Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רעיונות לבר מצווה מצומצמת

רעיונות לבר מצווה מצומצמת
קרדיט: Pixabay.com

אירוע בר מצווה הוא ללא ספק אירוע מרגש. האירוע מסמל את המעבר של הנער בין ילדות לבגרות, את האחריות שהוא מקבל בגיל המיוחד ועוד. על פי המסורת היהודית מדובר על גיל מיוחד ועל כן, כל הורה וכל נער שמגיע לגיל, רוצים לחגוג את האירוע המדובר בצורה המיוחדת ביותר. יחד עם זאת, חשוב להבין שלנוכח המציאות המורכבת שאנו חיים בה כיום, יתכן שיהיה צורך לחשוב על אירוע בר מצווה מעט שונה מכפי שחשבתם לערוך.

אירועי בר מצווה וקורונה

משבר הקורונה שפקד את העולם כולו, הביא עימו מגבלות רבות ושורה ארוכה של הנחיות. על אף שהמשבר מתנהל באופן שבו ישנם גלי תחלואה גבוהים יותר או פחות, הרי שהנגיף לעת עתה נשאר תמיד ברקע. הדילמה הגדולה בתקופה זאת עומדת בפני כל אדם שעתיד לחגוג אירוע בקרוב לרבות אירועי בר מצווה. נער שחוגג בקרוב את יום הולדתו ה-13 יודע כי מדובר על חגיגה גדולה ומיוחדת. גם הוריו בוודאי חלמו מאז שנולד על חגיגות בר המצווה שלו. יחד עם זאת, בתקופה זאת, אירועי בר מצווה המוניים וגדולים אינם אופציה ולא רק מבחינה חוקית, אלא גם מבחינת הערבות ההדדית  והדאגה לקרובים, חברים או מכרים שמצויים בקבוצת סיכון וכל הידבקות בנגיף עלולה לסכן אותם. על כן, את החלומות על חגיגות בר מצווה מפוארות וגדולות, צריך להחליף חלום צנוע יותר לנוכח המציאות. יחד עם זאת, חשוב מאוד שתדעו שגם בר מצווה מצומצמת יכולה להיות מדהימה ובלתי נשכחת, כאשר בוחרים לחגוג אותה בצורה הנכונה.

טיפים לארגון בר מצווה מצומצמת ובלתי נשכחת

אם אתם מעוניינים לערוך בר מצווה ברוח היהדות, אתם יכולים לארגן בר מצווה בכותל המערבי. לא מעט הורים בוחרים לציין לילד שלהם את האירוע המיוחד המדובר דווקא במקום בעל ערך ומשמעות לעם היהודי. מלבד העובדה שאירוע בכותל נערך באוויר הפתוח, דבר אשר תואם להנחיות התקופה ולרוח התקופה שאנו מצויים בה, האירוע כולו יהיה מרגש בשל המקום המיוחד שהוא נערך בו. ניתן לשלב לאחר העלייה לתורה בכותל, סיור מיוחד בעיר או אפילו ישיבה במסעדה בעיר יחד עם כל בני המשפחה.

כיום ניתן למצוא מועדונים מיוחדים בהם ניתן לערוך בר מצווה ייחודית ומצומצמת. אתם יכולים להחליט שהאירוע יהיה מוקדש אך ורק לחבריו של נער בר המצווה, לבחור עבורו מועדון ייחודי שבו ניתן לחגוג אירועים קטנים ולאפשר לנער בר המצווה ולחבריו לחגוג ולהנות עם מוזיקה טובה ואוכל משובח.

דרך נוספת לחגוג את אירוע בר המצווה בצורה מיוחדת ואטרקטיבית היא לערוך את האירוע על חוף הים. אפשר להקים אוהלים, להקים תאורה מיוחדת במקום ולהפוך אותו לאטרקטיבי ומיוחד עבור האירוע.

ניתן לבחור במגוון סוגי בר מצווה מצומצמת כיום ולהבטיח שהיא תהיה בלתי נשכחת וייחודית גם אם לא עורכים אותה בצורה המונית וגדולה. כדאי שתדאגו לייחד את היום מראש עם בוק בר מצווה איכותי שיצולם על ידי צלם מקצועי ואיכותי. מדובר על חוויה של ממש לנער בר המצווה שתפיק עבורו תמונות בלתי נשכחות. את התמונות ניתן לשלב באירוע עצמו וכמובן, לשמור אותם למזכרת נעימה לאורך שנים רבות.

 

 

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
יום המעשים הטובים שמח במדרשת שחרי אשדוד
יום המעשים הטובים במדרשת אמית שחרי באשדוד נפתח בחלוקת משלוחי...
עולם קסום של קדושה, עם תשמישי קדושה
בתוך עולם עשיר במסורות ותרבות, תופס לו העולם של תשמישי קדושה מקום...
הכול על הובלות קטנות באזור הצפון
עוברים לדירה חדשה באזור הצפון? מדובר בסך הכול על הובלה...
מסעדה לחתונה קטנה
חתונה קטנה זו שמחה גדולה ולכן ברור מדוע גם אתם...
עבודה עם עורך דין מונעת סיכונים מיותרים
בעידן שבו מחירי הנדל"ן בכל רחבי הארץ גבוהים מאוד, וכשכל...
מה ההבדל בין אריחים רגילים לבין אריחים מדקקים
בכל פרויקט עיצוב של הבית כולו או רק חדר מסוים,...
הורה נפטר ולא השאיר צוואה? כך תנהגו
אחת הפעולות שמומלץ לאדם לעשות לפני פטירתו היא לערוך צוואה...
בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי נשכחת
ארגון יום הולדת כרוך בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי...
מתי זה הזמן להזמין איש מקצוע לתחזוקת המזגנים?
בארץ אנחנו חווים קיץ לוהט במשך חודשים רבים. לכן צריכה...
מה שחשוב לדעת על עבירות מין באינטרנט
עבירות מין נחשבות לעבירות חמורות, במיוחד בשנים האחרונות בהן המודעות...