Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בניית דף נחיתה

בניית דף נחיתה
קרדיט pixabay

דף נחיתה מהווה אתר לכל דבר. לדף נחיתה יש כתובת משלו בדיוק כמו לאתר אינטרנט, יחד עם זאת, ישנם מספר הבדלים בין אתר אינטרנט לבין דף נחיתה. דף נחיתה ממוקד יותר, מכיל עמוד אחד בניגוד לאתרים המכילים כמה וכמה דפים ויש לו מטרה מאוד ספציפית ומוגדרת. בניית דף נחיתה היא עבודה שחייבת להתבצע בצורה הטובה ביותר ועל ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר הן עבור בניית הדף מבחינה טכנית, הן עבור עיצוב הדף מבחינה גרפית והן עבור יצירת מלל שיווקי מושך ואיכותי בדף.

דף נחיתה – במה בעצם מדובר?

דף נחיתה יכול לשרת עסקים מגוונים לצורך מטרות שונות. מדובר על דפים שיעילים מאוד עבור קמפיינים נקודתיים, עבור עסקים שאינם מעוניינים להקים אתר שלם אלא להעביר מסר אחד ועוד.

על פניו נשמע כי דף נחיתה יכול להיות מאוד פשוט. מדובר לכורה על אתר קטן, אשר מורכב מעמוד יחיד ועם זאת, לאותו עמוד יש מספר מרכיבים ספציפיים שחשוב מאוד להכיר. המרכיב הראשון הוא הדף עצמו. הגולשים יכולים להגיע לדף נחיתה דרך גלישה בפלטפורמות שונות. דף הנחיתה ישמש בדרך כלל לצורך איסוף לידים שהם בעצם מתעניינים אשר לקבל פרטים אודות השירות או המבצע שמוצע בדף הנחיתה ועל כן משאירים את הפרטים שלהם בדף. יחד עם זאת, לעיתים דף נחיתה ישמש גם כדף מכירה. לאחר שהגולשים משאירים את הפרטים שלהם בדף הנחיתה, הם יעברו לדף אשר מודה להם ומעביר את הפרטים שלהם למערכת של בעל הדף. גם דף התודה יהיה בעל כתובת עצמאית וחשוב מאוד לחבר אותו למערכת מתאימה שתעביר באופן אוטומטי את הפרטים.

כיצד בונים דף נחיתה?

בנייה של דף נחיתה אולי נשמעת כמו דבר פשוט למדי, אך חשוב מאוד לדעת שגם אם כיום ישנן מערכות שונות אשר מציעות תבניות קיימים לצורך יצירה ועיצוב של דף נחיתה, הרי שמדובר על תבניות גנריות שמהוות בסיס עיצובי לדף נחיתה בלבד. חשוב מאוד להכניס אלמנטים גרפיים לדף, להשקיע מאוד במלל השיווקי בדף ולהעמיד את הדף על כתובת URL עצמאית משלו. בניה מקצועית של דף נחיתה חייבת להתבצע באמצעות שיתוף פעולה של כמה בעלי מקצוע: ראשית כל, המעצב הגרפי אשר תפקידו הוא לקבוע כיצד יראה הדף מבחינה ויזואלית. על המעצב להבין את המהות של העסק, מה הוא מציע לקהל שלו, איך הלוגו שלו נראה, איזה צבעים מייצגים את העסק ועוד וזאת בכדי שהוא יוכל לשלב את הכל בעיצוב הגרפי של דף הנחיתה.

איש מקצוע נוסף שצריך להיות מעורב בתהליך הוא הקופירייטר. הקופירייטר אחראי על הכתוב בדף וגם הוא צריך למצוא את המילים הנכונות והמשכנעות ביותר לדף הנחיתה. קופירייטר מקצועי לט יסתפק במילים יפות בלבד, אלא יחפש את הדרך הייחודית ביותר לדעת בגולשים באמצעות מילים.

איש מקצוע נוסף הוא המתכנת או בונה האתרים הרלוונטיים לצורך בניית דף הנחיתה עצמו. חשוב מאוד לבחור במתכת או בונה אתרים מקצועיים מאוד שיודעים כיצד להעמיד את דף הנחיתה ברשת האינטרנט בצורה הטובה ביותר, לקשר מערכת לשמירת הפרטים של הלידים ועוד.

כיצד בוחרים את אנשי המקצוע הטובים ביותר עבור יצירת דף נחיתה?

לא פעם דף נחיתה צריך להיות חלק מאסטרטגיה שיווקית כוללת באינטרנט. על כן, כדאי מאוד לבחור משרד פרסום אשר יסייע לכם לפרסם את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר באינטרנט, כולל לבנות דף נחיתה לעסק שלכם שגולשים יגיעו אליו מקמפיין ממומן בגוגל או בכל דרך רלוונטית אחרת.

חשוב מאוד לבחור משרד פרסום מקצועי עבור פרסום באינטרנט בכלל ובניית דף נחיתה מקצועי בפרט.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
עולם קסום של קדושה, עם תשמישי קדושה
בתוך עולם עשיר במסורות ותרבות, תופס לו העולם של תשמישי קדושה מקום...
הכול על הובלות קטנות באזור הצפון
עוברים לדירה חדשה באזור הצפון? מדובר בסך הכול על הובלה...
מסעדה לחתונה קטנה
חתונה קטנה זו שמחה גדולה ולכן ברור מדוע גם אתם...
עבודה עם עורך דין מונעת סיכונים מיותרים
בעידן שבו מחירי הנדל"ן בכל רחבי הארץ גבוהים מאוד, וכשכל...
מה ההבדל בין אריחים רגילים לבין אריחים מדקקים
בכל פרויקט עיצוב של הבית כולו או רק חדר מסוים,...
הורה נפטר ולא השאיר צוואה? כך תנהגו
אחת הפעולות שמומלץ לאדם לעשות לפני פטירתו היא לערוך צוואה...
בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי נשכחת
ארגון יום הולדת כרוך בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי...
מתי זה הזמן להזמין איש מקצוע לתחזוקת המזגנים?
בארץ אנחנו חווים קיץ לוהט במשך חודשים רבים. לכן צריכה...
מה שחשוב לדעת על עבירות מין באינטרנט
עבירות מין נחשבות לעבירות חמורות, במיוחד בשנים האחרונות בהן המודעות...
מחפשים פעילות יצירתית וחד פעמית? בואו לקרקס
כולנו מכירים את הסיפורים והאגדות על הקרקס האגדי משנות העשרים...