Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך אפשר ללמוד תאוריה אונליין

איך אפשר ללמוד תאוריה אונליין
Credit: Pixabay.com

אם החלטתם ללמוד נהיגה אתם בוודאי יודעים שבכדי לגשת לטסט מעשי לאחר לימודי נהיגה, אתם חייבים לעבור קודם כל את מבחן האוריה. גם אם אין לכם כח להתעסק עם החומר הלימודי, מדובר על נושאים שחשוב מאוד ללמוד בכדי לנהוג ומעבר לכך, בלי תאוריה אין שום אפשרות לגשת לטסט. אם אתם חוששים ממבחן התאוריה, כדאי שתדעו שכיום ניתן למצוא קורסים העוסקים בהכנה לקראת תאוריה ומעבר לכך, ניתן למצוא כיום גם אפליקציות ייעודיות ללימוד תאוריה שיכולים לסייע לכל אדם לעבור את המבחן בהצלחה.

מבחן תיאוריה- מה זה בעצם?

אם עברתם את גיל 16 וחצי ואתם כבר ממש רוצים להתחיל ללמוד נהיגה ולקבל רישיון, כדאי שתדעו שבמדינת ישראל יש חוקים שמחייבים לעבור אותם על מנת להתקדם בהליך קבלת הרישיון. מבחן התיאוריה הוא מבחן אשר מותאם לחוקי התנועה בישראל, מדובר על מבחן אמריקאי אשר מוצג בצורה של שאלה וכמה תשובות לבחירה כאשר אחת מהן היא הנכונה. המבחן כולל חומר תאורטי שנוגע לזיהוי תמרורים, הוראות נהיגה, שילוט, התנהגות בכביש מול הולכי רגל ועוד. על הרעיון של מבחן התאוריה הוא לבדוק כמה כל אדם שולט בחוקי התנועה, בתפעול של כלי הרכב ובהתנהגות בטוחה על הכביש. 

המבחן עצמו יהיה בנוי מ30 שאלות אשר צריך לענות מתוכן על 26 שאלות נכונות. השאלות נלקחות מתוך מאגר  שאלות קיים באתר של משרד התחבורה. יש להירשם מראש למבחן כאשר בתהליך הרישום יש צורך לשלם עבור אגרת מבחן. לבחינה צריך להביא תעודת זהות, אגרת מבחן משולמת, טופס ירוק אשר ניתן לקבל ללא תשלום בתחנות הצילום של משרד הרישוי ובמידה ואתם מעוניינים לקבל הקלות במבחן יש להציג אישורים רפואיים. התוקף של מבחן התאוריה הוא ל3 שנים, את התשובה למבחן מקבלים באופן מידי עם סיומו והוא כולל את סימון התשובות שבהם עניתם לא נכון.

היכן ניתן ללמוד לתאוריה?

לא מעט אנשים מעדיפים ללמוד לבד לקראת מבחן התאוריה, כאשר הם יכולים למצוא כיום ספרי הכנה לקראת המבחן וכמובן אפליקציות ייעודיות שמטרתן היא לסייע להם בלמידה. יחד עם זאת, ישנם כאלה שיעדיפו ללמוד יחד עם מורה כלשהו שיסייע להם בלמידה איכותית ועל כן, כיום ניתן למצוא קבוצות למידה לתאוריה. ניתן לברר היכן באזור המגורים שלכם יש קבוצת למידה לתאוריה שמנחה אותה מורה מקצועי ומנוסה בתחום וכן, כמה פעמים בשבוע לומדים, מה שעות הלמידה ועוד. אם אתם מתקשים להגיע באופן פיזי לקבוצת למידה כזאת או אחרת כל שתדרשו לעשות זה פשוט למצוא לימודי מבחן תאוריה מקוון בזום. כיום ניתן למצוא לא מעט מורים המציעים למידה בזום כהכנה לקראת מבחן התאוריה כאשר כל שאתם נדרשים לעשות זה פשוט לברר שהלמידה אכן איכותית על אף שהיא במסגרת זום ושההכנה לקראת התאוריה במסגרת שיטת הלמידה המדוברת תהיה יעילה ואיכותית עבורכם.

 כיצד תצליחו לעבור את מבחן התאוריה בפעם הראשונה?

על אף שגם אם נכשלים במבחן תאוריה כדאי לקחת זאת בפרופורציות ולדעת שתוכלו לגשת אליו מחדש ולהצליח, הרי שכדאי מאוד להתכונן היטב לקראת המבחן הראשון על מנת לעבור אותו בהצלחה. על כן, מעבר ללמידה בקבוצת למידה פיזית או מקוונת בזום, חשוב מאוד שתמשיכו ללמוד באופן עצמאי ולתרגל שאלות מהאתר או מהאפליקציה של משרד הרישוי וזאת בכדי שתדעו שאתם ניגשים למבחן בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות. תרגול איכותי ולמידה איכותית יובילו אתכם להצלחה.

 

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
כך תמכרו בעסק שלכם בצורה מוצלחת יותר
בין אם אתם מוכרים מוצרים ובין אם אתם מוכרים קורסים...
איך ליעיל את התקשרות בעסק?
העסק שלכם כל הזמן נמצא בתהליכי גדילה? יש לכם יותר...
מה תפקידו של מנעולן רכב מקצועי?
מנעולן רכב הזמין 24 שעות ביממה אמור להיות בדרך כלל...
עורך דין לירושות וצוואות- הכתובת בכל נושא הקשור לתחום
אף אחד לא אוהב לעסוק בנושאים הקשורים לירושות, צוואות וגם...
הדמיית שיער - על קצה המזלג
אם אתם נמצאים בחיפוש אחר פתרונות לשיער דליל או התקרחות...
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...
איחוד הלוואות - הדרך שלכם להתחיל מחדש!
אם אתם נאבקים עם תשלומי חוב מרובים ומתקשים לעמוד בהתחייבויות...
היבט חשוב בתכנון נסיעות עבור תיירים רבים
השכרת רכב בחו"ל והשוואת מחירים היא היבט חשוב בתכנון נסיעות...
עריכת הסכם ממון לפני הנישואים: קשה באימונים, קל בקרב
גירושין הוא תהליך שיכול להיות ארוך ומייגע עד ההגעה להחלטות...