חדשות אשדודכתבה ראשית

תאונת מלגזות בארכה אשדוד: אחד המעורבים תובע מעל למיליון וחצי שקלים

מלגזן בשנות ה-40 לחייו, תושב אשדוד,  תובע מעל למיליון וחצי ₪ מחברת הביטוח הראל שביטחה המלגזה בה נהג, בעקבות פציעתו בתאונת מלגזות במפעל ארכה ברחוב היוזמה באזור התעשייה בעיר.

מהתביעה שהוגשה לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עורך דותן לינדנברג, עולה כי לפני כחמש שנים בשעות אחר הצהריים המוקדמות, עת הועסק על ידי חברת ארכה, ארעה התנגשות עם מלגזה אחרת. כתוצאה מהתאונה, הנהג נפגע בגב בתחתן ובצוואר.

לאחר התאונה הנהג החל לסבול מפוסט טראומה מהתאונה: כל מפגש עם מלגזה גורם לו להיזכר בתאונה ומכניס אותו לסטרס. בנוסף הוא סובל מנדודי שינה וחולם לעיתים קרובות על התאונה, לאור העובדה שניצל בנס כי המלגזה שהתנגשה בו, פגעה במרחק של כחצי מטר מכיסא הנהג שבו ישב.

המוסד לביטוח הכיר בתאונה כתאונת עבודה וקבע כי הוא סובל מנכות נפשית בשיעור של 10 אחוזים.  בא כוחו עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין נזקי גוף, טוען בתביעה כי מאז התאונה נהג המלגזה סובל  מכאבים והגבלה בתנועת צוואר עם הקרנה לכתפיים, מכאבים בכתף שמאל, מכאבים  לאורכו של כל עמוד השדרה עם הקרנה לידיים ולרגליים ומהגבלה בתנועת הגב והצוואר.

דותן לינדנברג
צילום-שירן ולק

הנהג תובע לקבל פיצוי עבור על הפסדי שכר, פנסיה, זכויות סוציאליות, כאב וסבל, הוצאות רפואיות ועזרת צד ג'.

טרם הוגש כתב הגנה.

שלומי בן עזרי מנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד והשפלה מסר בתגובה להחלטת המועצה הארצית לתכנון ובניה: "המשאב החשוב ביותר שלנו היא הקרקע. ניצול משאב זה משמעותו הגדלת צפיפות וניצול מיטבי  של הקרקע. אנחנו חייבים לילדים שלנו יחידות דיור ולכן צריך להגדיל צפיפות. טוב שיש מבוגר אחראי בדמות המועצה ארצית לתכנון ולבנייה שרואה את רמת המאקרו ומבינה שחייבים  למצוא  פתרונות לזוגות צעירים ולמשפרי הדיור בעיר.

שלומי בן עזרי קרדיט: יח"צ

אנחנו חייבים לנצל נכון את עתודות הקרקע המועטות שנותרו בעיר מה שעוד שמדובר בקרקע ברובע ט"ו בעל מצב סוציו-אקונומי גבוה יחסית ולא צפוף.

החלטת הוועדה המחוזית לאפשר בניית 250 יחידות בלבד הייתה ניצול בחסר של הקרקע וטוב שנמצא המבוגר האחראי שמבקש ש"תשקלו פעם נוספת ושנכון יהיה להגדיל הצפיפות".

בן עזרי: "כתושב העיר וכאזרח במדינה,  אני חושב שנכון להגדיל הצפיפות כדי שלכל הילדים שלנו יהיה מקום לגור לידינו. ההגירה השלילית לאשקלון הסמוכה, אינה מהווה  פתרון שאנו תושבי העיר צריכים לקבל".

ל פי התוכנית המקורית  שעוררה התנגדות של חלק מהתושבים, תכננו לבנות  במקום 750 יחידות דיור ופרנסי העיר נכנעו לתושבים וצמצמו התוכנית ל-250 יחידות דיור בלבד. לכן אני שמח שהמבוגר האחראי- הוועדה הארצית לתכנון ולבנייה, ביקשה להעביר התוכנית לדיון נוסף בוועדה המחוזית. אני מקווה שהוועדה המחוזית תקבל עתה ההחלטה הנכונה שתנצל את הקרקע היקרה הזו הכי טוב שאפשר.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button