Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה תפקידם של עורכי דין מיסים

מה תפקידם של עורכי דין מיסים
קרדיט: pixabay

לא פעם ניתן לשמוע בתקשורת על עבירות מיסים אשרר גורמות לאנשים להיות מעורבים בהליכים פליליים. על פי החוק בישראל , כל אדם חייב לדווח על ההכנסות שלו לרשות המיסים וכל אי דיווח יכול להיות עבירה פלילית שדורשת התערבות של עורך דין מיסים. כל אזרח החי במדינה כזאת או אחרת חייב בתשלום מיסים בהתאם לחוקי המדינה. כמו כן, ישנם מקרים שבהם לאזרחים יגיע החזר מס ועל כן, מומלץ להיוועץ בשירותי עורך דין מיסוי בכל מקרה שבו עולה הצורך לכך.

עורך דין מיסים- מיהו?

עורך דין מיסים הוא איש מקצוע אשר למד משפטים והתמחה בחוק המיסים. עורך דין מעין זה בקיא בכלל הפסיקות השונות הנוגעות לדיני מיסים והוא יכול לייצג נחקרים, נאשמים או חשודים בכל תיק אשר עוסק בתחום המיסים לרבות תיקים שנוגעים להלבנת הון, תיקים שנוגעים לעבירות מס הכנסה וכן תיקים שנוגעים לעבירות מע"מ, עבירות ניירות ערך, עבירות צווארון לבן ועוד. עורך דין מיסים עוסק בתחום המיסים לרבות מס הכנסה, מס ערך מוסף, מס שבח, מכס, מס רכישה ועוד. ישנם סוגי מס שונים אשר כל אזרח במדינה ומשלם ובמקרים מסוימים הם מגיעים לו כהחזר, לצורך גילוי המקרים המדוברים כדאי להיוועץ בעורך דין לענייני מיסים אשר יכול לסייע לכל לקוח להשיב בחזרה מיסים שהוא שילם או להימנע בעתיד מתשלום מיסים שהוא לא חייב בו.

תפקידיו של עורך דין מיסים

הנה כמה מתפקידיו של עורך דין מיסים:

ייעוץ במהלך חקירה

כדאי מאוד לכל אדם שנעצר בגין עבירת מיסים ליצור קשר באופן מידי עם עורך דין מיסים אשר ילווה אותו במהלך החקירה. לא פעם מופעל לחץ על האדם להודות במשהו שהוא לא באמת עשה ולעיתים הנחקר יאמר דברים שישמשו נגדו במהלך חקירה והוא אפילו לא יהיה מודע לכך ועל כן, אין ספק שחשוב מאוד לא לדבר בחקירה טרם בוחרים בשירות של עורכי דין מיסים מקצועיים אשר יכולים לייעץ ולסייע לכל אדם לגבי מה נכון ומה לא נכון להגיד במהלך החקירה שלו.

ייצוג משפטי

עורך דין מס עוסק בייצוג בכל הליך משפטי מול בית המשפט אשר עוסק בעבירת מיסים כלשהי. ככל שעורך הדין יהיה מקצועי ומנוסה יותר כך הוא יצליח להשיג עבור נאשם הסדר טיעון שיקל על העונש שלו או במקרים שונים גם  יסייע לאדם לצאת ללא עונש כלל.

טיפול בנושאים שונים הנוגעים למיסוי

עורך דין מעין זה מטפל בנושאים שונים הנוגעים לתחומי המס לרבות: תיאומי מס והחזרים לשכירים, פטורים ממס ערך מוסף שמגיעים לאדם, מס שבח ומס רכישה, מס הכנסה ועוד. מכיוון שתחום המיסוי הוא תחום מורכב ומסועף, אין ספק שעורך דין העוסק בתחום דיני מיסים יוכל לסייע לכם להתנהל בצורה נכונה בכל עניין מיסוי העומד על הפרק.

מדוע חשוב לבחור בשירותיו של עורך דין מיסים?

מאחר שכמעט כל אדם נתקל בחייו בתיאומי מס, פטורים ממס ערך מוסף, מס שבח ומס רכישה, חשוב מאוד להתייעץ עם עורך דין שמבין בתחום בכדי שלהימנע מתשלום מיסי משמעותי ואף להפחית את התשלום. כמו כן, עורך דין מעין זה מעניק ייצוג במקרים של מיסוי עקיף, מס הכנסה, ליטיגציה בפני בתי המשפט, מיסוי אשר קשור לענף המקרקעין, מיסוי הנוגע לתחום ההייטק, מיסוי בינלאומי, ייצוג בפני רשויות המס בכל נושא ובעיה ועוד. מכיוון שיש לא מעט אנשים נתקלים בתחומים שונים הנוגעים לענייני מס בחייהם ודורשים ייצוג ראוי, אין ספק שעורך דין מיסים הוא איש מקצוע נחוץ וחשוב.

 

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
כך תמכרו בעסק שלכם בצורה מוצלחת יותר
בין אם אתם מוכרים מוצרים ובין אם אתם מוכרים קורסים...
איך ליעיל את התקשרות בעסק?
העסק שלכם כל הזמן נמצא בתהליכי גדילה? יש לכם יותר...
מה תפקידו של מנעולן רכב מקצועי?
מנעולן רכב הזמין 24 שעות ביממה אמור להיות בדרך כלל...
עורך דין לירושות וצוואות- הכתובת בכל נושא הקשור לתחום
אף אחד לא אוהב לעסוק בנושאים הקשורים לירושות, צוואות וגם...
הדמיית שיער - על קצה המזלג
אם אתם נמצאים בחיפוש אחר פתרונות לשיער דליל או התקרחות...
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...
איחוד הלוואות - הדרך שלכם להתחיל מחדש!
אם אתם נאבקים עם תשלומי חוב מרובים ומתקשים לעמוד בהתחייבויות...
היבט חשוב בתכנון נסיעות עבור תיירים רבים
השכרת רכב בחו"ל והשוואת מחירים היא היבט חשוב בתכנון נסיעות...
עריכת הסכם ממון לפני הנישואים: קשה באימונים, קל בקרב
גירושין הוא תהליך שיכול להיות ארוך ומייגע עד ההגעה להחלטות...