פתרונות אורתופדיים- מה זה אורתוטיקה וכיצד היא יכולה לשנות את חייכם

פתרונות אורתופדיים- מה זה אורתוטיקה וכיצד היא יכולה לשנות את חייכם
קרדיט - Canva

איפה מזמינים מדרסים בהתאמה אישית? למי שרצה לענות כי מדרסים בהתאמה אישית רוכשים אצל מכון אורתופדיה, התשובה שגויה, ואולי נכון יהיה לומר יותר, התשובה חסרה את העיקר. ייתכן מאד שלא שמעתם על המושג הזה אבל לכאן בדיוק הוא שייך- אורתוטיקה, זהו המדע התכנוני, או שניתן להגדירו כמדע הנדסי, של עולם האורתופדיה. זוהי בעצם טכנאות אורתופדית. מה נותנת לכם האורתוטיקה? הרבה מאד, אין כמו תרומתו של המדע הזה לאיכות החיים של המוגבלים, הנכים, וגם של אנשים בריאים שאינם סובלים מכל פגיעה או תסמין, אבל כמו כולנו זקוקים לפעמים להתאמה של נעליים טובות לריצה. מדרסים למיניהם כמו גם סדים שונים, פתרונות אורתופדיים מגוונים לגב ולרגליים, כל אלו נבנים במיוחד על ידי צוות מומחה בתחום האורתוטיקה ומשם מגיע אל המכונים השונים.

איך אתם יכולים להרוויח מזה

הציבור הראשוני שעושה שימוש באורתוטיקה, הוא כאמור וכמובן לכולנו ציבור המוגבלים והמשתקמים הזקוקים לפתרונות בתחום. במיוחד עם פרוץ המלחמה האחרונה, אנחנו יותר ויותר מודעים לצורך בשיקום מפציעות טראומטיות שעלול לכלול גם שיקום משמעותי לרגליים, חלק בלתי נפרד מתהליך השיקום עובר דרך סדים איכותיים ויעילים. לא רק פציעות עלולות לעורר צורך בשיקום, אלא גם אירועים מוחיים ברמות שונות, משאירים לפעמים חותם בדמות נזקים מוטוריים ומוגבלויות, שיכולות להיפתר כמעט לחלוטין באמצעים מתקדמים של סדים ועזרים טכנולוגיים מכוונים, ואפילו מומים מולדים מסוימים יכולים להיפתר באמצעות סד אורתופדי לרגל שנבנה על ידי אורתוטיסט מקצועי. כל אלו ועוד רבים נעזרים באורתוטיקה ובמקרים רבים חבים לה את חייהם או לכל הפחות את איכות חייהם.

אורתוטיקה לעם

לא רק סובלים ממוגבלות או מפציעה יכולים להנות משירותי עולם האורתוטיקה. אורתוטיסטים מטפלים במגוון בעיות יציבה והליכה של אנשים בריאים לחלוטין המתפקדים כאחד האדם אבל סובלים מכאבי רגליים או אי נוחות, אם בגלל עמידה ממושכת מדי, אם בגלל מבנה לא תקין של כף הרגל שאינו נדיר כלל, ואם בגלל סיבות אחרות שעלולות להיות איום אורתופדי על לא מעט אנשים. באמצעות התאמה מדויקת של מדרסים או דרך טיפול אחרת שתיבחר על ידי האורתוטיסט אחרי בדיקה מדוקדקת, ניתן לפתור את מרבית הכאבים בין בכף הרגל ובין במעלה הרגל ולעיתים אפילו בגב, ככל שסיבת הכאב נעוצה בכף הרגל. חשוב לדעת שבחירת האורתוטיסט הנכונה תעניק למדרסים שלכם סיכויים רבים ככל שיותר להצליח לפתור את הכאב ולייצר לכם חיים חדשים. אל תזלזלו במדע הזה, לכו על הטוב ביותר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
האם אפשר לבטל הסכם ממון?
הסכמי ממון הפכו בשנים האחרונות לאופציה נפוצה מאוד. בהתאם ישנם...
מימוש זכויות רפואיות: כיצד להבטיח את התמיכה המגיעה לכם?
מימוש זכויות רפואיות הוא תהליך קרדינלי עבור אנשים הסובלים מבעיות...
אוהבים יין טוב? צאו לחופשה בהרי ירושלים!
אם אתם חובבי אוכל משובח, יין איכותי, ומחפשים חוויה ייחודית...
המדריך המלא לבחירת עורך דין: תאונות קשות, גירושין, נזקי גוף, ענייני משפחה וידועים בציבור
מבוא בחירת עורך דין היא החלטה חשובה ובעלת השפעה רבה על...
שילוב טפטים בעיצוב הבית – צרו מראה ייחודי, אלגנטי ומרשים
טפטים הם אחד הכלים החזקים ביותר בארגז הכלים של מעצבי...
ג'ימבורי לתינוקות
איך ניתן לשלב פעילות מהנה לתינוקות עם אחרת הטובה לגופם...
עורך דין מומחה בניווט תהליכים מורכבים לחידוש המרקם העירוני
התחדשות עירונית היא תהליך מורכב ורב-שלבי שמטרתו לחדש ולשדרג אזורים...
הדרך להתמודדות עם התמכרויות בעזרת מרכז גמילה
התמכרויות הן בעיה מורכבת ורבת פנים, המצריכה התייחסות מקצועית ותמיכה...
איך ניתן למחוק רישום פלילי ומשטרתי?
בידי המשטרה ישנם שני סוגי מידע על אדם שהיה חשוד...
מנוע הצמיחה של הכלכלה הישראלית
במסגרת המאמצים לחיזוק המגזר העסקי בישראל, תוכנית הלוואות בערבות המדינה...
דילוג לתוכן