Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול מומלץ בדרום הארץ

טיפול מומלץ בדרום הארץ
קרדיט: Freepik

במצבי קיצון ובמצב נפשי לא מאוזן, מומלץ להיוועץ עם פסיכיאטר באשדוד או סביבתה אשר ייגש אליכם ברגישות ובאמפתיה, ויעניק לכל פונה יחס אישי ונקודת מבט מקצועית ואנושית. פסיכיאטר מאשדוד וסביבתה ישמור על הפרטיות שלכם, ישמור על הכבוד שלכם ויעזור לכם לטפל ולהתייחס בצורה המתאימה ביותר בבעיה שלשמה הגעתם אליו. פסיכיאטר פרטי הינו איש מקצוע מוסמך אשר יעניקו לכם טיפול פרטי, מקצועי ואישי, באופן דיסקרטי ביחס למוסדות הציבוריים. במקרים מסוימים יהיה צורך במרשמים תרופתיים למטופל, אך לא תמיד. לפני ההליכה לפסיכיאטר, כדאי לשמוע המלצות, לשוחח עם הפסיכיאטר עצמו בטלפון ולהסביר לו מהי הבעיה שבגללה אנחנו באים אליו. לשם כך תוכלו להסתייע בשירותים של ד"ר אביתר שגב. ד"ר שגב הינו פסיכיאטר מומחה, בוגר לימודי רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. הוא התמחה בפסיכיאטריה במרכז לבריאות הנפש באר יעקב ובצה"ל וניהל מרפאה רב מקצועית לבריאות הנפש למבוגרים. כמו כן הוא מטפל בחרדות מסוגים שונים, בהפרעות במצב הרוח, פסיכוזות, התפרצויות זעם והפרעות קשב וריכוז. ד"ר שגב הוא פסיכיאטר מומחה והוא משתדל לעשות כל מה שניתן על מנת שהמטופלים שלו ירגישו טוב יותר ויוכלו לתפקד ולחיות חיים איכותיים ומספקים. 

 

עזרה מהמדינה במצבים רפואיים

חוות דעת פסיכיאטרית לביטוח לאומי הינה חלק חשוב בפניות רבות לביטוח הלאומי, והוא לא מקל בה ראש. גם במצב הלחץ הקיצוני הזה של קושי נפשי ותקופה רוויית מתחים ולחצים, לא תמיד הביטוח הלאומי ימהר לקבל את התביעה, והוא יבקש הוכחות בשטח להידרדרות במצב. לשם כך נזדקק לחוות דעת פסיכיאטרית לביטוח לאומי שאכן מוכיחה שמצבו הרפואי או הנפשי של המטופל הידרדר ובעצם יש לו נכות מסוימת שמונעת ממנו לתפקד בצורה טובה.

לבחור את איש המקצוע הנכון

איך נבחר פסיכיאטרים מומלצים? אחת מהשיטות הכי טובות לעשות זאת היא באמצעות המלצות כמובן –  המלצות ממכרים ומאנשים הן דרך מומלצת מאוד. כמו כן, חשוב שנרים טלפון אל הקליניקה של הפסיכיאטר ונוודא אם השירות שניתן אדיב ומסביר פנים ואם יש כימיה בינינו. נוכל לבדוק את זמינות התורים של פסיכיאטר פרטי מומלץ בשיחת טלפון קצרה, ונשאל שאלות על מנת לבדוק אם נוכל לקבל מענה לבעיות בגללן אנו פונים. לשם כך נוכל להיוועץ בד"ר שגב אביתר אשר הינו מומחה ובעל קליניקה פרטית. ד"ר שגב הינו בעל רקע עשיר בתחום הפסיכיאטריה והוא מטפל במספר מגוון של הפרעות וקשיים. ד"ר שגב הינו רופא הדוגל במקצועיות וברפואה עדכנית לצד אנושיות וחמלה. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון: 055-2774685 ונשמח לעמוד לשירותכם לכל פנייה.

 

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
הגנה על עובדים חלשים היא חיונית
זכויות עובדים הן לא רק רעיון יפה, אלא למעשה חלק...
כך תמכרו בעסק שלכם בצורה מוצלחת יותר
בין אם אתם מוכרים מוצרים ובין אם אתם מוכרים קורסים...
איך ליעיל את התקשרות בעסק?
העסק שלכם כל הזמן נמצא בתהליכי גדילה? יש לכם יותר...
מה תפקידו של מנעולן רכב מקצועי?
מנעולן רכב הזמין 24 שעות ביממה אמור להיות בדרך כלל...
עורך דין לירושות וצוואות- הכתובת בכל נושא הקשור לתחום
אף אחד לא אוהב לעסוק בנושאים הקשורים לירושות, צוואות וגם...
הדמיית שיער - על קצה המזלג
אם אתם נמצאים בחיפוש אחר פתרונות לשיער דליל או התקרחות...
והזוכה המאושר: ישיבת אמית יגל אשדוד
כשרועי השמיניסט האשדודי רצה להפיק הכתרת פורים בישיבה, הוא לא...
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...
איחוד הלוואות - הדרך שלכם להתחיל מחדש!
אם אתם נאבקים עם תשלומי חוב מרובים ומתקשים לעמוד בהתחייבויות...