Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

טיפים להקמת עמודי נחיתה

טיפים להקמת עמודי נחיתה
קרדיט: Pixabay.co.il

דף נחיתה הוא דף אשר מוגדר כדף אינטרנט אשר המשתמש גולש אליו דרך קישורים שונים שנמצאים ברחבי האינטרנט. מטרתו העיקרית של הדף היא למקד את תשומת הלב של המשתמש ולהניע אותה לפעולה כגון: להשאיר פרטים בדף או לרכוש את המוצר או השירות המוצע בו.

כיצד מקימים דף נחיתה מוצלח?

הנה כמה טיפים שיסייעו לכם בבניית דף נחיתה מוצלח:

  • דפי נחיתה יכולים להיות מעוצבים באופן ייחודי ומרשים, אך חשוב לדעת שאם הניסוח של הטקסט לא מספיק ברור, מדויק ותכליתי ובעיקר אם הוא לא מאפשר לקרוא את התוכן ברצף, דף הנחיתה יהיה פחות יעיל. חשוב להיכנס לנעליו של הגולש ולחשוב איזה ניסוח יגרום לו להתעניין במוצר או בשירות שהדף מציע, לרכוש אותו או להשאיר פרטים. הניסוח חייב להיות משכנע ומסקרן בצורה ייחודית.
  • הנעה לפעולה מהווה חלק בסיסי וחשוב מאוד מדף נחיתה. בכדי להניע בצורה הטובה ביותר לפעולה כדאי לכוון את הגולש שמגיע לדף בדרכים שונות: באמצעות קופון זמני או שובר הנחה, באמצעות הטבה בלעדית למי שהגיע דרך הדף, בשיחת ייעוץ חינם ללא התחייבות, בשליחת קידומי מכירות והטבות עתידיות למייל ועוד.
  • חשוב להגדיר מראש מהי מטרת הדף ואיזה פעולה עתידית הייתם רוצים שהמשתמשים יבצעו בדף: רכישת מוצר או שירות, הרשמה לניוזלטר, השארת פרטים ליצירת קשר, הרשמה לאירוע כלשהו או לכנס עתידי כלשהו ועוד. בהתאם למטרות, עצבו את הדף.
  • חשוב שכל המידע והתוכן של הדף יופיע בפני הגולש שמגיע אליו מבלי שיהיה לו צורך לגלול למטה. כלומר, הוא יחשף בבת אחת לכל מה שצריך.
  • חשוב מאוד הרושם הראשוני של הדף. בשניות הראשונות שגולש מגיע לדף הוא יחליט האם להישאר בו או לצאת ממנו. כדאי לבחור בעיצוב מודרני שיעניק ייצוג ראוי ומרשים למוצר או השירות. חשוב שהדף יכיל הצעה שיווקית ברורה שתכיל כותרת קצרה ועניינית בראש הדף ללא צורך בהסבר מפורט.
  • דף הנחיתה חייב להיות מותאם למובייל וזאת בכדי שגם גולשים שמגיעים אליו מהמובייל יוכלו לצפות בו בבירור ובצורה נוחה.
  • לא כדאי לרבות בשדות טופס של צור קשר. יש לציין מספר קטגוריות הכרחיות כגון: שם מלא, טלפון וכתובת מייל. לרוב זה יספיק לצורך קבלת פרטים עיקריים על הגולש ליצירת קשר ראשוני עימו.
  • זמן טעינת הדף משפיע באופן מהותי על תוצאות ההמרה. גולש ממוצע לרוב לא ימתין יותר מכמה שניות בודדות עד שיוצג בפניו הדף וכן, זמן טעינה איטי של דף ידורג על ידי גוגל לא פעם כדף פחות איכותי. בכדי שגם פרסום בגוגל של הדף יהיה טוב, חשוב להקפיד על זמן טעינה קצר.
  • כדאי ליצור אפקט מרשים בדף כגון: מבצע לזמן מוגבל כאשר בדף ניתן למצוא טיימר שסופר לאחור את הזמן שנשאר למבצע, דבר שמגביר את האפקט של הדרמה ולא פעם משכנע את הגולש לבצע פעולה בדף טרם הזמן נגמר.
  • כדאי מאוד להטמיע קוד המרות באמצעות גוגל אדס, פיקסל, פייסבוק או אנליטקס וזאת במטרה ליידע את מערכות הפרסום מהיכן הגיעו הלידים.
  • כדאי להוכיח לגולש כי העסק שלכם מוכר ומומלץ בקרב לקוחות רבים. כדאי לשלב המלצות או ציטוטים נבחרים של לקוחות, לוגו או סמלים של לקוחות, אלמנטים שונים שמאפיינים את נתוני המוצר כגון: מספר לקוחות, כמות הורדות ועוד.
  • כדאי לשלב תמונות מקוריות ואיכותיות. אין דרך טובה יותר להעביר מסר מתמונה מקורית ואיכותית. כדאי להתאים את הצבעים בין רקע הדף לבין הטקסט והתמונות.
כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
עולם קסום של קדושה, עם תשמישי קדושה
בתוך עולם עשיר במסורות ותרבות, תופס לו העולם של תשמישי קדושה מקום...
הכול על הובלות קטנות באזור הצפון
עוברים לדירה חדשה באזור הצפון? מדובר בסך הכול על הובלה...
מסעדה לחתונה קטנה
חתונה קטנה זו שמחה גדולה ולכן ברור מדוע גם אתם...
עבודה עם עורך דין מונעת סיכונים מיותרים
בעידן שבו מחירי הנדל"ן בכל רחבי הארץ גבוהים מאוד, וכשכל...
מה ההבדל בין אריחים רגילים לבין אריחים מדקקים
בכל פרויקט עיצוב של הבית כולו או רק חדר מסוים,...
הורה נפטר ולא השאיר צוואה? כך תנהגו
אחת הפעולות שמומלץ לאדם לעשות לפני פטירתו היא לערוך צוואה...
בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי נשכחת
ארגון יום הולדת כרוך בתכנון ותיאום קפדניים ליצירת חגיגה בלתי...
מתי זה הזמן להזמין איש מקצוע לתחזוקת המזגנים?
בארץ אנחנו חווים קיץ לוהט במשך חודשים רבים. לכן צריכה...
מה שחשוב לדעת על עבירות מין באינטרנט
עבירות מין נחשבות לעבירות חמורות, במיוחד בשנים האחרונות בהן המודעות...
מחפשים פעילות יצירתית וחד פעמית? בואו לקרקס
כולנו מכירים את הסיפורים והאגדות על הקרקס האגדי משנות העשרים...