Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ביטוח חיים עם חיסכון – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

ביטוח חיים עם חיסכון – פורטל הביטוחים הגדול בישראל
קרדיט freepik

ביטוח חיים עם חיסכון הוא ביטוח נהדר כאשר ביטוח חיים מקיף (מעורב) הוא ביטוח החיים הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות לעצמכם. ביטוח חיים עם חיסכון אינו מכיל בתוכו את מרכיב ביטוח החיים המכונה ריסק, כלומר זה המבטח אתכם מפני מוות בטרם עת ומפצה את בני משפחתכם בהתאם, אך ביטוח חיים עם חיסכון מהווה תוכנית חיסכון לכל דבר עם תשואות שהביטוח מוסיף לקרן כל שנה. למדו עוד על ביטוח חיים באתר פורטל הביטוחים הגדול בישראל, האתר המקיף ביותר ברשת בתחום ביטוח חיים והמקום הטוב ביותר לברר בו כמה עולה ביטוח חיים, כמה עולה ביטוח חיים עם חיסכון או ללא חיסכון ועוד.

כל הפרטים על ביטוח חיים עם חיסכון

אז כמה עולה ביטוח חיים עם חיסכון? המחיר של ביטוח חיים משתנה ונקבע בראש ובראשונה לפי הפרמטרים האישיים של המבוטח: גיל, מצב רפואי וכדומה. בנוסף כפי שאמרנו יש כמה סוגי ביטוח חיים כאשר ביטוח מעורב המכיל גם ביטוח ריסק וגם ביטוח חיים עם חיסכון הוא הביטוח המקיף ביותר שנותן לכם כיסוי ביטוחי ופיצוי כספי במקרה של מוות בטרם עת אך גם חוסך לכם כסף כל שנה במסגרת ביטוח החיסכון שיצרתם. העמלות ודמי הניהול על ביטוח חיסכון לעומת ביטוח מעורב זולות יותר כאשר העלויות על ביטוח חיים מקיף הכולל גם את אלמנט הביטוח, הריסק וגם את אלמנט החיסכון הן הגבוהות ביותר אך במקרה של הפעלת הפוליסה הן גם המשתלמות ביותר.

ביטוח חיים עם חיסכון – חובה לכולם

פורטל הביטוחים הגדול בישראל מקדיש עשרות מאמרים על מנת להגיש לציבור את המידע העדכני והרלוונטי ביותר עבור כל הצעות הביטוח הקיימות בשוק. מוזמנים לגלוש ולמצוא מידע מפורט וטיפים שימושיים לחיסכון והשקעה במגוון מכשירים פיננסיים המוכרים לכולם כמו ביטוח, פנסיה, גמל, קרן השתלמות וכדומה. קראו, למדו ודעו להתמצא בתחום חשוב זה אשר רובנו מפרישים אליו כסף בין אם כשכירים או כעצמאיים כל שנה ובמצטבר אנו מפרישים עשרות ומאות אלפי שקלים ולכן כדאי שנבין בתחום, נדע בדיוק מה ההבדלים בין כל סוגי הביטוח ותכוניות החיסכון וההשקעה ורק כך נצליח לבחור את ההצעות הטובות ביותר בכל תחום.

כל מה שצריך להבין לגביי ביטוח חיים עם או בלי חיסכון

ביטוח חיים הוא לא מוצר מסובך להבנה. זהו ביטוח אשר אדם מבוגר ואחראי עושה עבורו אך בעיקר עבור משפחתו. שוק ביטוחי החיים הוא שוק ענק המגלגל מיליוני שקלים בשנה. יש היום מגוון עצום של פוליסות ביטוח חיים והבלבול גדול. החוקים לגביי ביטוח חיים משכנתא, האם הוא חובה לא, ביטוח חיים לעומת ביטוח מנהלים וכדומה, גורמים לציבור להתרחק מהנושא ולא להשקיע לא מחשבה ולא כסף בתחום חשוב זה. בדיוק לשם כך קם פורטל הביטוחים הגדול בישראל. אנו עושים לכם סדר ומסבירים לכם מה הם ההבדלים בין ביטוח ריסק לביטוח חיסכון לביטוח מקיף ונותנים לכם את כל הכלים להבין בתחום ולבחור את ההצעות הטובות ביותר של חברות הביטוח המובילות בישראל. מוזמנים לקרוא עוד מאמרים וללמוד עוד על הנושא עד שתהיו מומחים בו ותוכלו לשבת מול סוכן הביטוח ולקבל ממנו אתה התנאים הטובים ביותר ואת המחירים הטובים ביותר לביטוח החיים שלכם עם הכיסויים הטובים ביותר.

