Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לשפר את המראה שלך בקלות?

איך לשפר את המראה שלך בקלות?
קרדיט: helenayz.com

לפעמים נחוץ רק פרט קטן אחד במראה הפנים שלך כדי שהן ייראו אחרת לגמרי. הפנים שלנו אינן סימטריות מטבען ויש לפעמים תווי פנים ששינוי קל בזווית או במילוי פיגמנטים משנה לגמרי את המראה לטובה. לפעמים תיקון קו השפתיים או הגבות משפר את הפרופורציה והפרספקטיבה בין תווי הפנים ולכן זה כל התיקון הזעיר שנדרש בהן. זה נוסף לכך שתיקון בעיות כמו גבות דלילות יכול להצעיר את הפנים ולהחזיר לו חיים. את זה אפשר לעשות לכל מי שמחפשת תיקון גבות בשיטת הפודרה. בשיטה זו שמתאימה לנשים בריאות ולאל בעיות עור מיוחדות אפשר להחדיר פיגמנטים למתחמים קבועים מראש על פי ציור הגבה ותיקונה, בכמה שלבים. הפיגמנטים מחזיקים מעמד זמן רב וכשהם דוהים אפשר לחדש אותם ללא בעיה ואף להתנסות במראות שונים. השיטה מנוסה כבר שנים רבות והיא מגיעה להישגים נאים אצל נשים שמשפרות מאוד את מראה פניהן ובכך מחזקות את הביטחון העצמי שלהן ונהנות מהפנים שתמיד רצו. סטודיו הלנייז מתמחה כבר שנים בטיפולי אסתטיקה מתקדמים שמקנים למטופלות את המראה הנחשק באמצעים בטוחים לשימוש.

למי מתאים איפור גבות בשיטת הפודרה?

שיטת איפור קבוע זה מתאימה לנשים בריאות שאין להן בעיות עור ורגישויות, משום שמדובר בהחדרת פיגמנטים בעזרת מחט. לכן ברור למה זה מתאים רק לבעלות עור חסר רגישות. כמו כן, נשים בהריון לא יוכלו לעבור טיפול זה בגלל השינויים ההורמונליים. לפני הטיפול עוברים בדיקה להתאמה וחותמים על הצהרת בריאות לפני שממשיכים לשלב הבא של סימון הגבות וציור המתחם הרצוי, לפני שממלאים אותו באיפור עדין. זוהי שיטה נהדרת לכל מי שאינה רוצה להיות תלויה באיפור ובצלליות ומעדיפה מראה טבעי שמלווה אותה כל הזמן מבלי שתצטרך לדאוג שהיא לא מתאפרת נכון.

איפור עדין ואפקטיבי

מראה הגבות המלאות הוא מראה שנראה בריא וצעיר יותר ומשנה לגמרי את ההבעה של מי שכמעט אין לגבות. כמו כן, אפשר להשתמש בשיטה זו גם כדי לתקן קו גבות ולסדר אותו מחדש לפי טעמכן ולפי מה שמתאים לפנים שלכן. זהו יתרון נהדר למי שיודעת מה היא רוצה ואפשר להתנסות גם בסוגים שונים של מראות לפי האופנה ולפי מה שנראה לכן. בדרך כלל, עם זאת, השיטה מתאימה לתיקון גבות דלילות ולא אחידות. אם יש לך בעיה של הידלדלות בגבות גם בגלל גיל או כל סיבה אחרת, זאת השיטה שתתקן סוף סוף את מה שתמיד רצית לתקן. סטודיו הלנייז מציע לכן טיפולי אסתטיקה ברמה הגבוהה ביותר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
סיבות לשלילת רישיון נהיגה
פסילת רישיון נהיגה יכולה להתבצע במספר מצבים. אחד המצבים הוא...
החיפויים שישנו את עיצוב הבית שלכם
למרות כל הניסיונות שלכם, משהו בכל זאת חסר לכם בעיצוב...
ההבדל בין עיצוב דירה לעיצוב בית פרטי
עיצוב פנים היא האומנות של עיצוב הבית והחלת הסגנון האישי...
"להוריד את הבטן" ללא כפיפות אינסופיות- כך תעשו את זה
ככל שאנו מתבגרים, כך הצטברות השומן, במיוחד באזור הבטן, גדלה...
סימפוניה מרחבית - נקודת המפגש בין אדריכלות לעיצוב פנים
בכל פרויקט בנייה של בית חדש, מקום מסחר או כל...
לעבור משברים משפחתיים בעזרת עורך דין מתאים
אמנם המשפחה היא מעגל האנשים הקרוב אלינו ביתר, אך עם...
להשאיר את הראש מעל המים גם בזמן מלחמה- איך עושים את זה
מלחמה היא מצב לא פשוט מכל הבחינות: פיזית, רגשית וגם...
איך ממחזרים משכנתא
הליך מיחזור של משכנתא מתבסס על החלפת הלוואת המשכנתא הנוכחית...
סימנים לכך שצריך להזמין טכנאי מעליות
אם אתם גרים בבניין משותף או עובדים בכזה, ויש בנכס...
אל תוותרו על מה שמגיע לכם מהביטוח
חברות הביטוח אינן יכולות למשוך תביעות צודקות עד אין סוף...