Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קידום באינסטגרם – עולם חדש של שיווק

קידום באינסטגרם – עולם חדש של שיווק
קרדיט: freepik

אתם רואים את זה כל יום כשאתם גולשים בסמארטפון. נכנסים לאינסטגרם, התמונות עוברות מול העיניים, ומדי פעם אתם גם נעצרים על פרסום שמאד מושך לכם את העין. בין אם זה בסטורי, ובין אם זה בפיד עצמו. אם עצרתם, זה אומר שזה מדבר בדיוק אליכם וגם בטח תהיתם, איך הפרסום קלע בדיוק לטעמכם? זה פשוט. קידום באינסטגרם הוא קידום שלא סתם קולע בול לטעמכם. זהו קידום שמפלח את קהל היעד של המפרסם באופן מדויק ויורד לרזולוציות מאד קטנות, החל מתחביבים ועד לסטטוס אישי ותחומי עניין אקדמיים ועוד. כך שהפרסום שאתם רואים, הוא באמת מדויק למענכם, ובשבילכם ונבחרתם לראות אותו. נכון שזה מרגיש מיוחד?

קידום באינסטגרם – למה זה חשוב לכם?

אחת הדרכים לבצע קידום באינסטגרם היא באמצעות פרסום באינסטגרם באופן אורגני. היתרון ברשת חברתית כמו אינסטגרם הוא שאם אתם בעלי מוצר או בית עסק ואתם יודעים להתאים אותו לאינסטגרם, תוכלו להגיע לרמה מאד גבוהה של הזדהות מטעם הקהל שלכם לא רק ליהנות מהמוצר, אלא גם לפרסם אותו בעצמם ברשת. משמע, ליצור מצב שבו הלקוחות שלכם מצלמים את המוצר ומעלים אותו לפרופיל שלהם, ומתייגים אתכם בפוסט.

על מנת שהסיטואציה הזאת תתקיים עליכם לצור מצב של 'הנעה לפעולה', תוך כדי קמפיין שבו תגרמו לקהל שלכם לתייג אתכם וכך לגרום לעוד תנועה אורגנית לדף שלכם, שתוביל בשלב מסוים לאתר שלכם, או לדף נחיתה שתרצו לשווק בו מוצר, או שירות כלשהו.

קידום באינסטגרם באופן ממומן – מאיפה מתחילים?

כל מי שאי פעם פרסם וביצע פרסום ממומן בפייסבוק, לבטח מכיר את העובדה שגם פרסום באינסטגרם דומה מאד לפרסום בפייסבוק. הבסיס הוא ליצור קמפיינים שבהם מגדירים מטרה, יצירת קבוצה של מודעות שבה מגדירים תקציב וקהל יעד כאשר המודעות מבוססות תמונות, סרטונים וטקסטים. כך שלמעשה קידום באינסטגרם מעולם לא היה קל יותר.

גם אם אינכם בעלי נסיון בקידום ממומן, בקלות תוכלו לעשות זאת. כל מה שעליכם לעשות הוא לקרוא הנחיות בתוך הרשת החברתית לאחר שתפתחו חשבון מנהלי קמפיינים. הרשת החברתית מעניקה לא רק הנחיות ברורות, אלא גם תמיכה בצ'ט. מעבר לכך, כל חיפוש הכי פשוט בגוגל יוביל אתכם אל מדריכים קצרים וקולעים של איך לבצע פרסום נכון שיגרום לכם לקבל תנועה של קהל יעד ייעודי אל הדף, או אל האתר שלכם.

מה עוד חשוב שתדעו?

פרסום באינסטגרם בין אם פרסום אורגני ובין אם קידום באינסטגרם באופן ממומן לא יביא לכם ישירות עליה בכמות העוקבים. מה שכן, תהיה לכם התעניינות מרובה במוצר או בשירות שאתם מציעים דרך הקמפיינים, וזאת הדרך שבה הגולשים, קהל היעד הייעודי שלכם שבוצע לו פילוח מדויק, יכנס לעמוד שלכם ויעקוב אחריכם.

אז כן, כמות העוקבים שלכם תגדל, אבל לא בגלל שפתאום פרסמתם, אלא כי פרסום נכון ומדויק יביא לכם את הגולשים שבאמת מתעניינים בכם.

אם בכל זאת, כל זה גורם לכם להרגיש שזה גדול עליכם, אל תרגישו לא בסדר עם זה. לא כולם באמת מרגישים שהם יכולים לבצע פרסום באינסטגרם באופן מקצועי. זאת בדיוק הסיבה שעליכם לבחור סוכנות שתעשה בשבילכם את העבודה באופן מדויק שיגיע אל קהל היעד שלכם. Facemarketing תשמח להעניק לכם את השירות שיחסוך לכם לא מעט זמן, התעסקות, ובעיקר יביא לכם את מה שאתם זקוקים לו – תנועה איכותית להגדלת כמות הלקוחות של העסק שלכם.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
הגנה על עובדים חלשים היא חיונית
זכויות עובדים הן לא רק רעיון יפה, אלא למעשה חלק...
כך תמכרו בעסק שלכם בצורה מוצלחת יותר
בין אם אתם מוכרים מוצרים ובין אם אתם מוכרים קורסים...
איך ליעיל את התקשרות בעסק?
העסק שלכם כל הזמן נמצא בתהליכי גדילה? יש לכם יותר...
מה תפקידו של מנעולן רכב מקצועי?
מנעולן רכב הזמין 24 שעות ביממה אמור להיות בדרך כלל...
עורך דין לירושות וצוואות- הכתובת בכל נושא הקשור לתחום
אף אחד לא אוהב לעסוק בנושאים הקשורים לירושות, צוואות וגם...
הדמיית שיער - על קצה המזלג
אם אתם נמצאים בחיפוש אחר פתרונות לשיער דליל או התקרחות...
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...
איחוד הלוואות - הדרך שלכם להתחיל מחדש!
אם אתם נאבקים עם תשלומי חוב מרובים ומתקשים לעמוד בהתחייבויות...
היבט חשוב בתכנון נסיעות עבור תיירים רבים
השכרת רכב בחו"ל והשוואת מחירים היא היבט חשוב בתכנון נסיעות...