עושים ביטוח חיים וחיים בשקט כל החיים

אז כמה עולה ביטוח חיים? תמורת כמה עשרות שקלים בודדים בחודש אתם קונים לעצמכם ראש שקט לכל החיים. ככל שאנו הולכים ומתבגרים הבעיות הבריאותיות שעלולות להיווצר לנו רק הולכות וגדלות. אנו חשופים יותר לנפילות, מחלות, פציעות וכדומה. החיים שבריריים ויכולים להסתיים עבור כל אחד ואחת מאתנו בכל רגע אך אנו רוצים להשאיר לקרובים לנו, למשפחה את כל המשאבים והיכולות הכלכליות להמשיך להתקיים בכבוד. ביטוח החיים מספק בדיוק את זה! כך שאם אתם אוהבים את המשפחה שלכם ומגדירים את עצמכם בכני אדם רציניים האחראיים לרווחת המשפחה שלכם, אתם חייבים לעשות ביטוח חיים שייתן גב כלכלי ופיצוי כספי במקרה של מוות חלילה שלכם בטרם עת. בנוסף תוכלו ליהנות מבונוס של חיסכון במסגרת ביטוח החיים שזה יתרון גדול.

עשו ביטוח חיים עם חיסכון במחיר המשתלם ביותר בישראל – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

ביטוח חיים עם חיסכון היא מתנה גדולה שאתם יכולים לממן עבורכם ועבור משפחתכם בעלות של כמה שקלים בודדים כל חודש. אף אחד לא יודע אם ומתי תנחת עליו צרה כזאת או אחרת, בריאותית או דומה. ביטוח החיים והשקעה בתוכניות חיסכון הן הצעדים הנכונים עבור כל אדם בוגר. אפשר לחסוך אלפי שקלים במצטבר על ידי ניהול פיננסי נכון והשקעה של מעט שקלים כך חודש בביטוחי החיים, בקרנות הפנסיה, קופות הגמל להשקעה וקרנות ההשתלמות. בנוסף לחיסכון הגדול אפשר גם ליהנות מהטבות מס על הפקדות במכשירים אלה ולכן כל אחד ואחת חייבים ללמוד עוד על הנושא, להתייעץ עם בעל מקצוע ולהכיר הייטב את הכלים האלה, ההבדלים ביניהם וכו'. בצורה זו ניתן להגיע לתוצאות מעולות ולחסוך כסף רב, לצבור הון אישי ולהגיע לגיל הפרישה עם הון עצמי לא קטן שיכול לקיים אתכם גם אם אין לכם ירושה גדולה או מקור הכנסה חדש.

מוזמנים ללמוד עוד על הנושאים החשובים האלה באתר פורטל הביטוחים הגדול בישראל. השתמשו בכלי המחקר והחישוב המקצועיים בפורטל וקבלו הצעות מחיר אטרקטיביות על כל המכשירים הפיננסיים שציינו: ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח דירה ומשכנתא, ביטוח רכב, ביטוח לחול, קרנות השקעה וגמל ועוד. בהצלחה!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
עולם קסום של קדושה, עם תשמישי קדושה
בתוך עולם עשיר במסורות ותרבות, תופס לו העולם של תשמישי קדושה מקום...
הכול על הובלות קטנות באזור הצפון
עוברים לדירה חדשה באזור הצפון? מדובר בסך הכול על הובלה...
מסעדה לחתונה קטנה
חתונה קטנה זו שמחה גדולה ולכן ברור מדוע גם אתם...
עבודה עם עורך דין מונעת סיכונים מיותרים
בעידן שבו מחירי הנדל"ן בכל רחבי הארץ גבוהים מאוד, וכשכל...
מה ההבדל בין אריחים רגילים לבין אריחים מדקקים
בכל פרויקט עיצוב של הבית כולו או רק חדר מסוים,...
הורה נפטר ולא השאיר צוואה? כך תנהגו
אחת הפעולות שמומלץ לאדם לעשות לפני פטירתו היא לערוך צוואה...
בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי נשכחת
ארגון יום הולדת כרוך בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי...
מתי זה הזמן להזמין איש מקצוע לתחזוקת המזגנים?
בארץ אנחנו חווים קיץ לוהט במשך חודשים רבים. לכן צריכה...
מה שחשוב לדעת על עבירות מין באינטרנט
עבירות מין נחשבות לעבירות חמורות, במיוחד בשנים האחרונות בהן המודעות...
מחפשים פעילות יצירתית וחד פעמית? בואו לקרקס
כולנו מכירים את הסיפורים והאגדות על הקרקס האגדי משנות העשרים...