Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כיצד שעון נוכחות עשוי לייעל לכם את העסק?

כיצד שעון נוכחות עשוי לייעל לכם את העסק?
קרדיט FREEPIK

הכרת העובדים אל מערכת נוכחות טכנולוגית מתקדמת עשויה להיות מעט מאתגרת בהתחלה. בתור בעלי עסקים ניתן לומר באופן חד משמעי כי ברוב הפעמים נרבה לשוש מתגובה שלישית מטעם העובדים, אך ניכר כי המציאות הינה כי אין כל סיבה לחשש שכזה. רוב המוחלט של העובדים כבר רגילים לבצע דיווח שעות נוכחות במהלך מקום העבודה בדרך כזו או אחרת כבר מעבודות קודמות. ניתן לומר כי לשימוש בשעון נוכחות לעסק שלכם מגוון רחב של יתרונות שונים. לכן, במאמר הבא ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי שיש לדעת טרם התקנת שעון נוכחות לעסק שלכם.

ניהול עובדים מרחוק

באמצעות שעון נוכחות מקצועי תינתן לכם האפשרות לנהל את העובדים שלכם ברחוק, ניתן לומר כי מדובר ביתרון בולט במיוחד עבור אותם בעלי משרדים המכילים עובדים אשר עובדים מהבית, כך למעשה תוכלו לבצע ניהול עובדים יעיל בכל מקום ובכל זמן. נוסף על האמור, יש לציין כי אין כל צורך בנוכחותכם הפיזית במקום העבודה על מנת לבצע מעקב אחרת הנוכחות באמצעות התקנת שעון נוכחות לעסק שלכם. תוכלו למעשה לראות בכל רגע נתון ומכל מקום אפשרי מי הם העובדים הנוכחים במקום העבודה, לקבל התראות שונות המדווחות על הגעה ועזיבה של עובדים ובהתאם לכך לערוך בקרה יעילה על נוכחות העובדים שלכם.

2 דגשים שחשוב לדעת טרם התקנת שעון נוכחות בעסק שלכם

בעת בה אתם מעוניינים לבחור בשעון נוכחות לעסק שלכם מוטב כי תתייחסו למספר דגשים חשובים שכן ביניהם כמות העובדים בעסק, מידת המורכבות במערכת השכר, צורת פריקת נתונים וכן הלאה וכן הלאה, ריכזנו עבורכם את שני הדגשים העיקריים ביותר, על מנת לוודא כי אתם מבצעים את הרכישה המתאימה ביותר עבורכם:

  • בחירת סוג השעון – תחילה, מוטב כי תשאלו את עצמכם את השאלה האם אתם רוכשים שעון נוכחות עבור עסק קטן או לחילופין גדול? שעון הפועל באמצעות כרטיס, הינו שעון אשר מאפשר לעובדים להעביר את הכרטיס על מנת לדווח נוכחות, שעון נוכחות טביעת אצבע, לפי העדפתכם האישית. במידה ומדובר בעסק אשר נמצא בסביבה שהיא לא משרדית כמו חווה חקלאית, מוסך, מפעלים וכדומה, מוטב כי תיקחו בחשבון התקנה של שעון נוכחות אשר פועל באמצעות זיהוי פנים, שעון נוכחות אשר מאפשר אימות מהיר ומקצועי הרבה יותר ביחס לטביעת אצבע. יש לציין כי מחירי שעוני הנוכחות הפועלים בעזרת זיהוי פנים צנחו בעלויות במהלך השנים האחרונות וניתן לומר כי כעת קרובים יחסית לעלויות השעונים הפועלים באמצעות טביעת אצבע.

בחירת התוכנה – מומלץ כי תבחרו תוכנה בהתאם לסוג העסק ומידת המורכבות של מערכת התשלום ודיווח שעות הנוכחות. במידה ומדובר בעסק קטן ניתן לומר כי אין כל צורך בחישוב של שעות נוספות או לחילופין בהסכמי עבודה אישיים, זאת מאחר וניתן לרכוש תוכנת נוכחות פשוטה אשר תדווח על יציאותיו וכניסותיו של העובד ממקום העבודה, תחשב את סך שעות הנוכחות, ללא צורך בניהול נוכחות מסורבל ומעקב אחר חוסרים. במידה ומדובר בעסק גדול, ניתן לומר כי ישנן תוכנות נוכחות יעילות ומתקדמות יותר אשר מחשבות שעות נוספות, הפסקות וכדומה, אך ניתן לומר כי ההשקעה הכספית היא גבוהה יותר בהתאם. נוסף על האמור, יש לציין כי קיימים גם שעוני נוכחות הפועלים באמצעות אפליקציה בענן אשר מעניקה לבעלי העסק אפשרויות ניהול יעילות ואפקטיביות הרבה יותר ולעובדים גם כן.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
טיפול בבעיות מיזמי בנייה מחייב מקצועיות וניסיון
כשאתם בונים בית חדש או רוכשים דירה מקבלן אתם מצפים...
הגנה על עובדים חלשים היא חיונית
זכויות עובדים הן לא רק רעיון יפה, אלא למעשה חלק...
כך תמכרו בעסק שלכם בצורה מוצלחת יותר
בין אם אתם מוכרים מוצרים ובין אם אתם מוכרים קורסים...
איך ליעיל את התקשרות בעסק?
העסק שלכם כל הזמן נמצא בתהליכי גדילה? יש לכם יותר...
מה תפקידו של מנעולן רכב מקצועי?
מנעולן רכב הזמין 24 שעות ביממה אמור להיות בדרך כלל...
עורך דין לירושות וצוואות- הכתובת בכל נושא הקשור לתחום
אף אחד לא אוהב לעסוק בנושאים הקשורים לירושות, צוואות וגם...
הדמיית שיער - על קצה המזלג
אם אתם נמצאים בחיפוש אחר פתרונות לשיער דליל או התקרחות...
חשיבות המשחק והדמיון להתפתחות הילדים
משחק ודמיון הם מרכיבים בלתי נפרדים מהילדות התורמים באופן משמעותי...
למה כשנקלעים לחובות עורך דין הוא חבל הצלה?
כשאדם או עסק נקלעים לחובות שאין ביכולתם לפרוע, התוצאה היא...
איחוד הלוואות - הדרך שלכם להתחיל מחדש!
אם אתם נאבקים עם תשלומי חוב מרובים ומתקשים לעמוד בהתחייבויות...