Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפול NLP

טיפול NLP
Credit: Pixabay

בוודאי שיצא לכם לשמוע לא פעם את המושג NLP . מדובר על שיטה התופסת תאוצה בשנים האחרונות בכל העולם בכלל ובישראל בפרט. על מה כל המהומה? מדובר בשיטה ייחודית אשר בעזרתה אנו יכולים לשנות את דרך החשיבה וההתנהגות שלנו, זאת על מנת להצליח ולהשיג את המטרות שלנו, לבצע שינויים בחיינו ולהתפתח לחיים טובים ואיכותיים יותר. שימוש בשיטה מעניק לנו כלים וטכניקות הנחוצים לנו תקשר עם תת המודע, על מנת לגלות באופן מדויק מהם הדברים המעכבים אותנו. שימוש יעיל ונכון בשיטה יכול לסייע בידינו מהם הדברים המעכבים אותנו בחיים, מהם הזיכרונות הטראומתיים המשפיעים עלינו עד היום ועוד. לעיתים אנו מושפעים מאוד בשל אירוע שקרה לנו בילדות, שיטת ה NLP תסייע לנו לאתר את הגורם המעכב ובכך נוכל לקבל את הכלים להמשיך הלאה. לפרטים נוספים על השיטה תוכלו לפנות אל סמואל בז'רנו, המרכז לצמיחה אנושית ועסקית.

קורס nlp אונליין

טיפול NLP נעשה מבוקש ביותר ולכן נפתחו קורסים רבים ללימוד השיטה. בשנה האחרונה נפתחו גם קורסי NLP אונליין, על מנת להקל על המעוניינים בלימוד וזאת מבלי להגיע כלל למקום הלימודים. לימוד באמצעות קורס NLP אונליין הוא בעל יתרונות רבים: קורס פרונטלי מוגבל בזמן, יש שעות קבועות ללימוד והתלמידים מחויבים להגיע בשעות הלימוד המקובלים. בקורס שהוא אונליין אין צורך לתאם זמנים. הקורס מוקלט מראש ואתם יכולים להיכנס וללמוד בכל זמן שנוח לכם, כך גם בכל הנוגע למקום הלימוד. אתם יכולים ללמוד מכל מקום שתרצו, מהבית, מהעבודה ועוד, כך גם תוכלו לחסוך לעצמכם זמני נסיעות ואף עלות של דלק או כספי נסיעה.

סדנאות העצמה אישית

מרגישים שאינכם ממשים את הפוטנציאל הטמון בכם? מרגישים כי היכולות שלכם אינן באות לידי ביטוי? מומלץ לכם לשקול להשתתף בסדנאות העצמה אישית. יש מגוון סדנאות להעצמה אישית, יש סדנאות אישיות וסדנאות קבוצתיות, כל אחד יכול לבחור את הדרך המתאימה לו. ישנן סדנאות העצמה אישית במגוון נושאים לדוגמת הורות, זוגיות, עסקים, התמכרויות שונות ועוד. בסדנא כזו, יש אפשרות לשמוע דעות ניטרליות בנושאי שונים, עצות שונות ודרכי התמודדות. מומלץ מאוד להגיע לסדנאות העצמה אישית בהנחיית מנחה מומחה ובעל ניסיון בתחום, זאת על מנת לקבל את הכלים הנכונים. סמואל בז'רנו, הבעלים של המרכז לצמיחה אנושית ועסקית, הוא מומחה בתחומו, פנו אליו לפרטים נוספים.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
כך תמכרו בעסק שלכם בצורה מוצלחת יותר
בין אם אתם מוכרים מוצרים ובין אם אתם מוכרים קורסים...
איך ליעיל את התקשרות בעסק?
העסק שלכם כל הזמן נמצא בתהליכי גדילה? יש לכם יותר...
מה תפקידו של מנעולן רכב מקצועי?
מנעולן רכב הזמין 24 שעות ביממה אמור להיות בדרך כלל...
עורך דין לירושות וצוואות- הכתובת בכל נושא הקשור לתחום
אף אחד לא אוהב לעסוק בנושאים הקשורים לירושות, צוואות וגם...
הדמיית שיער - על קצה המזלג
אם אתם נמצאים בחיפוש אחר פתרונות לשיער דליל או התקרחות...
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...
איחוד הלוואות - הדרך שלכם להתחיל מחדש!
אם אתם נאבקים עם תשלומי חוב מרובים ומתקשים לעמוד בהתחייבויות...
היבט חשוב בתכנון נסיעות עבור תיירים רבים
השכרת רכב בחו"ל והשוואת מחירים היא היבט חשוב בתכנון נסיעות...
עריכת הסכם ממון לפני הנישואים: קשה באימונים, קל בקרב
גירושין הוא תהליך שיכול להיות ארוך ומייגע עד ההגעה להחלטות...