Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בעלי עסקים שמעתם? סניף מעוף באשדוד משנה מקום

בעלי עסקים שמעתם? סניף מעוף באשדוד משנה מקום
קרדיט באדיבות מעוף דרום והשפלה

כחלק מהפעילות לעסקים של סניפי מעוף בדרום ובשפלה, סניף מעוף באשדוד מעתיק את מקומו למרכז העיר במטרה להיות נגישים יותר לעסקים ובסמוך למרכז העסקי של האזור. הסניף החדש ימשיך להציע גם בסגר הנוכחי שירותי ייעוץ, ליווי והכוונה לבעלי עסקים ויזמים הנמצאים בתחילת דרכם. עוד סיוע יינתן בהגשת בקשה להוזלה בארנונה ומענק לשימור עובדים. בנוסף להתחדשות והרחבת הסניפים, מונה מנהל חדש לסניף מעוף אשדוד: גיא היימן. היימן, תושב אשדוד, מביא לתפקידו ניסיון של שנים בתחום הניהול, מה שיחזק את בעלי העסקים והיזמים בעיר.

 סניף מעוף באשדוד המשרת בעלי עסקים ויזמים מאזור אשדוד, קריית מלאכי, יבנה, גדרה והסביבה, העתיק את משכנו למרכז העיר אשדוד, במטרה להיות מחוברים למרכזי העסקים באזור ולהנגיש את הסניף לכמה שיותר יזמים ובעלי עסקים. הסניף החדש ינוהל על ידי גיא היימן, תושב אשדוד ובעל ניסיון עשיר בניהול חברות בארץ ובעולם. 

גם בימים אלו, שמדינת ישראל נכנסת  לסגר שלישי, סניפי מעוף בדרום הארץ ובשפלת החוף ימשיכו להעניק לבעלי העסקים והיזמים בעיר ייעוץ, ליווי, הכוונה עסקית וסדנאות וקורסים דיגיטליים ייחודים המותאמים למציאות המשתנה. אלה יחד יעניקו כלים שיספקו סביבה תומכת לעסקים עד כמה שניתן במציאות המאתגרת. בנוסף, סניפי מעוף קוראים לעסקים הקטנים לנצל את מענקי הקורונה ולפנות לסניפי מעוף לסיוע בהגשת הבקשות השונות. בין המענקים העומדים לרשות בעלי העסקים:  בקשת הוזלה בארנונה המציעה הנחה של 95% בארנונה לעסקים שנפגעו בתקופת הקורונה, מענק שימור עובדים המזכה בעלי עסקים ב 5000 ₪ עבור על עובד שנמשכה העסקתו גם לאחר ההגבלות והירידה בהיקף העבודה ומענקים נוספים. 

אורי הכהן, מנכ"ל מעוף מרחב דרום והשפלה: "אנו נמצאים בתקופה מאוד מאתגרת לעסקים ולמשק בכלל, סניפי מעוף בדרום ובשפלה עושים הכל כדי לסייע לעסקים. המעבר לסניף חדש המחובר ללב העסקי של האזור הינה חלק ממהלך רחב שלנו  להנגשת הפעילות של מעוף לעסקים ליותר ויותר בעלי עסקים ויזמים.  אני מברך את גיא על מינויו החדש לתפקיד מנהל סניף מעוף אשדוד. ניסיונו הרב בתפקידי ניהול שונים יסייע לו במשימתו החשובה, קידום עסקים ויזמים באזור.  גם בימים אלו, כשאנו נמצאים בסגר שלישי, בעלי ובעלות עסקים מוזמנים ליהנות מאפשרויות הסיוע והייעוץ שמגיעים להם וכן סיוע בקבלת מענקים, קבלת הלוואות בקרן בערבות מדינה ועוד". 

גיא היימן, מנהל סניף מעוף אשדוד: " אני מגיע לתפקיד עם המון רצון ונכונות לסייע לבעלי העסקים במטרה לפתח את המגזר העסקי בעיר, יחד איתי צוות מקצועי שחי ונושם את הזירה העסקית באזור. מעבר להרגשת המחויבות העמוקה שיש לי כאשדודי, הצבנו לעצמנו מטרה בתקופה הקורונה לעשות כל שביכולתנו כדי לסייע לעסקים לצלוח את התקופה, אנחנו כאן בשביל העסקים". 

סניף מעוף באשדוד החדש נמצא בכתובת הבנים 5, מרכז הקריה. בעלי עסקים ויזמים מוזמנים לפנות לסניף וליצור קשר בטלפון: 076-884481 

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
על מה צריך לחשוב לפני יציאה לפנסיה?
הפנסיה זה תשלום חודשי, המחליף את ההכנסה של האזרח כשהוא...
קרן השתלמות בניהול אישי
קרן השתלמות בניהול אישי היא מוצר חיסכון מעניין - ושעשוי...
מה האפשרויות שלי לקבל הלוואה למטרות שונות כדוגמת משכנתא
מה האפשרויות שלי לקבל משכנתא לשם קניית דירה מהבנק ישנם הרבה...
ליהנות מעסק מושלם ואיכותי
אחת הדרכים הנהדרות והמושלמות ביותר לפתח את עצמכם וליצור משהו...
מבחירת מסלולים ועד חישוב ההחזר החודשי: כך תשתמשו במחשבון משכנתא
קיבלתם כמה הצעות משכנתא מהבנקים? מחשבוני המשכנתא ברשת יאפשרו לכם...
הדרך שלכם לשמור על רמת החיים – עוברת בדירוג האשראי
רמת חיים גבוהה היא השאיפה של אנשים פרטיים ובעלי עסקים...
טעינה מלאה: המדריך השלם לעמדות טעינה לרכב חשמלי
מהן סוגי העמדות הנפוצות בישראל, איפה נוכל להטעין את המכונית...
חיים בהפוכה: כל מה שרציתם לדעת על משכנתא הפוכה
מהי משכנתא הפוכה, מי יכול לקחת אותה, איך מחזירים את...
שירות חובה לכל עסק
אין עסק שלא זקוק לשירותי הנהלת חשבונות ורואה חשבון. גם...
עסק מהבית: כך תעשו את זה נכון
חושבים להתחיל להפעיל עסק מהבית? כל מה שצריך לדעת על...