Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מדוע עדיף להימנע ממחליק שיער חשמלי?

מדוע עדיף להימנע ממחליק שיער חשמלי?
קרדיט: יח"צ

אם שמעתן לאחרונה על המושג "החלקה משקמת לשיער", אתן ודאי תוהות במה מדובר. ובכן, החלקת שיער משקמת, כשמה כן היא – גם מבצעת החלקה וגם שומרת על השיער עטוף בחומרים מזינים. שוקלת להמשיך להשתמש במחליק שיער חשמלי? הנה מידע שכדאי לדעת. 

עולם היופי, האופנה והאסתטיקה גדוש במוצרים מסוגים שונים. כמו כן, עולם האסתטיקה גם רווי בסוגי שירותים נרחבים. הכול למען מטרה אחת – שיפור הנראות החיצונית שמוביל לשיפור הביטחון העצמי. וזה מבורך. אבל יחד עם הברכה שבעולם האסתטיקה והיופי, קיימות גם סכנות. אחת מהסכנות היא, השימוש במחליק שיער חשמלי. הנה כל המידע. 

מחליקי שיער חשמליים לעומת מחליקים משקמים 

אין ספק, קיימים פתרונות שונים ומגוונים עבור מי שמעוניינת להנות משיער חלק, בריא, נוצץ ויפה. אבל בחיים כמו בחיים, לפעמים נשים משלמות מחירים כבדים על הרצון להרגיש יפהפייה ומושכת. מתי זה קורה? כשאישה תשתמש בחומר מחליק שיער אשר מבוסס פורמלין, למשל. 

אנחנו עוד מעט נגיע לדבר גם על חומרי החלקת שיער מבוססי פורמלין, וגם נדבר על החלקה משקמת לשיער שלך. אבל לפני שנדבר על החלקת שיער משקמת ובריאה, קודם בואו נדבק בקצרה על כל מה שקשור למחליקי שיער חשמליים. 

כיצד אפשר להחליק את השיער ולא לגרום לו לנזק? 

מחליקי שיער חשמליים הם אסון טבע, לא פחות מכך. במיוחד אם האישה לא בטוחה כיצד להשתמש במחליק בצורה הנכונה. המחליקים מתחממים, מקצרים בחשמל, שורפים שיער, גורמים לשיער להיות חרוך, גורמים לקצוות להתפצל ועוד. 

בפועל, אף אחת מאיתנו לא הייתה רוצה שיער שרוף. אם כך, מדוע נשים רבות עדיין משתמשות במחליקי שיער חשמליים ולא מבצעות החלקה משקמת לשיער שלהן? החלקת שיער משקמת היא עדיפה על פני מחליקי שיער חשמליים בכמה וכמה מונים ובכמה בחינות שונות. 

היתרונות של החלקה משקמת לשיער 

קודם כל וכנראה הכי חשוב, החלקה משקמת לשיער לא תגרום לך לשיער שרוף. שנית, החלקה משקמת לשיער לא כוללת בתוכה חומרים מזיקים כמו למשל חומר הפורמלין. שלישית, החלקת שיער משקמת לא מצריכה את השימוש במחליקי שיער חשמליים. 

אם אחרי כל זה את עדיין מעוניינת להחליק את השיער עם מחיק חשמלי, זכותך המלאה. אבל קחי בחשבון את העניין הבא: לפעמים, יש נזקים שמתגלים רק לאחר מספר שנים, בטווח הארוך. ולעיתים, יהיה מדובר אפילו בנזקים שמוגדרים בתור בלתי הפיכים. ברגעים כאלו נשים רבות כבר מתחילות לחשוב על השתלת שיער. 

החלקת שיער משקמת שמזינה את השיער ומחליקה אותו 

אם את מעוניינת להימנע מאיבוד שיער אצל נשים, אנחנו מזמינים אותך להכיר את המושג שנקרא החלקה משקמת לשיער קצר וארוך. וכבר עכשיו נציין כי, מחיר החלקת שיער משקמת משתנה בהתאם לסוג השיער, למצב השיער ובהתאם לאורך שלו. 

אם השיער מאוד פגום או מאוד ארוך, מחיר החלקת שיער משקמת יהיה יותר גבוה. באופן ממוצע, בהחלט אפשר לציין כי מחירי החלקה משקמת לשיער נעים בין טווחי מחירים של כ-90 ₪ ועד 1,650 ₪ בממוצע. המחיר הנ"ל רלוונטי לגבי החלקה משקמת לשיער שמתבצעת אצל מעצב שיער. 

האם אפשר לבצע לבד החלקת שיער משקמת? 

אם את מעוניינת לעבור את ההחלקה בעצמך בבית, זה פחות מומלץ. אמנם תוכלי לרכוש מחליקי שיער משקמים באינטרנט ואצל מעצבי השיער, אבל כשזה נוגע לשיער שלך – אין כמו יד מקצועית. כעבור מספר חודשים, תצטרכי לחדש את ההחלקה ותוכלי להנות משיער חלק ויפהפה. 

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...
איחוד הלוואות - הדרך שלכם להתחיל מחדש!
אם אתם נאבקים עם תשלומי חוב מרובים ומתקשים לעמוד בהתחייבויות...
היבט חשוב בתכנון נסיעות עבור תיירים רבים
השכרת רכב בחו"ל והשוואת מחירים היא היבט חשוב בתכנון נסיעות...
עריכת הסכם ממון לפני הנישואים: קשה באימונים, קל בקרב
גירושין הוא תהליך שיכול להיות ארוך ומייגע עד ההגעה להחלטות...
הכול על רכישת גלילים מקרטון בעידן המודרני
אתם מתכוננים לקראת מעבר דירה? או שאולי אתם מעבירים את...
מה כולל שירות IT במיקור חוץ
חברות מובילות בארץ ובעולם בוחרות לקבל שירותי it חיוניים במיקור...
עבודתה של הדולה
אם אי פעם תהיתן מה כוללת עבודתה של הדולה, אשת...
כך תקבלו את היעוץ המתאים ביותר לגבי ההלוואה המשמעותית בחייכם
משכנתא היא ההלוואה המשמעותית ביותר שתיקחו בחייכם. כיוון שזו הלוואה...
כל היתרונות בעריכת הסכם ממון
היום יש יותר ויותר זוגות המודעים לכך שלמרות שהקשר שלהם...