Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

החובות גדולים עליכם – פנו לעורך דין מקצועי

החובות גדולים עליכם – פנו לעורך דין מקצועי
credit: freepik

חובות גדולים הם אולי אתגר מוכר בחברה הישראלית, אבל זה ממש לא אומר שאתם צריכים להתמודד באופן קבוע עם חובות בלתי אפשריים עד לקריסה כלכלית אמתית. בין אם אתם בעלי עסקים ובין אם אתם אנשים פרטיים, יש לכם את הזכות לפנות לעזרתו של עורך דין מקצועי ומיומן בהליכי פשיטת רגל, ולתכנן את הפתרונות המשפטיים למצב הכלכלי שלכם בצורה מדויקת וממוקדת מטרה. לכן, הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לעשות הוא להבטיח שאתם עובדים עם הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין איתי גת רימון כבר בשלבים הראשונים של המחשבה על תהליך פשיטת רגל.

חובות כבדים – יכולים להיות הסוף של חיים ברמה גבוהה

על פי הלשכה הלאומית לסטטיסטיקה מרבית הישראלים מתמודדים בשנים האחרונות עם חובות כבדים. יכול להיות שאתם שקועים בחובות בגלל הרצון לפתוח עסק או בגלל הרצון לקנות בית בישראל, אך כך או כך, בהנחה ואתם לא מצליחים להתמודד עם החובות שלכם, הדבר הנכון ביותר לעשות יהיה קודם כל לפנות לעזרתו של עו"ד פשיטת רגל, כדי לקבל את הכלים להתמודדות עם המצב שלכם וכדי להבטיח שאתם מקבלים החלטות בצורה אחראית נכונה.

ההסדר שמציל אתכם – הוא עניין של בחירה

המטרה המרכזית של תהליך פשיטת רגל היא להגיע למצב של הסדר חובות בהתאם ליכולת הכלכלית שלכם- הרי אם אתם ממשיכים להחזיק בחובות שלכם אין סיכוי שתצליחו להשתקם. לכן, עדיף לדאוג לחלוקה הגיונית של החוב מאשר להמשיך ולקוות שתצליחו לשמור על הראש מעל המים בדרך נס.

ביחד עם עורכי הדין, תבנו דרך חיים חדשה

במקום להמשיך ולדבר עם עורך דין גבייה על המצב שלכם ולנסות לייצר פתרונות זמניים, הליך פשיטת רגל בונה את שורת הפתרונות האופטימליים מבחינתכם להווה ולעתיד, על בסיס כלים מתקדמים שהמערכת המשפטית מאפשרת לכם לקבל. כמובן שלא צריך לפנות ישר לתהליך פשיטת רגל, אבל אם באמת לא נותרו לכם עוד אופציות, זו היא הדרך הטובה ביותר להימנע ממצב שבו אתם מכלים את הכוחות שלכם על תשלומי חובות בלי לראות שום אופק כלכלי אפשרי שנותן לכם קצת תקווה.

אנחנו, אנשי הצוות המשפטיים של משרד עורכי הדין איתי גת רימון, נעזור לכם לקבל את ההחלטות החשובות ביותר שאתם צריכים לקבל, כאשר אתם מתכננים ליצור הסדרי חובות ריאליים לתשלום החובות שצברתם לאורך השנים בהתאם ליכולת שלכם להחזירם. אז אל תוותרו על ההתמודדות עם האתגר הקשה ביותר שעומד לפניכם כעת, וקבלו את כל הסיוע שמגיע לכם לקבל לפני שאתם מקבלים החלטות קשות ומורכבות. לפרטים נוספים 03-7795000.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
איזה ארונות אתם באמת צריכים במשרד שלכם?
מידי כמה שנים גם אתם, כמו אחרים, חושבים על עיצוב...
לימוד ריקוד לבת מצווה
היום הגדול והמרגש שלך מתקרב – הנה רק בעוד כמה...
למה כדאי פילאטיס לנשים?
אם אתן מחפשות אימון איכותי שיחזק את הגוף שלכן, את...
מה אתם צריכים לדעת על בריאות השיניים שלכם
אם הבריאות שלכם חשובה לכם, אולי זה הזמן לציין כי...
איך ליצור קמפיין פרסום לחרדים שייתן תוצאות בשטח        
כאשר צריך ליצור קמפיינים פרסומיים המכוונים באופן ספציפי לקהילה החרדית,...
טיפול בבעיות מיזמי בנייה מחייב מקצועיות וניסיון
כשאתם בונים בית חדש או רוכשים דירה מקבלן אתם מצפים...
הגנה על עובדים חלשים היא חיונית
זכויות עובדים הן לא רק רעיון יפה, אלא למעשה חלק...
כך תמכרו בעסק שלכם בצורה מוצלחת יותר
בין אם אתם מוכרים מוצרים ובין אם אתם מוכרים קורסים...
איך ליעיל את התקשרות בעסק?
העסק שלכם כל הזמן נמצא בתהליכי גדילה? יש לכם יותר...
מה תפקידו של מנעולן רכב מקצועי?
מנעולן רכב הזמין 24 שעות ביממה אמור להיות בדרך כלל...