Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול בבעיות מיזמי בנייה מחייב מקצועיות וניסיון

טיפול בבעיות מיזמי בנייה מחייב מקצועיות וניסיון
קרדיט - Canva

כשאתם בונים בית חדש או רוכשים דירה מקבלן אתם מצפים לקבל את הטוב ביותר מכל איש מקצוע שאתו אתם מתקשרים. גם בבניית דירות קבלן חשוב להקפיד שתקבלו כל מה שאתם חותמים עליו בחוזה המכר שלכם, אולם לא כל הקונים יודעים בדיוק מה לחפש ולבדוק כאשר הם מקבלים את הדירה שלהם מקבלן שבנה להם אותה. לכן, יש חובה לבדוק את הדירה מיד עם קבלתה מהקבלן בפרוטוקול המסירה על מנת לאתר ליקויי בנייה שונים. זה לא תמיד נעשה בזדון משום שלליקויי בנייה יש סיבות שונות, אולם ללא ספק, יש לא מעט ליקויים ברמות חריגה שונות מתקנות הבנייה שמחייבים טיפול מקצועי, תיקון מידי או אף פיצוי משמעותי כאשר נפגע ערך הנכס. איכות החיים שלכם בדירה תלויה גם בתקינות הנכס שלכם ולכן חיוני לערוך מיד בדק בית ולטפל משפטית בכל מה שמתגלה באמצעות עורך דין ליקויי בניה בצפון, שיעקוב אחר ביצוע התיקונים והפיצוי לדיירים. חשוב לדעת שיש הליכים מסודרים לכל תביעה כזאת ועל כך תוכלו לשמוע בהתייעצות עם משרד עורכי הדין כאמל אחמד, שמטפלים בלקוחותיהם כבר שנים רבות בתחום זה.

לבנות חדש על בסיס ישן

הפרויקטים של פינוי בינוי על שלל המסלולים שמוצעים לכם בישרו בשורה חשובה וטובה לאזרחי ישראל. זה נעשה הודות לתיקון ליקויי בנייה או הרחבת דירות להשבחת הנכס או אפילו החיזוקים הנדרשים נגד רעידות אדמה ואיומי מלחמה, אולם בדרך לנכס החדש שלכם יש לא מעט כוונות טובות שהולכות לאיבוד. המהמורות הצפויות בפרויקטים של פינוי בינוי מוכרות לכל עורך דין פינוי בינוי תל אביב, משום שקורה לא פעם שאתגרי הבנייה נתקלים בבעיות שלא טופלו נכון. זה יכול להיות בגלל דייר שמסרב לחתום על הפרויקט או בגלל רשויות שמערימות קשיים או אפילו מצד הקבלנים שלא העריכו נכון את המיזם. לכן, רק עורך דין מנוסה יוכל ללוות אתכם בדרך להצלחת המיזם עד תומו.

כל דירה חייבת בדק בית

בדק הבית שעורכים לדירה חדשה מגלה לא פעם בעיות שונות שדורשות פתרון ותיקונים על ידי הקבלנים שבנו את הדירה אבל לא פעם קורה שהם מתעכבים ולא מוכנים לעשות את מה שנדרש. במקרים כאלה ולאחר שנכשל המשא ומתן אין מנוס מהגשת תביעות ליקויי בנייה משום שלכל דייר מגיע נכס שאינו סובל מבעיות שונות שמאיימות על ביטחונו והנאתו מהנכס שרכש במיטב כספו. משרד עורכי הדין כאמל אחמד מייצג כבר שנים רבות את לקוחותיו בתחום זה ומגן על האינטרסים שלהם בכל תביעה כזאת.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
לבחור ביחד עם הילדים את המיטה המושלמת
רבות דובר לאורך השנים בשבחה של השינה. אנחנו יודעים כי...
הפקולטה למתמטיקה בטכניון – מה היא מציעה לכם?
מחפשים מסלול לימודי לתואר ראשון בתחום המתמטיקה? טוב שבאתם! הפקולטה...
חברת CI ושירותי המחקר שיתמכו בשגשוג הארגון שלכם
לפי המחקר, קרוב למחצית העסקים לא מצליחים לשרוד מעבר לשנה...
חברת SDB מאתרים מנתחים משקיעים – בארץ ובחו״ל
מתעניינים בהשקעות בנדל״ן? צוות המומחים שלנו, בחברת SDB, מזמין אתכם...
מרחיבים את המשפחה? אנחנו נמצא לכם מכונית
ילדים זה שמחה וזו ברכה. אתם ממש לא צריכים לחשוש...
חשיבות ליווי עורך דין מטעמכם בעסקאות קניית דירה מקבלן
רבים אשר רוכשים דירה מקבלן בונים על כך שבגלל שמדובר...
היכן הצי'לר משמש בתעשייה ומה היתרונות שלו?
את הצ'ילרים ניתן למצוא במגוון תעשיות. מערכת הקירור חיונית לביצוע...
זקוקים לפתרון מימון חכם? היתרונות של משכנתאות לעסקים
כל עסק חשוף לסיכונים שונים, ובפרט במציאות התזזיתית של המאה...
איזה ארונות אתם באמת צריכים במשרד שלכם?
מידי כמה שנים גם אתם, כמו אחרים, חושבים על עיצוב...
לימוד ריקוד לבת מצווה
היום הגדול והמרגש שלך מתקרב – הנה רק בעוד כמה...