Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ריקי יעקבי "חברת יעקבי יוניברסל עם פרויקטים חדשים באופק"

ריקי יעקבי "חברת יעקבי יוניברסל עם פרויקטים חדשים באופק"
Credit: Pixabay.com

אם אנכם מכירים את חברת "יעקבי יוניברסל" אז בהחלט הגיע הזמן שתכירו ובמיוחד אם הנכם מתעניינים בהשקעות נדל"ן ובפרויקטים חדשים. חברת "יעקבי יוניברסל" שבבעלותה יותר מ-25 שנות ניסיון בתחום היזמות והנדל"ן, היא חברה שהוקמה על ידי חיים וריקי יעקבי המכהנים כמנכ"לי החברה. כיום, לאחר שנים של עשייה, ניתן למצוא ברזומה העשיר שלהם פרויקטים יוקרתיים בכל רחבי הארץ שעזרו לפתח ולאכלס אזורים שונים, ואף להפוך אותם ליעדים אטרקטיביים. הגב' ריקי יעקבי שמאז הקמת החברה תמיד פעלה ממקום של ערכיות ורצון עמוק לפתח את הארץ, גם היום פועלת בנחישות כדי לפתח אזורים בעלי פוטנציאל גבוה, ולהציע ללקוחות איכות חיים גבוהה יותר.

החברה אחראית לפרויקטים שונים העוסקים גם באכלוס אך גם בפיתוח מרכזים מסחריים ועסקיים. כמו כן, אחד היתרונות המובהקים של החברה זאת העובדה שהם גם היזמים וגם הקבלנים, כך שלקוח שפונה אל החברה יכול להיות בטוח, שהחברה תלווה אותו לאורך כל הפרויקט ושהם מהווים הגוף האחראי בכל אספקט ונושא, מתכנון הבנייה ועמידה בתקנים הנוקשים, ועד הביצוע המוקפד והאיכותי של הבנייה עצמה.

 הפרויקטים של "יעקבי יוניברסל"

לחברה יש רזומה מרהיב של פרויקטים מצליחים הכוללים מאות דירות ובתים צמודי קרקע בכל רחבי הארץ, ואף ניסיון עשיר בבנייתן של אלפי יחידות דיור למגזר הפרטי, כגון  דירות 3-4-5 חדרים, דירות פנטהאוז ומיני פנטהאוז. הפרויקטים של "יעקב יוניברסל" כוללים בנייני מגורים ומגדלי יוקרה בפתח תקווה, ובנייני מגורים בנתניה, לוד, ועוד.  כמו כן, מעבר לבנייה של דירות לשקעה או למגורים, החברה גם אחראית לכמה פרויקטים גדולים במיוחד של הקמת מרכזי תעשייה ומסחר, כגון בשוהם ובמודיעין.  ריקי יעקבי מנכ"לית החברה מעידה שאין ברצונם לנוח מהעשייה לרגע, וכי שהם רואים זאת כשליחות ערכית לפתח אזורים שונים בארץ, ולכן בעוד שיש בידם כבר רשימת פרויקטים ארוכה במיוחד, הם פועלים בנחישות לפתח פרויקטים חדשים.

 

מדוע חברת "יעקבי יוניברסל" כה מומלצת?

ובכן, התשובה לכך מבוססת על שני אלמנטים עיקריים שיש לחברה, מקצועיות ואמינות. בימינו זה לא פשוט למצוא חברות יזמות ונדל"ן שרמת המקצועיות שלהם משתווה לרמת האמינות שלהם.  אך עם חברת "יעקבי יוניברסל" אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר בחברה שמציעה לא רק מבנים איכותיים ובעלי תכנון מושלם, אלא גם מלווה אתכם בתהליך של שקיפות לאורך כל הדרך.  לא פעם אנשים נמנעים מלהשקיע מחשש גדול של הוצאות גדולות והבטחות לא בסיס. אך חברת "יעקבי יוניברסל" רואה  ביחסי האנוש שלהם ובאמינות שלהם ערך לא פחות חשוב מאיכות הביצועים שלהם, ואף ריקי יעקבי מעידה שזוהי אחת הסיבות שהפרויקטים שלהם זכו להצלחה כה גדולה ושהחברה הינה תמיד בצמיחה מתמדת, וכי כשמודבר בהשקעה, או ברכישת דירה, יש לאמון בין החברה ללקוחות תפקיד עצום.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
כך תמכרו בעסק שלכם בצורה מוצלחת יותר
בין אם אתם מוכרים מוצרים ובין אם אתם מוכרים קורסים...
איך ליעיל את התקשרות בעסק?
העסק שלכם כל הזמן נמצא בתהליכי גדילה? יש לכם יותר...
מה תפקידו של מנעולן רכב מקצועי?
מנעולן רכב הזמין 24 שעות ביממה אמור להיות בדרך כלל...
עורך דין לירושות וצוואות- הכתובת בכל נושא הקשור לתחום
אף אחד לא אוהב לעסוק בנושאים הקשורים לירושות, צוואות וגם...
הדמיית שיער - על קצה המזלג
אם אתם נמצאים בחיפוש אחר פתרונות לשיער דליל או התקרחות...
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...
איחוד הלוואות - הדרך שלכם להתחיל מחדש!
אם אתם נאבקים עם תשלומי חוב מרובים ומתקשים לעמוד בהתחייבויות...
היבט חשוב בתכנון נסיעות עבור תיירים רבים
השכרת רכב בחו"ל והשוואת מחירים היא היבט חשוב בתכנון נסיעות...
עריכת הסכם ממון לפני הנישואים: קשה באימונים, קל בקרב
גירושין הוא תהליך שיכול להיות ארוך ומייגע עד ההגעה להחלטות...