Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מועדון הנשים של קהילת יוצאות איראן ביבנה חזר לאחרונה לפעילות מלאה של הרצאות, סדנאות, טיולים ואירועים חברתיים מגוונים

מועדון הנשים של קהילת יוצאות איראן ביבנה חזר לאחרונה לפעילות מלאה של הרצאות, סדנאות, טיולים ואירועים חברתיים מגוונים
מועדון נשים יבנה | קרדיט: יח"צ

מועדון הנשים מופעל על ידי קרן מיראז' ברחבי הארץ ולאחר תקופה ארוכה של מפגשי זום, מרחיב בימים אלה את פעילותו וקורא לנשים מהקהילה להצטרף וליהנות ממפגשים מלאי תוכן, הנאה והרגשת שייכות תוך פעילות קהילתית מעצימה

 

"מועדון הנשים" של קהילת יוצאי איראן בישראל, המופעל על ידי קרן מיראז' ביבנה, חזר לאחרונה לפעילות מלאה לאחר תקופה ארוכה של מפגשי זום. המועדון מציעה לנשים יוצאות הקהילה מפגשים דו שבועיים הכוללים הרצאות מעניינות בתחומים שונים, סדנאות יצירה מרתקות, טיולים מהנים, מסיבות ובעיקר – תחושת שייכות לקהילה מקסימה תוך כדי פעילות קהילתית מעצימה.

 

סיגל אפרייאט כהן, מנהלת פרויקטים בקרן מיראז': "בתקופה האחרונה מועדוני הנשים פעלו בעיקר באמצעות מפגשי זום, אשר באופן מעורר השראה לא מנעו מהנשים להמשיך בפעילות הנפלאה של המועדונים למרות הקושי לעשות זאת מרחוק. עם זאת אין ספק שהמפגשים הפיזיים היו חסרים לכולנו".

מועדון נשים יבנה | קרדיט: יח"צ

"מלבד קיום מפגשים חברתיים מהנים, אחת המטרות המרכזיות של המועדונים שלנו עבור יוצאות איראן ברחבי הארץ, הנה להעצים את הנשים. אנחנו תמיד מתפעלות מחדש בכל הקשור לדוגמא האישית שנשים אלו מהוות כנשים חזקות ומובילות בחברה וכמובן מודות להן על העשייה וההתנדבות בקהילה שנעשית במסגרת פעילות המועדונים", הוסיפה סיגל.

 

מועדוני הנשים של קרן מיראז' פועלים בירוחם, ירושלים, חולון, רעננה – כפר סבא, ראשל"צ והסביבה, פתח תקווה-רמת גן, יבנה, בית שמש. מטרת המועדון להעצים את הנשים החברות בו באמצעות סדנאות והרצאות בכל תחומי החיים: כלכלה ופיננסים, בריאות, משפטים, העשרה ותרבות וכן פעילויות גיבוש חברתיות. בנוסף, חברות המועדון מתנדבות הן לטובת קהילת יוצאי איראן והן לטובת החברה הישראלית. כל מועדון בוחר פרויקט התנדבות כמו הוסטלים לבעלי צרכים מיוחדים, מרכזי פגועי נפש, בתי חולים, בתי אבות, מועדונית לילדים מתקשים ועוד.

 

להרשמה ופרטים נוספים: 1-800-303-040

 

קרן מיראז' ישראל היא קרן פילנתרופית בבעלות משפחת מיראז'. הקרן פועלת בישראל מאז 1998, ועוסקת במגוון של תחומים חברתיים שמטרתם לחזק את החברה הישראלית על כל גווניה.

פעילותיה של הקרן כוללות את תוכנית "כנפיים" התומכת בלמעלה מ3500 חיילים בודדים עולים מדי שנה, תכנית "פק"ל" לבניית קהילות בקרב חיילי המילואים לחיזוק מחויבות החיילים ליחידותיהם והעצמת הערבות ההדדית בתוך היחידה ומחוצה לה. בנוסף, פועלת הקרן לחיזוק הקהילה האיראנית וחשיפת התרבות הפרסית היהודית בישראל, תוכנית "מחוברים לחיים" להנגשת טכנולוגיה ושימוש בסמארטפונים לאזרחים וותיקים. מעבר לכך, הקרן פועלת לקידום השגשוג הכלכלי של הנגב ‏באמצעות שתי תוכניות מרכזיות: תוכנית “Desertech” שתומכת בבניית אקוסיסטם של חדשנות בתחום טכנולוגיות המידבר, וקידום תיירות חקלאית בנגב ‏עם דגש על תיירות יין

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
בזכות ערנות הצוות הרפואי במלר"ד מאוחדת באשדוד ניצלו חייו של תושב העיר
מאוחדת השיקה לאחרונה מוקד לרפואה דחופה (מלר"ד) שמעניק לתושבי אשדוד...
בעיצומה של המלחמה: רצים לזכר קציני אגוז
למרות מלחמת 'חרבות ברזל' שנמשכת במלוא עוזה כבר ארבעה חודשים,...
התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד פותחת עונה חדשה ומציינת 30 שנה להיווסדה
התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד מציינת השנה 30 להיווסדה ופותחת את...
משלחת מנהיגי חינוך בקהילות יהודיות ברחבי העולם ביקרה השבוע באופקים
משלחת מנהיגי חינוך מובילים בקהילות היהודיות ברחבי העולם, מארה"ב, קנדה,...
נערכים למציאות ביטחונית מורכבת בדרום
מנכ"ל ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד במפגש עם תורמים בארה"ב :...
טקס הוקרה לחיילי היחצ"ב בבית החולים אסותא אשדוד
לאחר כחודשיים וחצי מוחלפים 37 חיילי היחצ"ב המוצבים בביה"ח הציבורי...
Viva La Piano עונת מנויים 2023-2024 - קונסרבטוריון אקדמא פותח את העונה ה-27 של סדרת הקונצרטים הוותיקה, בניהולה האמנותי של יאנינה קודליק
הסדרה, מציבה את הפסנתר במרכז וחושפת את הקהל לרפרטואר הפסנתר...
אלו לא חלוקי נחל: נחשף ניסיון להבריח 6 טון של טבק לנרגילה
בודקי מכס אשדוד ברשות המסים סיכלו ניסיון מתוחכם במיוחד להבריח...
בקשה להחזר מס – כל מה שצריך לדעת
יותר ממחצית מאזרחי ישראל זכאים להחזרי מס ואינם מודעים לכך....
קרקס קולומביה מגיע לראשונה לישראל
קרקס 2022 לכל המשפחה, ללא חיות, בקצב דרום אמריקאי סוחף...