זירת המומחים

צילום מוצרים – נחוץ לכל עסק אינטרנטי בעיקר בימים אלו

עסק אינטרנטי נחשב כיום לאחת הדרכים הכי טובות ונפוצות למכור מוצרים או שירותים ללקוח. בשביל שעסק אינטרנטי יהיה רווחי כמו בפוטנציאל, ישנם כמה מרכיבים חשובים עליהם צריך לשים דגש. אחד מהם יהיה צילום מוצרים – יצירת תמונה ברורה ומזמינה למוצרים בחנות. שלושה צלמים כאן כדי להדגיש את החשיבות.

חשיבותו של עסק אינטרנטי בימים אלו

בשנה וחצי האחרונות נרשמה עלייה משמעותית מאוד ברכישת מוצרים דרך האינטרנט והובלתם עד לבית הלקוח. מאז שהתחילה הקורונה, אנשים נאלצו להישאר בבתיהם אך מעולם לא נגמר הצורך לקנות. 

בדיוק בתקופה בה נדמה כי כל העולם עצר, חנויות נסגרות ואירועים אינם מתקיימים – צפוי להסיק כי גם שיעור המכירות ירד משמעותית. אך למרות הגבלות והחמרות קשות אשר הביאה איתה הקורונה, נראה שדווקא אז לאנשים רק גדל הצורך לחפש, לקנות ולהתחדש. כאן בדיוק נכנס לתמונה העסק האינטרנטי שהחל 'לתת בראש' והפך בן רגע למתחם קניות בעל זרימת לקוחות בקצב מסחרר.

בדיוק ברגע הזה, בעל העסק חייב לבצע מהלכים שיסייעו להגדלת ההכנסות ומשיכת הלקוחות אליו לחנות האינטרנטית. כידוע לנו קיימות כמה וכמה דרכים כאשר הבולטת ביותר היא צילום מוצרים.

צילום מוצרים – למה זה כל כך נחוץ?

אנחנו אוכלים עם העיניים. ומן הסתם – גם קונים איתן. 

כלל ידוע בעולם המכירות – כאשר נראה ללקוח פוטנציאלי את המוצר אותו אנו מתארים, נגדיל בעשרות אחוזים את סיכויי הצלחת המכירה. במצב של מכירה פרונטלית זה קל, לקוח מגיע לחנות, תוך שיח עם המוכר על מוצר מסויים – הלקוח יכול להסתכל, להפוך לגעת או בקיצור "להרגיש" את המוצר. כך הוודאות שוררת ביניהם וללקוח קל הרבה יותר, לקחת החלטה ולרכוש את המוצר. 

ברגע שהמכירה לא מתבצעת בחנות, ואין לנו דרך לעזור ללקוח להרגיש את המוצר, איך בכל זאת נוכל לייצר תחושה דומה? ניחשתם נכון, צילום מוצרים. כאשר אנו מציגים באתר שלנו תצלומים ברורים ומזמינים של המוצרים שלנו, אנחנו מגדילים משמעותית את אחוז המכירות שלנו דרך האתר.

איך זה עובד אתם שואלים? פשוט מאוד. ככל שניתן ללקוחות שלנו יותר וודאות לגבי המוצר שמעניין אותם, כך נגדיל את הסיכויים שלהם לקנות אותו.

יתרונות בולטים בצילום מוצרים

לצילום מוצרים ישנם הרבה מאוד יתרונות, חלקם משמעותיים יותר וחלקם מזעריים. ידוע באופן גורף כי צילום מוצר מקצועי מגדיל, באופן חד משמעי, את שיעור הרכישות באתר. אז מה הם היתרונות הבולטים?

הראשון אין איך להתבלבל – תמונות ברורות, מכמה זוויות שונות יעשו את העבודה ויתארו ללקוח בדיוק איך נראה המוצר שהם מעוניינים לקנות. הם יכולים להיות בטוחים שמוצר שראו באתר שלנו והזמינו – ייראה אותו הדבר כשיגיע לבתיהם. 

השני תמונה אחת שווה אלף מילים – צלם מוצרים מקצועי יכול להציג את המוצר שלכם באור מושך ועושה חשק. כשאנחנו בתור לקוחות צופים בתמונה או סרטון מוצר כלשהם, ישנה משמעות רבה לקריטריונים השונים בתמונה ואיך היא מתקבלת בעינינו. 

השלישי אני צריך לראות בשביל להאמין – יצירת אמון אצל הלקוח. צילום מוצרים מקנה לנו את היכולת להציג בפני קהל לקוחותינו את כל המוצרים שברשותינו. כך הלקוחות חשים שניתן לסמוך על האתר שלנו, על החברה ומוצריה. 

לסיכום. עסק יש לכם, אתר קניות אינטרנטי – יש. צילום מוצרים מקצועי כבר הזמנתם?

מהרו להרים לעסק שלכם, להעלות חיוך על פני לקוחותיכם ולהגדיל את המכירות בטירוף!

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button