Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הדמיית שיער – על קצה המזלג

הדמיית שיער – על קצה המזלג
קרדיט - Canva

אם אתם נמצאים בחיפוש אחר פתרונות לשיער דליל או התקרחות ועדיין לא נחשפתם לשיטה של מיקרופיגמנטציה, עכשיו זה הזמן. מיקרופיגמנטציה היא שיטה עבור הדמיית שיער לגברים או לנשים, במסגרתה, מכשיר ייחודי המכיל מחטים זעירות שמחדירות פיגמנט שמיועד לקרקפת. הדיו המיוחד יוצר מראה של זקיקי שיער קצרצרים וצפופים ומשווים מראה של שיער מגולח לראש ללא שיער, או לחילופין, ממלאים אזורים בראש בהן יש קרחות או דילול של השיער הטבעי. מלבד זאת, אם נמצאתם מתאימים להשתלת שיער ועברתם אחת, אך נותרו לכם צלקות על הקרקפת או שעדיין יש אזורים דלילים, מיקרופיגמנטציה יכולה לעזור גם במקרה כזה. הדמיית השיער יכולה לטשטש צלקות ולהשוות מראה אחיד לאורך הקרקפת וכן, לעזור לתוצאות ההשתלה וליצור אשליה של שיער צפוף ומלא יותר.

למי מתאימה השיטה

הדמיית שיער לגברים, או לנשים, היא פתרון יעיל עבור אנשים שכבר ניסו כמעט הכל. כל אדם בכל גיל, מין, צבע עור, או צבע שיער מתאים עבור הדמיית שיער – מדובר בפרוצדורה שאיננה פולשנית, אינה כוללת חתכים או דימום ואינה מצריכה תקופת החלמה. הטיפול כולל שלושה עד ארבעה סשנים כאשר אחריהם, הצבע אינו משתנה, אלא רק דוהה עם הזמן. ככל שתעקבו אחר הוראות המטפל, כך גם תגדילו את זמן החידוש שבדרך כלל מבצעים אחת לשנתיים, שלוש. מסיבה זו, מדובר בשיטה שהיא חסכונית בזמן ובגלל העלויות הנוחות שלה – גם בכסף. השיטה אינה באה להחליף השתלת שיער, אך יכולה לשמש כפתרון נהדר עבור מי שאינו מתאים להשתלה או שמעוניין לתת חיזוק לתוצאות ההשתלה במחירים זולים הרבה יותר.

יגעתם ומצאתם – איפה תוכלו למצוא הדמיית שיער איכותית

לאחר אינספור מוצרים שניסיתם והתלבטויות קשות, החלטתם לעבור הדמיית שיער בשיטת מיקרופיגמנטציה. במידה והגעתם לשלב בו אתם מחפשים מקום לבצע בו את הטיפול, אל תחפשו רחוק יותר. מיקרו פוליק הוא מקום שמציע הדמיית שיער לגברים ולנשים, הנעשית במקצועיות ובמיומנות. המקום נמצא בקריית מוצקין לנוחות תושבי הצפון, קיים כבר כ-7 שנים ומונה המוני לקוחות מרוצים. הוא נוסד על ידי מירב עוז, בעלת תשוקה למקצוע, ידי זהב ושירות בלתי מתפשר. הדמיית השיער במיקרו פוליק נעשית בקפדנות ודיוק, ומתאפיינת בפגישות ארוכות הנועד להבטיח את שביעות רצונו של הלקוח. אז אם עד היום חיפשתם את הפתרון המושלם לשיער שלכם, צרו קשר עוד היום עם מיקרו פוליק כדי לשים סוף לחיפוש.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
זקוקים לפתרון מימון חכם? היתרונות של משכנתאות לעסקים
כל עסק חשוף לסיכונים שונים, ובפרט במציאות התזזיתית של המאה...
איזה ארונות אתם באמת צריכים במשרד שלכם?
מידי כמה שנים גם אתם, כמו אחרים, חושבים על עיצוב...
לימוד ריקוד לבת מצווה
היום הגדול והמרגש שלך מתקרב – הנה רק בעוד כמה...
למה כדאי פילאטיס לנשים?
אם אתן מחפשות אימון איכותי שיחזק את הגוף שלכן, את...
מה אתם צריכים לדעת על בריאות השיניים שלכם
אם הבריאות שלכם חשובה לכם, אולי זה הזמן לציין כי...
איך ליצור קמפיין פרסום לחרדים שייתן תוצאות בשטח        
כאשר צריך ליצור קמפיינים פרסומיים המכוונים באופן ספציפי לקהילה החרדית,...
טיפול בבעיות מיזמי בנייה מחייב מקצועיות וניסיון
כשאתם בונים בית חדש או רוכשים דירה מקבלן אתם מצפים...
הגנה על עובדים חלשים היא חיונית
זכויות עובדים הן לא רק רעיון יפה, אלא למעשה חלק...
כך תמכרו בעסק שלכם בצורה מוצלחת יותר
בין אם אתם מוכרים מוצרים ובין אם אתם מוכרים קורסים...
איך ליעיל את התקשרות בעסק?
העסק שלכם כל הזמן נמצא בתהליכי גדילה? יש לכם יותר...