Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מרים משא – כי חשוב להגיע גבוה

מרים משא – כי חשוב להגיע גבוה
קרדיט: לוי הרמות

עולמות מעבר הדירה השתנו בשנים האחרונות והאופציה הכי חדשנית שתפסה מקום היא האופציה להעברת ציוד וריהוט באמצעות מרים משא המקל על כל התהליך. זוהי בעצם הדרך הכי מבוקשת ונפוצה כיום היות ויש בה לא מעט יתרונות לתהליך בטוח ורגוע. גם אם אנחנו חושבים על המחירים שאולי הפכו את הנושא למורכב יותר, כיום, זה אפילו משתלם יותר כלכלית. במאמר הנוכחי, נספר לכם עד כמה, כולל היתרונות והתפעול של המערך הזה.

מרים משא – מעבר דירה באיכות אחרת

 אם בעבר כשנאמר להביא מנוף למעבר דירה גרם להרמת גבה, כיום מדובר בסיטואציה מאד שגרתית ומבוקשת. הרמות משא לגובה הפכו להיות פעולות מאד נפוצות עם השתכללות עולם ההובלות והשימוש במנופים עבור עבודות שלא קשורות באופן ישיר לעבודות בניין הפך להיות דבר מן השורה.

מרים משא, מנוף, הוא לא מגדל מתכת קבוע כמו פעם. כיום מנופים הם הרבה יותר משוכללים, מגוונים ומלאים בתכונות רלוונטיות לסוג העבודות שהם נדרשים לבצע. מנוף יכול להיות מורכב על נגרר, על רכב עבודה ועל משאית ניידת ואף לזוז בעצמם מתוך רכב אלקטרוני. ותוך כך, להגיע לגובה עצום, ולבצע הרמות משא לגובה במשקלים שונים.

היתרונות הרבים הם של ניידות משתנה עם עוצמה משמעותית שהולכת וגדלה, יחד עם חדשנות שקטה ונקיה לעבודה בטוחה בגובה. המנופים באופן כללי משמים גם להתקנת תשתיות, לתליית דברים ולעבודות חקלאיות שונות, זאת כאשר הם אינם משמשים ככוח משמעותי באתרי בניה. תחום העברות הדירה הכניס לתודעתו את המנופים ובכך השתדרג משמעותית.

מרים משא – כמה זה עולה לכם?

לפני הכל, חשוב שתדעו שכשמדובר בטכנולוגיה של מרים משא אתם משלמים בנפרד, ולא מתוך מחירון ההובלות. מה שבעצם משאיר לכם אופציה פתוחה להזמין כל ספק הרמות משא לגובה שאתם רוצים, ולא להיות כבולים לאיש מקצוע או לחברה מסוימים.

מבחינת עלויות, מחיר של מנוף הרמה להעברת דירה יכול להתחיל ב-300 ₪ לשעה של עבודה ואף להשתנות ולעלות יותר. הפרמטרים הנדרשים לחישוב המחיר הם גודל המנוף, כמות הציוד או הריהוט והאם גם נדרש פינוי של ריהוט או ציוד ישן יותר.

לרוב, הציוד והריהוט המועלה במנוף הם מיטות, ארונות, סלונים, ספות, תנורים, פריטי אומנות יקרים שלא מעוניינים שיינזקו, פסלים, וכל ריהוט או ציוד שאי אפשר להעלותו במדרגות, או במעלית.

אין ספק שזהו שדרוג אמיתי לעולם ההובלות, כאשר בעבר מובילים נאלצו לעלות קומות שלמות עם מקרר על גבם, או עם ספות כבדות ואף עלולים היו לגרום נזקים לציוד ולריהוט.

עם מנוף, כמובן שיש ביטוח לציוד, אך חשוב להבין שהריהוט עולה בבטחה אל תוך הבית ומועבר דרך החלון הכי גדול, כאשר אין חשש מנזקים ושבירת קצוות ופינות, והציוד מוחזק בבטחה והיטב על המנוף עצמו, למען הסר ספק כמובן.

חברת לוי הרמות בעלת נסיון רב בתחום שירותי הנפה והרמות משא עד לחלון הבית. אנו משרתים באדיבות ובמקצועיות לקוחות עסקיים ולקוחות פרטיים החל מקבלני בניין ועד לאנשים המעוניינים במנוף להעברת דירה או משרד, והכל עם ציוד חדיש, וצוות מקצועי ומיומן העומד לרשותכם בכל רגע.

מאמר זה נכתב על ידי משה לוי הרמות. אנו נותנים שירות אישי יעוץ וליווי לאנשים פרטיים שמעונינים להרים או להוריד תכולה לדירתם ולא יודעים מאיפה מתחיל התהליך אז אל דאגה דברו איתנו ואנו נסייע ונפתור כל בעיה במהירות האפשרית ובמחיר הכי טוב שיש בשוק!

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
כך תמכרו בעסק שלכם בצורה מוצלחת יותר
בין אם אתם מוכרים מוצרים ובין אם אתם מוכרים קורסים...
איך ליעיל את התקשרות בעסק?
העסק שלכם כל הזמן נמצא בתהליכי גדילה? יש לכם יותר...
מה תפקידו של מנעולן רכב מקצועי?
מנעולן רכב הזמין 24 שעות ביממה אמור להיות בדרך כלל...
עורך דין לירושות וצוואות- הכתובת בכל נושא הקשור לתחום
אף אחד לא אוהב לעסוק בנושאים הקשורים לירושות, צוואות וגם...
הדמיית שיער - על קצה המזלג
אם אתם נמצאים בחיפוש אחר פתרונות לשיער דליל או התקרחות...
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...
איחוד הלוואות - הדרך שלכם להתחיל מחדש!
אם אתם נאבקים עם תשלומי חוב מרובים ומתקשים לעמוד בהתחייבויות...
היבט חשוב בתכנון נסיעות עבור תיירים רבים
השכרת רכב בחו"ל והשוואת מחירים היא היבט חשוב בתכנון נסיעות...
עריכת הסכם ממון לפני הנישואים: קשה באימונים, קל בקרב
גירושין הוא תהליך שיכול להיות ארוך ומייגע עד ההגעה להחלטות...