Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה נחפש בחופש בטן גב בתל אביב?

מה נחפש בחופש בטן גב בתל אביב?
קרדיט: Pixabay.com

קצב החיים המסחרר של העידן המודרני, במיוחד בתקופות לחוצות בלימודים, בעבודה, במערכות יחסים, לא תמיד נותן לנו להתבונן בעצמנו או בסביבה. מרגישים שאתם על אוטומט? זה הזמן  לקחת הפסקה על מנת לשמור על שפיות ולאגור כוחות מחודשים להמשך השגרה והמרתון.
חשבו על הורדת הילוך, שינוי תפאורה וגיוון האווירה כדי לקחת פסק זמן מהמציאות ולתפוס שלווה בלי הסחות דעת או רעשי רקע. חופשה בסגנון בטן גב היא בדיוק מה שאתם רוצים.

נופש בלי תיזוזים

הקונספט של חופשה בטן גב הוא לא בהכרח שאתם רק מחליפים צדדים בשיזוף תחת השמש אלא שלא צריכים לדאוג לשום דבר או לעשות משהו מיוחד על מנת ליהנות. מוזמנים פשוט להשתרע פרקדן או להתנהל בנינוחות ולהשאיר את הדאגות בבית.
העיר תל אביב נחשבת ליעד אולטימטיבי לחופשות מסוג זה, כי יש בה את כל המרכיבים להצלחה של נופש רגוע: חופים נפלאים בהם אפשר להשתזף, ללכת על החול הרך, לפסוע שלובי ידיים לאורך הטיילת ולצפות בשקיעה, פארקים פסטורליים שיקיפו אתכם במרחבים ירוקים מטופחים וכן מודעות גבוהה לבריאות ולאיכות חיים כמו אוכל בריא, שיעורי יוגה, אפשרות לשכור קורקינט או אופניים ולהגיע במהירות ובנוחות ממקום למקום וההווי של העיר הוא של פאן ופאנן.

מתחשק לכם לצאת לחופשה אורבנית מרגיעה בסטייל בטן גב? לפניכם מספר טיפים להצלחה ומה להכין על מנת שזו תהיה חופשה שתטעין אתכם באנרגיות.

איזון גוף ונפש מול הים

חפשו את הלוקיישן הנכון עבורכם לחופשה מסוג זה בעיר הגדולה כמו למשל, קרוב לים, היכן שאפשר לשקוע בשלווה מול הגלים השוצפים ולהאזין לרחש הגלים, לראות כחול עמוק ולתצפת לעבר האופק. מלון דירות נופש שיאפשר לכם לראות את הים דרך החלון של החדר ולהגיע אליו הכי מהר שאפשר.
בדקו שהמלון עצמו רגוע ומתכתב עם הסביבה בה הוא נטמע: שלחדר יש מרפסת על מנת שתיהנו מקרוב מהבריזה הנושבת מהים, אפשרות לג'קוזי כדי להתפנק עד הסוף ואוכל טעים ועשיר במיוחד ארוחת בוקר, שנחשבת לארוחה החשובה ביותר ביום.
זכרו שיש לאווירה ולרקע השפעה משמעותית על התחושה ולכן, אם תראו את הים ותחוו את השלווה מסביב תוכלו להרגיש הרבה יותר טוב ובמהירות.

קלאס באפס מאמץ

חופשת בטן גב היא לא חופשה בה רצים ממקום למקום ומנסים להספיק ולראות כמה שיותר אלא ההפך הוא הנכון. זו חופשה של התמקדות באתנחתא.
בדקו מה יוכל לתרום לכם להעצמת תחושת הנינוחות מלבד התפאורה והפסקול של הגלים. לדוגמא – הזמינו מבעוד מועד מקום לעיסוי נעים פרטי או זוגי, חפשו סאונה או חמאם, נסו להכיר שיטות הרפיה והרגעה באמצעות התנסות חווייתית בשיטות אלה כמו יוגה, מדיטציה מול הים, טאי צ'י באחת הנקודות הירוקות של תל אביב.
בחרו מקומות שלווים בתל אביב בהם תוכלו להרגיש מקרוב שלווה כמו בגן הטרופי בפארק הירקון או בשלולית החורף ליד מכללת לוינסקי.
אוכל הוא חלק בלתי נפרד מההנאה של חופשת מרגוע במיוחד אוכל עשיר ובריא. חפשו מסעדות שמגישות אוכל טוב או הזמינו משלוחים ישירות למלון, תוכלו גם ללכת לבילוי בבר או בכל מקום שיסב לכם הנאה בלי מאמץ.
תוכלו לעבור גם טיפול יופי נעים לעור הגוף או הפנים, לפגוש רק אנשים שעושים לכם טוב ואל תשכחו לכוון את הטלפון למצב טיסה או שקט כך שגם אם לא יצאתם מגבולות המדינה הרי שאתם בחופש ומגיע לכם לנוח.
בחרו מלון ששומר על אווירה אינטימית ותלו על הדלת את השלט – נא לא להפריע. עכשיו זה הזמן שלכם להתנתק…

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
טיפול בבעיות מיזמי בנייה מחייב מקצועיות וניסיון
כשאתם בונים בית חדש או רוכשים דירה מקבלן אתם מצפים...
הגנה על עובדים חלשים היא חיונית
זכויות עובדים הן לא רק רעיון יפה, אלא למעשה חלק...
כך תמכרו בעסק שלכם בצורה מוצלחת יותר
בין אם אתם מוכרים מוצרים ובין אם אתם מוכרים קורסים...
איך ליעיל את התקשרות בעסק?
העסק שלכם כל הזמן נמצא בתהליכי גדילה? יש לכם יותר...
מה תפקידו של מנעולן רכב מקצועי?
מנעולן רכב הזמין 24 שעות ביממה אמור להיות בדרך כלל...
עורך דין לירושות וצוואות- הכתובת בכל נושא הקשור לתחום
אף אחד לא אוהב לעסוק בנושאים הקשורים לירושות, צוואות וגם...
הדמיית שיער - על קצה המזלג
אם אתם נמצאים בחיפוש אחר פתרונות לשיער דליל או התקרחות...
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...
איחוד הלוואות - הדרך שלכם להתחיל מחדש!
אם אתם נאבקים עם תשלומי חוב מרובים ומתקשים לעמוד בהתחייבויות...