נמצאים בסכסוך משפחתי עקב ירושה? פנו לעורך דין להסדיר את הנושא

נמצאים בסכסוך משפחתי עקב ירושה? פנו לעורך דין להסדיר את הנושא
קרדיט - Pixabay

הנושא של ירושות ועיזבונות כולל בתוכו לעיתים מחלוקות בין המוטבים השונים. לפעמים, חלק מהמוטבים עלולים להרגיש מקופחים עקב החלק שקיבלו בירושה, או שאינם קיבלו חלק בעיזבון כלל למרות שהובטח להם אחרת. במקרה כזה, הם עלולים לרצות להתנגד לצו קיום צוואה או לחשוד שהמוריש היה מושפע לפעול לשינוי הצוואה המקורית. לפעמים המוריש גם לא מותיר צוואה כלל, מה שעלול להיות נפיץ אפילו יותר. סיוע  עורך דין המומחה בסכסוכי ירושה יכול  לפתור על הצד הטוב ביותר את הסכסוך בין בני משפחה ולהוביל לפשרה שמיטיבה עם כל המעורבים. עורך הדין משמש כצד שלישי ניטרלי אשר מסייע לכל הצדדים להשמיע את קולם, להביע את רגשותיהם בנושא ולציין את העוול הנעשה להם לפי דעתם. לאחר מכן, עורך הדין יכול לפרוס בפניהם את האפשרויות המשפטיות הרלוונטיות ולסייע בשיתוף דעתו המקצועית, כמו גם לעזור לתווך בין הצדדים על מנת למנוע מהסכסוך להסלים.

למה לפנות לעורך דין בדיני המשפחה השונים

סיוע של עורך דין יכול להיטיב עמכם בכל נושא שמערב מסמכים משפטיים או דיונים בבית משפט. מלבד עבודת הליטיגציה – הייצוג המשפטי בבית המשפט, עורך הדין מסייע רבות גם לפני שהתיק מגיע לבית המשפט ולפעמים, יכול גם למנוע את הגעת התיק לבית המשפט ולפתור אותו לפני כן, כך שיחסכו מכם הוצאות בית המשפט. מלבד נושא הצוואות, הירושות, ניהול העיזבונות ופתירת סכסוכי משפחה, עורך דין לענייני משפחה מטפל גם בנושאים שונים בדיני המשפחה כמו תיקי גירושין, קביעת אחריות הורית לילדים (שעבר נהגנו לקרוא לזה משמורת) , דמי מזונות ועריכת הסכמי ממון. בעת היעזרות בעורך דין בתיקי גירושין למשל, עוגמת נפש רבה יכולה להיחסך מבני הזוג וגם מהילדים. עורך הדין יכול להציע אפשרויות שונות לגישור ולהסכמות הדדיות מבלי לערב את בית המשפט ולגרור את התיק למאבק משפטי ממושך, שיגבה מהמעורבים כסף וזמן רב, ויכביד על חיי היומיום שלהם ועל המצב הנפשי שלהם ושל הילדים שלהם.

פנו אל בעל המקצוע הנכון

מלבד מקצועיות ונכונות לעזרה, עורך הדין העוסק בדיני המשפחה צריך להיות גם אדם בעל יכולות חברתיות ובין אישיות על מנת להציע סיוע מתאים ולגשר בין בני המשפחה בנושאים השונים, בין אם מדובר בזוג שמתגרש וילדיו או בבני משפחה העומדים בפני סכסוכים הקשורים לעיזבון. קביעת פגישת ייעוץ עם עורך הדין יכולה לסייע לכם להבין האם מדובר באדם רציני ומהימן שתוכלו לסמוך עליו, כמו גם באדם אשר מספק לכם תחושת ביטחון ומציע לכם תמיכה ורגישות בנושא עימו אתם מתמודדים. זקוקים לעזרה של עורך דין מומחה בסכסוכי ירושה או כל נושא אחר בדיני המשפחה? פניה אל משרד עורכי הדין ג׳יין חסון מבטיחה סיוע משפטי מהשורה הראשונה המגיע יחד עם שירות בלתי מתפשר, אישי ומוביל, הכולל זמינות גבוהה ומתן פתרונות יצירתיים לכל תיק ותיק.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
האם אפשר לבטל הסכם ממון?
הסכמי ממון הפכו בשנים האחרונות לאופציה נפוצה מאוד. בהתאם ישנם...
מימוש זכויות רפואיות: כיצד להבטיח את התמיכה המגיעה לכם?
מימוש זכויות רפואיות הוא תהליך קרדינלי עבור אנשים הסובלים מבעיות...
אוהבים יין טוב? צאו לחופשה בהרי ירושלים!
אם אתם חובבי אוכל משובח, יין איכותי, ומחפשים חוויה ייחודית...
המדריך המלא לבחירת עורך דין: תאונות קשות, גירושין, נזקי גוף, ענייני משפחה וידועים בציבור
מבוא בחירת עורך דין היא החלטה חשובה ובעלת השפעה רבה על...
שילוב טפטים בעיצוב הבית – צרו מראה ייחודי, אלגנטי ומרשים
טפטים הם אחד הכלים החזקים ביותר בארגז הכלים של מעצבי...
ג'ימבורי לתינוקות
איך ניתן לשלב פעילות מהנה לתינוקות עם אחרת הטובה לגופם...
עורך דין מומחה בניווט תהליכים מורכבים לחידוש המרקם העירוני
התחדשות עירונית היא תהליך מורכב ורב-שלבי שמטרתו לחדש ולשדרג אזורים...
הדרך להתמודדות עם התמכרויות בעזרת מרכז גמילה
התמכרויות הן בעיה מורכבת ורבת פנים, המצריכה התייחסות מקצועית ותמיכה...
איך ניתן למחוק רישום פלילי ומשטרתי?
בידי המשטרה ישנם שני סוגי מידע על אדם שהיה חשוד...
מנוע הצמיחה של הכלכלה הישראלית
במסגרת המאמצים לחיזוק המגזר העסקי בישראל, תוכנית הלוואות בערבות המדינה...
דילוג לתוכן