Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תפילין לבר מצווה – סוגרים לכם את הפינה

תפילין לבר מצווה – סוגרים לכם את הפינה
תפילין לבר מצווה תמונות: יח"צ

בהכנות לבר מצווה יש הרבה דברים שצריך לעשות. החל מלארגן אולם, דרך להזמין אורחים ועוד. אחד הדברים שאתם עלולים לשכוח זה לרכוש תפילין לבר מצווה, אותם יניח בנכם במהלך טקס העלייה לתורה. בשביל לסגור לכם בקלות את הפינה של רכישת תפילין, יצרנו בשבילכם שירות חדש. הזמנת סט תפילין באתר שלנו, סט שיגיע אליכם במהרה עד הבית. יצרנו בשבילכם אתר נגיש, פשוט ונוח שבו אפשר לרכוש סט תפילין לבר מצווה באיכות הכי גבוהה שיש. מה שהכי טוב בתפילין שתרכשו באתר הוא, שבנכם יוכל להשתמש בהם עוד שנים רבות לקיום מצוות הנחת תפילין בכל בוקר, בכל מקום שילדכם יהיה בו.

התפילין לא מגיעים לבד

מה שכיף מאוד בתפילין שלנו, זה שיש אפשרות לרכוש אותם עם עוד אביזרי קדושה שמאפשרים לבנכם ולכם לקיים מצוות ביום יום. למשל, סט תפילין וטלית לבר מצווה, סט שמאפשר גם את קיום מצוות הנחת תפילין והתעטפות בטלית בטקס העלייה לתורה ובהמשך בתפילת השחרית היומית. אלה הדברים הנוספים אותם אפשר לרכוש מאיתנו:

  • ציצית.
  • כיפה לבנה צחורה שיכולה להגיע עם כיתוב שמו של ילדכם.
  • סידור מהודר.
  • ראיתי סט בר מצווה ממש מומלץ באתר הזה

ניתן לרכוש כל אחד מהמוצרים האלה בנפרד, או את כל המוצרים ביחד, כאשר הסטים של מספר מוצרים ביחד הם במחירים זולים יותר מאשר קנייה של כל מוצר בנפרד.

מה מיוחד בתפילין שלנו

כולם יודעים שאנחנו מארגנים בר מצוות ברמה ובאיכות הכי גבוהים. את אותה רמה ואיכות אנחנו השקענו בתפילין לבר מצווה שאנחנו מספקים כשירות בשבילכם. הרב שלנו הוא סופר סת"ם שמכיר את כל ההלכות הנוגעות לתפילין, מההלכה החשובה והגדולה ביותר ועד להלכה הפשוטה והקטנה. אנחנו דואגים שהתפילין שלנו יהיו עם קלפים תקינים בכל בתי התפילין, גם בבית של ראש וגם בבית של יד. אנחנו מוודאים שהתפילין עוברים שתי הגאות, גם הגהת מחשב וגם הגהה של איש מקצוע שמגיע אלינו במיוחד כדי לוודא שכל אות ואות כתובה בדיוק בצורה הנכונה, כך שלא יהיו שום טעויות. אל תתפשרו בנושא רכישת תפילין, אם התפילין שתרכשו לא יהיו תקינות, זה לא רק יגרום לכך שכוונת המצווה תרד, אתם עלולים גם לקבל מזל רע כתוצאה מתפילין פגומות.

סט תפילין לבר מצווה
תמונות: יח"צ

כמה יעלה לכם התענוג של לרכוש מאיתנו תפילין

השאלה כמה עולה תפילין לבר מצווה תלויה בסוג התפילין שאתם מעוניינים לרכוש. הסט הפשוט ביותר של בהמה דקה, סט שהוא פחות איכותי אך בהחלט יעשה את העבודה, עולה בסביבות 1200 ש"ח. סט בהמה גסה, סט באיכות גבוהה מאוד, סט מושקע מאוד שאנו ממליצים עליו, עולה בסביבות 1800 ש"ח. הסט הכי מושקע שלנו, שהן תפילין מהודרות מאוד שיכולות להחזיק כמה דורות, עולה בסביבות 3800 ש"ח.

אנחנו בכינור דוד שמחים להציע לכם שירות של תפילין לבר מצווה באיכות הכי גבוהה שיש בשוק ובמחירים הכי זולים שיש. תתקשרו אלינו כבר עכשיו ותראו כמה מהר יגיעו אליכם התפילין וכמה מהר תוכלו להתחיל לקיים בעזרתם מצוות, מה שיהפוך את חייכם לרוחניים ושמחים יותר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
יום המעשים הטובים שמח במדרשת שחרי אשדוד
יום המעשים הטובים במדרשת אמית שחרי באשדוד נפתח בחלוקת משלוחי...
עולם קסום של קדושה, עם תשמישי קדושה
בתוך עולם עשיר במסורות ותרבות, תופס לו העולם של תשמישי קדושה מקום...
הכול על הובלות קטנות באזור הצפון
עוברים לדירה חדשה באזור הצפון? מדובר בסך הכול על הובלה...
מסעדה לחתונה קטנה
חתונה קטנה זו שמחה גדולה ולכן ברור מדוע גם אתם...
עבודה עם עורך דין מונעת סיכונים מיותרים
בעידן שבו מחירי הנדל"ן בכל רחבי הארץ גבוהים מאוד, וכשכל...
מה ההבדל בין אריחים רגילים לבין אריחים מדקקים
בכל פרויקט עיצוב של הבית כולו או רק חדר מסוים,...
הורה נפטר ולא השאיר צוואה? כך תנהגו
אחת הפעולות שמומלץ לאדם לעשות לפני פטירתו היא לערוך צוואה...
בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי נשכחת
ארגון יום הולדת כרוך בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי...
מתי זה הזמן להזמין איש מקצוע לתחזוקת המזגנים?
בארץ אנחנו חווים קיץ לוהט במשך חודשים רבים. לכן צריכה...
מה שחשוב לדעת על עבירות מין באינטרנט
עבירות מין נחשבות לעבירות חמורות, במיוחד בשנים האחרונות בהן המודעות...