Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חברת CI ושירותי המחקר שיתמכו בשגשוג הארגון שלכם

חברת CI ושירותי המחקר שיתמכו בשגשוג הארגון שלכם
קרדיט: Pixabay

לפי המחקר, קרוב למחצית העסקים לא מצליחים לשרוד מעבר לשנה החמישית. הדרך למזער בעיה זו ולהצליח להישאר בתעשייה לאורך שנים רבות, כוללת עריכת מחקרי שוק באופן קבוע, שיאפשרו לכם, לדוגמה, לוודא אם המותג שלכם עונה על הצרכים של הלקוחות שלכם.

החברה שלנו, חברת CI למחקרי שוק וייעוץ, מציעה לכם מומחיות וניסיון של כ-30 שנה בעריכת מגוון מחקרי שיווק לחברות ולארגונים מהמגזרים השונים, כולל משרדי ממשלה וגופים פרטיים עסקיים בענפים שונים, כמו ענף הרכב, האופנה, הפיננסיים, הבריאות, המזון או הקוסמטיקה.

שירותי המחקר שלנו מבוססים על התפיסה: ״העומק שלך… הרוחב שלנו״, ומתמקדים במגוון פתרונות עדכניים ויעילים, כגון:

חווית לקוח ייעוץ ומדידה

חווית הלקוח היא שיטת השיווק החדשה! המומחיות שלנו מתבטאת במדידה ובאפיון של חווית הלקוח. בעולם שבו השוק מוצף במוצרים דומים, חווית הלקוח היא אחד מערכי המותג שבכוחו לסייע ליצירת מערכת יחסים אמיצה עם הלקוחות, ובכך לבדל את המותג שלכם מהמתחרים.

מחקרי שוק וייעוץ אסטרטגי

אנחנו, בחברת CI, משתמשים בכלי עבודה מגוונים ומשלבים את הכלים המסורתיים עם הכלים החדשניים ביותר בתחום הדיגיטל, כדי לערוך מחקרים כמותיים ואיכותיים.

דוגמאות לשירותי המחקר שלנו כוללים: הערכה של חוזק המותג ומעמדו, ניתוח ביצועי החברה בהשוואה למחירים, שימוש במודל פרסום לבדיקת אפקטיביות הפרסום בכלל ערוצי המדיה.

בין השאר, אנחנו מבצעים מיפוי של השוק הרלוונטי כדי לאתר מניעים, חסמים וכו׳; מבצעים הערכות כניסה לשוק עם מותג חדש ועוד.

העולם הארגוני, מדידה וייעוץ

אנחנו עוזרים ללקוחות לבדל את הארגון או המותג שלהם באמצעות שירותים ומוצרים התורמים לשדרוג הארגון, כולל מחקר למדידת שביעות רצון העובדים, סקרי אקלים ארגוני, סקרי שביעות רצון משירות פנים-ארגוני, מקרי שדה-מטה, שימוש בקבוצות מיקוד, וייעוץ מלווה.

בקרה ותפעול

ארגונים רבים מעדיפים היום להעביר את עבודת המחקר למיקור חוץ. אנחנו בחברת CI פיתחנו מנגנוני תפעול המאפשרים לכול ארגון להפעיל פרויקטים שונים בעזרתנו, לדוגמה: תיעוד נוסעים עולים יורדים באוטובוסים, תשאול צרכנים באמצעים שונים (בטלפון, בסמס או פנים אל פנים), ליווי קונים על ידי עריכת תצפית וראיון פנים אל פנים ועוד.

הכלים שאנחנו מעמידים לרשות הלקוחות כוללים:

  • מערך טלפוני ממוחשב.
  • סוקרים ובקרי שטח.
  • מראיינים ותצפיתנים.
  • לקוחות סמויים ברחבי הארץ.
  • פאנל של יותר מ-100 אלף חברים המייצגים את האוכלוסייה וישמחו לענות במהירות על שאלותיכם.
  • חדר קבוצות מיקוד והסערת מוחות, המצויד במנגנון צילום ובמראה דו כיוונית.

שיתוף ציבור ובעלי עניין

החברה שלנו עורכת מחקרים המסייעים למקבלי ההחלטות להתחשב בדעתן של קבוצות בעלי עניין שונות, כדי למנוע מלחמות מיותרות כמו תביעות, הפגנות, פגיעה בתדמית המותג וכו׳. מחקרים אלה תורמים לקבלת החלטות אסטרטגיות מושכלות תוך ניהול שיח משתף עם קבוצת העניין הרלוונטית, מה שבסופו של דבר יוביל לקבלת החלטה טובה יותר המתחשבת בקבוצת בעלי העניין שתושפע ממנה.

למידע נוסף היכנסו לאתר CI, מחקרי שוק וייעוץ

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
החיפויים שישנו את עיצוב הבית שלכם
למרות כל הניסיונות שלכם, משהו בכל זאת חסר לכם בעיצוב...
ההבדל בין עיצוב דירה לעיצוב בית פרטי
עיצוב פנים היא האומנות של עיצוב הבית והחלת הסגנון האישי...
"להוריד את הבטן" ללא כפיפות אינסופיות- כך תעשו את זה
ככל שאנו מתבגרים, כך הצטברות השומן, במיוחד באזור הבטן, גדלה...
סימפוניה מרחבית - נקודת המפגש בין אדריכלות לעיצוב פנים
בכל פרויקט בנייה של בית חדש, מקום מסחר או כל...
לעבור משברים משפחתיים בעזרת עורך דין מתאים
אמנם המשפחה היא מעגל האנשים הקרוב אלינו ביתר, אך עם...
להשאיר את הראש מעל המים גם בזמן מלחמה- איך עושים את זה
מלחמה היא מצב לא פשוט מכל הבחינות: פיזית, רגשית וגם...
איך ממחזרים משכנתא
הליך מיחזור של משכנתא מתבסס על החלפת הלוואת המשכנתא הנוכחית...
סימנים לכך שצריך להזמין טכנאי מעליות
אם אתם גרים בבניין משותף או עובדים בכזה, ויש בנכס...
אל תוותרו על מה שמגיע לכם מהביטוח
חברות הביטוח אינן יכולות למשוך תביעות צודקות עד אין סוף...
האם מטבח כפרי יתאים לכם?
החיפוש אחר מטבח שיתאים לבית זו לא תמיד משימה קלה...