Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מרים משא – כי חשוב להגיע גבוה

מרים משא – כי חשוב להגיע גבוה
קרדיט: לוי הרמות

עולמות מעבר הדירה השתנו בשנים האחרונות והאופציה הכי חדשנית שתפסה מקום היא האופציה להעברת ציוד וריהוט באמצעות מרים משא המקל על כל התהליך. זוהי בעצם הדרך הכי מבוקשת ונפוצה כיום היות ויש בה לא מעט יתרונות לתהליך בטוח ורגוע. גם אם אנחנו חושבים על המחירים שאולי הפכו את הנושא למורכב יותר, כיום, זה אפילו משתלם יותר כלכלית. במאמר הנוכחי, נספר לכם עד כמה, כולל היתרונות והתפעול של המערך הזה.

מרים משא – מעבר דירה באיכות אחרת

 אם בעבר כשנאמר להביא מנוף למעבר דירה גרם להרמת גבה, כיום מדובר בסיטואציה מאד שגרתית ומבוקשת. הרמות משא לגובה הפכו להיות פעולות מאד נפוצות עם השתכללות עולם ההובלות והשימוש במנופים עבור עבודות שלא קשורות באופן ישיר לעבודות בניין הפך להיות דבר מן השורה.

מרים משא, מנוף, הוא לא מגדל מתכת קבוע כמו פעם. כיום מנופים הם הרבה יותר משוכללים, מגוונים ומלאים בתכונות רלוונטיות לסוג העבודות שהם נדרשים לבצע. מנוף יכול להיות מורכב על נגרר, על רכב עבודה ועל משאית ניידת ואף לזוז בעצמם מתוך רכב אלקטרוני. ותוך כך, להגיע לגובה עצום, ולבצע הרמות משא לגובה במשקלים שונים.

היתרונות הרבים הם של ניידות משתנה עם עוצמה משמעותית שהולכת וגדלה, יחד עם חדשנות שקטה ונקיה לעבודה בטוחה בגובה. המנופים באופן כללי משמים גם להתקנת תשתיות, לתליית דברים ולעבודות חקלאיות שונות, זאת כאשר הם אינם משמשים ככוח משמעותי באתרי בניה. תחום העברות הדירה הכניס לתודעתו את המנופים ובכך השתדרג משמעותית.

מרים משא – כמה זה עולה לכם?

לפני הכל, חשוב שתדעו שכשמדובר בטכנולוגיה של מרים משא אתם משלמים בנפרד, ולא מתוך מחירון ההובלות. מה שבעצם משאיר לכם אופציה פתוחה להזמין כל ספק הרמות משא לגובה שאתם רוצים, ולא להיות כבולים לאיש מקצוע או לחברה מסוימים.

מבחינת עלויות, מחיר של מנוף הרמה להעברת דירה יכול להתחיל ב-300 ₪ לשעה של עבודה ואף להשתנות ולעלות יותר. הפרמטרים הנדרשים לחישוב המחיר הם גודל המנוף, כמות הציוד או הריהוט והאם גם נדרש פינוי של ריהוט או ציוד ישן יותר.

לרוב, הציוד והריהוט המועלה במנוף הם מיטות, ארונות, סלונים, ספות, תנורים, פריטי אומנות יקרים שלא מעוניינים שיינזקו, פסלים, וכל ריהוט או ציוד שאי אפשר להעלותו במדרגות, או במעלית.

אין ספק שזהו שדרוג אמיתי לעולם ההובלות, כאשר בעבר מובילים נאלצו לעלות קומות שלמות עם מקרר על גבם, או עם ספות כבדות ואף עלולים היו לגרום נזקים לציוד ולריהוט.

עם מנוף, כמובן שיש ביטוח לציוד, אך חשוב להבין שהריהוט עולה בבטחה אל תוך הבית ומועבר דרך החלון הכי גדול, כאשר אין חשש מנזקים ושבירת קצוות ופינות, והציוד מוחזק בבטחה והיטב על המנוף עצמו, למען הסר ספק כמובן.

חברת לוי הרמות בעלת נסיון רב בתחום שירותי הנפה והרמות משא עד לחלון הבית. אנו משרתים באדיבות ובמקצועיות לקוחות עסקיים ולקוחות פרטיים החל מקבלני בניין ועד לאנשים המעוניינים במנוף להעברת דירה או משרד, והכל עם ציוד חדיש, וצוות מקצועי ומיומן העומד לרשותכם בכל רגע.

מאמר זה נכתב על ידי משה לוי הרמות. אנו נותנים שירות אישי יעוץ וליווי לאנשים פרטיים שמעונינים להרים או להוריד תכולה לדירתם ולא יודעים מאיפה מתחיל התהליך אז אל דאגה דברו איתנו ואנו נסייע ונפתור כל בעיה במהירות האפשרית ובמחיר הכי טוב שיש בשוק!

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
עולם קסום של קדושה, עם תשמישי קדושה
בתוך עולם עשיר במסורות ותרבות, תופס לו העולם של תשמישי קדושה מקום...
הכול על הובלות קטנות באזור הצפון
עוברים לדירה חדשה באזור הצפון? מדובר בסך הכול על הובלה...
מסעדה לחתונה קטנה
חתונה קטנה זו שמחה גדולה ולכן ברור מדוע גם אתם...
עבודה עם עורך דין מונעת סיכונים מיותרים
בעידן שבו מחירי הנדל"ן בכל רחבי הארץ גבוהים מאוד, וכשכל...
מה ההבדל בין אריחים רגילים לבין אריחים מדקקים
בכל פרויקט עיצוב של הבית כולו או רק חדר מסוים,...
הורה נפטר ולא השאיר צוואה? כך תנהגו
אחת הפעולות שמומלץ לאדם לעשות לפני פטירתו היא לערוך צוואה...
בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי נשכחת
ארגון יום הולדת כרוך בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי...
מתי זה הזמן להזמין איש מקצוע לתחזוקת המזגנים?
בארץ אנחנו חווים קיץ לוהט במשך חודשים רבים. לכן צריכה...
מה שחשוב לדעת על עבירות מין באינטרנט
עבירות מין נחשבות לעבירות חמורות, במיוחד בשנים האחרונות בהן המודעות...
מחפשים פעילות יצירתית וחד פעמית? בואו לקרקס
כולנו מכירים את הסיפורים והאגדות על הקרקס האגדי משנות העשרים...