Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רוצים לשמור על טעם המים? על אורך חיי גופי החימום והצנרת? מסנני מים הם הפתרון

רוצים לשמור על טעם המים? על אורך חיי גופי החימום והצנרת? מסנני מים הם הפתרון
קרדיט: pixabay,com

טיפול באבנית:

אבנית נוצרת בגופי חימום שונים, כתוצאה משינוי המערך המינרלי של המים. לאורך זמן, האבנית שוקעת בצינורות השונים או בגופי החימום הללו ויוצרת סתימות, תקלות ובעיות. לכן, קיימות טכנולוגיות שונות כמו מסנני או מטהרי מים, שמטרתם למנוע את המשקעים הללו  ובכך לאפשר תפקוד תקין של המערכות לאורך זמן. אבנית יכולה להיווצר במדיחים, מכונות כביסה וגופי חימום שונים כמו דוד מים. שקיעתה במקומות אלו מובילה גם לעלייה בצריכת החשמל שכן היא מהווה שכבת בידוד ויש צורך להשתמש ביותר חשמל כתוצאה מכך. הסרת אבנית חשובה על מנת לאפשר תפקוד תקין של המערכות וגפי החימום, וכן גם לשיפור טעם המים במכשירים כמו קומקום או מכשירי מים דוגמת תמי 4, לצד חיסכון בחשמל ושמירה על הצנרת וגופי החימום תקינים לאורך זמן.

תמהיל הנה חברה המתמחה במגוון רחב של פתרונות בתחום החיסכון באנרגיה באמצעות שימת דגש על טיפול נכון באבנית ומציעה את שירותיה למגוון רחב של סקטורים. כמו כן, החברה הנה היבואנית הבלעדית של מערכת "סלמנדר" לטיפול באבנית ובקורוזיה.

 

מים איכותיים:

מים הם חלק חשוב מהחיים שלנו. על מנת שגוף האדם יוכל להתקיים, צריכת מים קבועה היא הכרחית. מלבד שתיית המים, אנו משתמשים בהם בצורות שונות בהכנת אוכל ובמזון, כך שאיכותם וטעמם חשובה מאוד. המים הזורמים בצינורות הבית, לרוב מכילים חומרים לא בריאים כמו חול, לכלוך וגם חיידקים, שכניסתם לגוף אינה רצויה. לכן, מסנן מים, בין אם בצנרת עצמה ובין אם שימוש חיצוני במכשירים שונים חשובה שכן הוא האחראי על הוצאת החומרים השונים ומאפשר שתיית מים ללא טעם לוואי. בנוסף, מסנן מים פועל גם בסינון מים מאבנית, אשר משקעים רבים ממנה יכולים ליצור חסימות, תקלות וגם טעם רע למים כאשר מדובר במי השתייה.

 

מים טעימים בקלות:

על מנת להנות ממים טעימים ומסוננים, ללא חומרים לא בריאים רבים משתמשים במגוון פתרונות של מסננים ומטהרי מים. חלקן משתמשים במתקן הבריטה, אשר מותקן בו פילטר לסינון או במתקני מים כדוגמת תמי 4. איכות סינון המים במתקנים אלו אינה גבוהה וכן, הם תופסים מקום על השיש. מערכת טיהור מים הנמצאת מתחת לכיור מאפשרת גם איכות סינון וטיהור מים גבוהה וגם נוחה לשימוש שכן היא מתחברת אל ברז הנמצא בכור לצד הברז המרכזי. כך, ניתן להנות מהמים המסוננים והטעימים בקלות יותר, ולגרום לבני המשפחה לשתות יותר.

תמהיל הנה חברה המתמחה במגוון רחב של פתרונות בתחום החיסכון באנרגיה באמצעות שימת דגש על טיפול נכון באבנית ומציעה את שירותיה למגוון רחב של סקטורים. כמו כן, החברה הנה היבואנית הבלעדית של מערכת "סלמנדר" לטיפול באבנית ובקורוזיה.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
עולם קסום של קדושה, עם תשמישי קדושה
בתוך עולם עשיר במסורות ותרבות, תופס לו העולם של תשמישי קדושה מקום...
הכול על הובלות קטנות באזור הצפון
עוברים לדירה חדשה באזור הצפון? מדובר בסך הכול על הובלה...
מסעדה לחתונה קטנה
חתונה קטנה זו שמחה גדולה ולכן ברור מדוע גם אתם...
עבודה עם עורך דין מונעת סיכונים מיותרים
בעידן שבו מחירי הנדל"ן בכל רחבי הארץ גבוהים מאוד, וכשכל...
מה ההבדל בין אריחים רגילים לבין אריחים מדקקים
בכל פרויקט עיצוב של הבית כולו או רק חדר מסוים,...
הורה נפטר ולא השאיר צוואה? כך תנהגו
אחת הפעולות שמומלץ לאדם לעשות לפני פטירתו היא לערוך צוואה...
בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי נשכחת
ארגון יום הולדת כרוך בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי...
מתי זה הזמן להזמין איש מקצוע לתחזוקת המזגנים?
בארץ אנחנו חווים קיץ לוהט במשך חודשים רבים. לכן צריכה...
מה שחשוב לדעת על עבירות מין באינטרנט
עבירות מין נחשבות לעבירות חמורות, במיוחד בשנים האחרונות בהן המודעות...
מחפשים פעילות יצירתית וחד פעמית? בואו לקרקס
כולנו מכירים את הסיפורים והאגדות על הקרקס האגדי משנות העשרים...