Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הדפסת מדבקות בשנת 2022

הדפסת מדבקות בשנת 2022
Credit: Pixabay.com

כל מוצר כמעט שתקנו היום תוכלו לזכות עליו מדבקות שונות.  חלקן לצרכי מיתוג, חלקן כוללות ברקוד לתיוג המוצר וסריקה ממוחשבת שלו וחלקן יהיו לצורך רישום מפרט, אזהרות והערות שונות אודות המוצר. בתחומים רבים מדובר שהוא בגדר חובה. לדוגמה בתעשיות הרפואיות, החקלאיות, הצבאיות ואחרות ישנם תכשירים ומוצרים שונים העשויים להשפיע על חיי אדם ולכן חשוב מאוד להדביק עליהם מדבקות עם מפרט מסוים הנדרש על פי חוק. מפרט זה כולל את מפרט הייצור וחומרי הגלם, מה המוצרים עשויים להכיל, אזהרות לגבי דברים שונים (כמו למשל בתחום המזון שמקפידים לציין שמדובר במוצר המכיל סוכר בכמות גבוהה) ועוד.

הדפסת מדבקות חשובה היום יותר מתמיד

הצרכנים היום חכמים יותר מאשר בעבר וגם קפדניים יותר. מעבר לכך יש חוקים שהתפתחו לאורך השנים המחייבים את החברות בתעשיית הייצור לשימוש במדבקות אלו. הדפסת מדבקות הינה בגדר חובה כיום וניתן לעשות זאת באמצעות 2 דרכים עיקריים: לקנות את המדפסת, התוכנה וחומרי הגלם ולבצע את ההדפסה באופן עצמאי או להזמין שירותי הדפסת מדבקות בחברת עידנים טכנולוגיות שתתאים את המדבקות לפי הצרכים שלכם.

בחירת גלילי מדבקות

במידה ואתם רוצים להדפיס את המדבקות בעצמכם תצטרכו לרכוש מדפסת ומדבקות התואמות את הצרכים שלכם. הצרכים משתנים בהתאם לגודל המוצר וגודל המדבקות הנדרשות, איכות המדבקות, צורה, צבע ועוד. מדבקות איכותיות יוכלו להחזיק מעמד גם בתנאים של חום וקור, המדבקה תהיה איכותית וחזקה. באמצעות המדבקות תוכלו לסמן את המוצרים, לייצר ברקודים לסריקה מהירה וניהול נכון של הסחורה או העברתה במחשב במהירות מול הלקוחות ועוד. ישנן מדבקות מחומרי גלם שונים המתאימות לסביבת עבודה שונות. למשל קופסאות מזון המצריכות שהייה בחדרי קירור והקפאה מצריכות מדבקות מסוג מסוים. לעומת זאת מוצרים אחרים הנמצאים בחוץ בשמש הקופחת זקוקים למדבקות מסוג אחר. מדבקות של מוצרים שאתם לא רוצים שיפלו וימלאו את הרצפה ולכן נדרשים בחומר גלם איכותי. גלילי מדבקות כשמם כן הם – מגיעים בדרך כלל בגליל עם מאות מדבקות וגם גודל המדבקות  והגליל מתאים לשימוש במדפסות שונות. בחרו במדבקות לא רק לפי חומר הגלם והאיכות אלא גם לפי גודל המדבקה, גודל הגליל ועוד.

ברקוד סורק – מה זה ומדוע הוא חשוב?

ברקוד סורק הוא מכשיר המיועד לסריקה של ברקודים. המכשיר שולח לייזר אל הברקוד ומחזיר את המידע הנסרק את המכשיר כפקודה. הפקודה הזו מחוברת לתוכנה במחשב ומציגה את הפרטים על המוצר המדובר עם אותו הברקוד. באמצעות שיטה זו ניתן לנהל סחורות בקלות וביעילות, כמובן גם בצורה מדויקת יותר. בנוסף לכך ניתן לתייג מוצרים ולהעבירם במחשב בקלות ובמהירות מול הלקוח (לדוגמה במקרה של חנות מסוימת או רשת מזון). היכנסו לאתר עידנים טכנולוגיות ורכשו סורק ברקוד עם מדפסת ומדבקות תואמים כדי לשפר משמעותית את ההתנהלות בעסק שלכם, עם ניהול הסחורות שלכם ומול הלקוחות שלכם.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...
איחוד הלוואות - הדרך שלכם להתחיל מחדש!
אם אתם נאבקים עם תשלומי חוב מרובים ומתקשים לעמוד בהתחייבויות...
היבט חשוב בתכנון נסיעות עבור תיירים רבים
השכרת רכב בחו"ל והשוואת מחירים היא היבט חשוב בתכנון נסיעות...
עריכת הסכם ממון לפני הנישואים: קשה באימונים, קל בקרב
גירושין הוא תהליך שיכול להיות ארוך ומייגע עד ההגעה להחלטות...
הכול על רכישת גלילים מקרטון בעידן המודרני
אתם מתכוננים לקראת מעבר דירה? או שאולי אתם מעבירים את...
מה כולל שירות IT במיקור חוץ
חברות מובילות בארץ ובעולם בוחרות לקבל שירותי it חיוניים במיקור...
עבודתה של הדולה
אם אי פעם תהיתן מה כוללת עבודתה של הדולה, אשת...
כך תקבלו את היעוץ המתאים ביותר לגבי ההלוואה המשמעותית בחייכם
משכנתא היא ההלוואה המשמעותית ביותר שתיקחו בחייכם. כיוון שזו הלוואה...
כל היתרונות בעריכת הסכם ממון
היום יש יותר ויותר זוגות המודעים לכך שלמרות שהקשר שלהם...