Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בית הספר רימון מגיע לאשדוד

בית הספר רימון מגיע לאשדוד
קרדיט אופק חיים

ב-23.3.20 יפתח בקונסרבטוריון "אקדמא" קורס מעשי בפיתוח מיומנויות שירה והופעה על במה של בית הספר למוסיקה רימון, בהנחייתה של יסמין גמליאל. בסיומו של הקורס תינתן לבוגרים תעודת סיום של בית הספר רימון. 

הקורס יסובסד על ידי עיריית אשדוד ונרשמי הקורס תושבי אשדוד והסביבה ייהנו מהנחה משמעותית וזאת במטרה לעודד ולטפח כישרונות צעירים. הקורס מוגבל ל 10 מקומות בלבד ויכלול 14 מפגשים שבועיים שיתקיימו בשעות הערב.

ימי שני החל מה-23.3.20 בשעה 19:00-21:00, בקונסרבטוריון "אקדמא", אשדוד

בקונסרבטוריון "אקדמא" אשדוד, יפתח בחודש מרץ קורס חדש מטעם בית הספר למוסיקה רימון, בפיתוח מיומנויות שירה והופעה על במה. הקורס יתקיים בהנחייתה של יסמין גמליאל, זמרת ומורה לפיתוח קול, מנהלת המחלקה הווקאלית בבית הספר רימון, הייתה חברה בשלישיית "מנגו" . הקורס יחל ב 23.3 ויכלול 14 מפגשים שיתקיימו מידי שבוע בימי שני בשעות 19:00-21:00. הקורס יסובסד על ידי עיריית אשדוד במטרה לעודד ולטפח כישרונות צעירים ונרשמי הקורס תושבי אשדוד והסביבה ייהנו מהנחה משמעותית. הקורס מוגבל ל 10 מקומות בלבד!

מדובר בקורס מעשי שמטרתו להכשיר את הזמר באופן מקצועי, וללמדו כיצד להביא לידי ביטוי את אישיותו. בקורס ילמדו המשתתפים על הופעה בימתית נכונה, יציבה נכונה, נשימות וטכניקה הנחוצים להגשה מרגשת של שירים איטיים ושקטים או קצביים ואנרגטיים ברגש ובעוצמה. במהלך השיעורים יינתן דגש על הכנת הזמר לביצוע שיר, עבודות חימום של הגוף ושל הקול ככלי הנגינה, והמשתתפים ילמדו איך מתאימים שירים לכל ממשתתף בסדנה – מבחינת סגנון, אנרגיה והעולם ממנו הם באים. הקורס יעסוק גם בהקניית הכלים הנכונים ליצירת תקשורת עם הקהל, בקטעי מעבר של דיבור בין השירים ואף ילמד בקורס על בחירת הלבוש הנכון להופעה בהתאם לאופיו של כל זמר.

העבודה במהלך השיעורים תתחלק לשניים: עבודה אישית עם כל זמר וזמר על יכולות הביצוע שלו, שירה נכונה ומדויקת נשימות וטכניקה המותאמים לכל שיר ושיר, עמידה על במה וחיזוק הביטחון העצמי בהופעה מול קהל. בתוך כך יותאם השיעור לכל אדם ואדם בקורס בדגש על פרטים וחיזוקים המיועדים לו/לה. בדרך זו – האישית- יוכלו להרוויח גם שאר המשתתפים המחכימים דרך צפייה ולמידה מחבריהם. בחלק השני – עבודה קבוצתית יבוצעו שירים כמקהלה בסגנונות שונים – גוספל, רוק, ארץ ישראלי ועוד, ובו יינתן דגש על לימוד שירה בקולות, פיתוח השמיעה של הזמרים בתוך מקהלה ששרה תפקידים שונים ויצירת הרמוניות יפיפיות בשירים הכי מוכרים ואהובים.

את הקורס תנחה יסמין גמליאל, זמרת ומורה לפיתוח קול, בוגרת בי”ס “רימון” המלמדת שם כבר משנת 1996. למדה פיתוח קול אצל רחל הוכמן, מירה זכאי ואסתר אדמון. הייתה חברה בשלישיית “מנגו” (“גרה בשינקין”), ובצבא שירתה כסולנית “להקת פיקוד צפון” (“קום והתהלך בארץ”, “לא תמו כל פלאייך”). יסמין השתתפה בהפקות מוזיקאליות רבות כגון, ערב משירי שמרית אור, יאיר רוזנבלום, פסטיבל המוזיקה באבו גוש ועוד. משנת 2003 חברה בהרכב האקפלה המקצועי “שמיניית ווקאל” ובנוסף הקימה ומופיעה בלהקת “ווטרלו” (מחווה לשירי להקת “אבבא”). משנת 2014 מנהלת את המחלקה הווקאלית בבי”ס רימון.

בסיום הקורס תינתן תעודת סיום מטעם בית ספר רימון.

קרדיט אופק חיים

תחילת הקורס: 23.3.20

אורך הקורס: 14 מפגשים שבועיים, כולל מופע סיום. בימי שני בשעה 19:00-21:00

הקבלה לקורס כפופה לאודישן בשירה

פתיחת הקורס מותנית במספר מינימום של משתתפים

10 מקומות בלבד בקורס.

לפרטים והרשמה: 08-8545135/9

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
איך ליעיל את התקשרות בעסק?
העסק שלכם כל הזמן נמצא בתהליכי גדילה? יש לכם יותר...
מה תפקידו של מנעולן רכב מקצועי?
מנעולן רכב הזמין 24 שעות ביממה אמור להיות בדרך כלל...
עורך דין לירושות וצוואות- הכתובת בכל נושא הקשור לתחום
אף אחד לא אוהב לעסוק בנושאים הקשורים לירושות, צוואות וגם...
הדמיית שיער - על קצה המזלג
אם אתם נמצאים בחיפוש אחר פתרונות לשיער דליל או התקרחות...
והזוכה המאושר: ישיבת אמית יגל אשדוד
כשרועי השמיניסט האשדודי רצה להפיק הכתרת פורים בישיבה, הוא לא...
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...
המנהל שנמצא במילואים מ - 7/10 הועלה בדרגה – מול כל התלמידים
מאז שמחת תורה, ה-7/10 נמצא הרב שלום מלול במילואים ביחידה...
הבוסית שיילדה את העובדת
לפני מספר ימים הגיעה איילת כץ, 31, תושבת כרמי גת,...
עריכת הסכם ממון לפני הנישואים: קשה באימונים, קל בקרב
גירושין הוא תהליך שיכול להיות ארוך ומייגע עד ההגעה להחלטות...