנופש קבוצתי כמו למשל קבלת פנים בצ'ק אין עם עמדת קפה ופינוקים, עמדות קפה לאורך ימי הנופש אחה"צ או בין ארוחת הבוקר לצהרים, הקצאה של חללים במלון כמו חדרי ישיבות לטובת פעילויות גיבוש ועוד.

באילת תוכלו לבנות לו"ז נפלא לנופש קבוצתי שמשלב גם הרצאות מקצועיות ופעילויות גיבוש, לצד זמן חופשי לשופינג בעיר שמציעה חווית קניות נטולת מע"מ. באילת יש עוד שלל פעילויות קבוצתיות שתוכלו לשלב כמו למשל ביקור קבוצתי בריף הדולפינים, מופע סטנד-אפ, ארוחת ערב משותפת לכל הקבוצה במסעדת גורמה ועוד שלל אפשרויות. תוכלו גם לצאת למסלול הליכה קבוצתי בקניון האדום או בהרי אילת או לטיול ג'יפים אקסטרים כאשר הרכב הקבוצה מתאם לכך.

 

נופש קבוצתי בצפון הארץ

אזור הצפון הוא יעד מבוקש מאוד בקרב קבוצות וארגוני עובדים המבקשים לצאת קצת מהשגרה ולהנות מנופש משולב ירוק ומסלולי הליכה עם נחלים והרבה טבע. לאזור הצפון יש המון מה להציע עם קשת רחבה של אתרים ומסלולי הליכה הטובלים בנוף ירוק והררי, במפלים, בנחלים ובקסם שאין שני לו. תוכלו לבחור את הלוקיישן בצפון שיתאים עבורכם. כך למשל יש את אזור הכינרת שהוא חמים יותר ומציע מגוון של בתי הארחה ומלונות באזור הכינרת, ויש למשל את אזור הגליל העליון או רמת הגולן שהם קרירים יותר ומציעים קשת של פעילויות כמו טיולי ג'יפים או טיולי רכיבה על סוסים, ביקור ביקבים, במטעי דובדבנים ובאתרי היסטוריה ומורשת.

מלונות בצפון הארץ שמחים לארח קבוצות של ארגוני עובדים ושל גמלאים כאשר חלק מהמלונות ומבתי ההארחה גם יעמידו לרשותכם מדריכים מקצועיים ויציעו לכם אתרים שונים שכדאי לכם לשלב בנופש הקבוצתי. תוכלו כמובן לקיים פגישה מקדימה עם צוות המלון ועם המדריך על מנת לבנות טיול קבוצתי מנצח.

נופש קבוצתי בתל אביב

עוד אפשרות סולידית יותר היא לצאת לנופש קבוצתי בתל אביב. האפשרות הזו לרוב רלוונטית יותר לקבוצות וארגוני עובדים הממוקמים בצפון הארץ או בדרומה, אשר מבקשים להגיע לעיר הגדולה בה לא מתאפשר לחברי הקבוצה לבקר באופן תדיר. נופש כזה מטבע הדברים פחות מאפשר מסלולי הליכה בטבע ופעילויות אקסטרים, אלא הוא מבוסס יותר על הרצאות, זמן חופשי לספורט ולבטן-גב בחופי תל אביב, פעילויות תרבותיות שונות כמו ביקור במוזיאון וצפייה בהצגה או בסרט, ארוחת ערב במסעדה טובה ובילוי במגוון מקומות הבילוי הליליים שיש לעיר תל אביב להציע לכל קשת הגילאים. מלונות בתל אביב  מציעים חווית אירוח יוקרתית ומפנקת שתאפשר לעובדים שלכם להגיע לכמה ימי פינוק בתל אביב כולל מתקני ספא, ארוחות מנפקות ופעילויות תרבות. תוכלו לנצל את משאבי המלון כמו אולם האירועים וחדרי הישיבות לטובת הפעילויות השונות בנופש. תוכלו למשל להזמין מרצה אורח בתחום מסוים המשיק לנושאי העבודה או דווקא בתחום אחר ממש  – כדי לגוון קצת את התכנים.

שווה לבדוק אילו פעילויות עירוניות מתקיימות בעיר בתאריכי הנופש שלכם, על מנת לצאת לבילוי קבוצתי באחת מהפעילויות הללו. כך למשל בתל אביב במהלך השנה מתקיימות תערוכות שונות, פסטיבלי מוזיקה וסרטים, הופעות של אומנים מחו"ל, תערוכות נודדות ומיצגים שונים, וכמעט בכל נקודת זמן במהלך השנה תוכלו לשלב פעילות המתקיימת בעיר ולהגיע אליה באופן קבוצתי. יש פעילויות חינמיות ויש פעילויות בתשלום ותוכלו לקבל את כל המידע הדרוש דרך העירייה או דרך מרכזי המידע השונים הפזורים בעיר.

נופש קבוצתי בים המלח

אם אתם מעוניינים להוציא את עובדי החברה לנופש שונה שכולל חיבור פנימי לנפש, הרבה שלווה ורוגע – אחד המקומות האידיאליים אם לא האידיאלי ביותר לעשות זאת הוא בים המלח. מלונות בים המלח כוללים מתקני ספא, מרחק הליכה מחופי ים המלח, טיפולי פנקים מפנקים ואלמנטים נוספים שיאפשרו לכם לבנות נופש קבוצתי שכולו מרגוע ובריאות לנפש. מדובר כאן בנופש שונה שאיננו כולל אקסטרים או בילויים, אלא בנופש ששם יותר דגש על הנפש והנשמה.

מלון בוטיק הוא קצת פחות מתאים לנופש קבוצתי. מלון בוטיק אידיאלי לזוגות והוא שקט יותר ואינטימי יותר. תוכלו להיעזר במידע רב של עדכוני  חדשות וטיפים כדי לתכנן בצורה טובה נופש קבוצתי לעובדי החברה שלכם.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...
איחוד הלוואות - הדרך שלכם להתחיל מחדש!
אם אתם נאבקים עם תשלומי חוב מרובים ומתקשים לעמוד בהתחייבויות...
היבט חשוב בתכנון נסיעות עבור תיירים רבים
השכרת רכב בחו"ל והשוואת מחירים היא היבט חשוב בתכנון נסיעות...
הבוסית שיילדה את העובדת
לפני מספר ימים הגיעה איילת כץ, 31, תושבת כרמי גת,...
עריכת הסכם ממון לפני הנישואים: קשה באימונים, קל בקרב
גירושין הוא תהליך שיכול להיות ארוך ומייגע עד ההגעה להחלטות...
הכול על רכישת גלילים מקרטון בעידן המודרני
אתם מתכוננים לקראת מעבר דירה? או שאולי אתם מעבירים את...
מה כולל שירות IT במיקור חוץ
חברות מובילות בארץ ובעולם בוחרות לקבל שירותי it חיוניים במיקור...
עבודתה של הדולה
אם אי פעם תהיתן מה כוללת עבודתה של הדולה, אשת...
כך תקבלו את היעוץ המתאים ביותר לגבי ההלוואה המשמעותית בחייכם
משכנתא היא ההלוואה המשמעותית ביותר שתיקחו בחייכם. כיוון שזו הלוואה...