Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

כך תקבלו את היעוץ המתאים ביותר לגבי ההלוואה המשמעותית בחייכם

כך תקבלו את היעוץ המתאים ביותר לגבי ההלוואה המשמעותית בחייכם
קרדיט - Canva

משכנתא היא ההלוואה המשמעותית ביותר שתיקחו בחייכם. כיוון שזו הלוואה שסכומיה גדולים מאוד, היא מורכבת גם מבחינות אחרות. ניתן לבחור מסלולי החזר שונים המתאפיינים בריבית קבועה או משתנה או הצמדה לגורמים שונים כמו הדולר או המדד ואף לשלב ביניהם, מה שהופך את העניין לכזה הדורש יעוץ מקצועי. על כך שנדרש יעוץ של יועץ משכנתאות לגבי בחירת תנאי המשכנתא אין ויכוח, אך רבים מסתפקים ביעוץ משכנתאות מטעם הבנק במקום ייעוץ משכנתאות פרטי, וזאת בגלל הרצון לחסוך את ההוצאה על תשלום ליועץ פרטי שהיא כמובן שולית לעומת סכום המשכנתא. יועץ פרטי בוחן את האינטרסים שלכם בלבד ועוזר לכם למצוא את הטוב ביותר עבורכם, מה שכמובן יביא לחיסכון כסף משמעותי, במיוחד בהסתכלות לטווח ארוך.

להכניס את כל ההלוואות למשכנתא אחת גדולה- איך עושים את זה?

הריביות הגבוהות שזינקו בשנים האחרונות, הוצאות שהולכות וגדלות לעומת הכנסות שכמעט שאינן עולות- כל אלה גורמות לאנשים להתקשות לסיים את החודש. אל משכנתא אשר מהווה הוצאה כבדה בפני עצמה, מצטרפות עוד הלוואות, כשלרוב אנשים משתדלים לקחת הלוואה קטנה ככל האפשר ואז לאחר תקופה לוקחים עוד. ריבוי הלוואות מביא לכך שההחזר החודשי הוא גבוה יותר כי בד"כ תנאי הלוואות קטנות פחות טובים מהתנאים של הלוואה אחת גדולה. פתרון שמציעים היום הבנקים הוא מיחזור משכנתא ואיחוד הלוואות: מיחזור המשכנתא תוך צירוף יתר ההלוואות אליה להלוואה אחת גדולה. כיוון שכאן מדובר כבר על הלוואה שמוגדרת כמשכנתא לכל מטרה, יש סכום מינימלי שניתן לקחת ויש תנאים נוספים שיש לקחת בחשבון. לכן מומלץ להתייעץ בנושא עם יועץ משכנתאות שיבחן את מצבכם ויבדוק אם זהו הפתרון המתאים ביותר.

איך לבחור יועץ משכנתאות?

כיוון שלבנקים יש מחלקת משכנתאות בה ניתן לקבל יעוץ מיועץ משכנתאות, רבים מתפשרים ומסתפקים ביועץ משכנתאות מטעם הבנק. כפי שציינו, מומלץ מאוד לבחור יועץ פרטי אשר ייעץ לכם לגבי עניין כבד משקל זה שהולך ללוות אתכם לא מעט שנים בחייכם. חשוב גם לבדוק היטב מיהו היועץ אשר אתם מסתמכים על דעתו. אם אתם גרים באזור אשקלון, בחרו יועץ משכנתאות באשקלון שקיבלתם עליו המלצות. היום רבים נעזרים ביועץ פרטי וסביר שתמצאו בין חברים או משפחה שגרים בסביבה כאלה שקיבלו ייעוץ פרטי. בדקו מהו הרקע של יועץ המשכנתאות, ובכלל התרשמו ממנו, מהרצינות והמקצועיות שלו. נציין שייעוץ משכנתאות לא נועד רק לבחירת משכנתא ראשונה אלא בכל שלב בו אתם רוצים לבדוק האם מומלץ למחזר את המשכנתא ולבקש תנאים אחרים.

חברת MUHNI PERFECT בניהולו של ירון ארוש מייעצת בכל הנוגע למשכנתאות ופיננסים. החברה קיימת מעל עשור ולקוחות רבים זכו לתנאי משכנתא הטובים ביותר שיכלו לקבל בזכות הייעוץ והליווי. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם
מה אתם צריכים לדעת על בריאות השיניים שלכם
אם הבריאות שלכם חשובה לכם, אולי זה הזמן לציין כי...
איך ליצור קמפיין פרסום לחרדים שייתן תוצאות בשטח        
כאשר צריך ליצור קמפיינים פרסומיים המכוונים באופן ספציפי לקהילה החרדית,...
טיפול בבעיות מיזמי בנייה מחייב מקצועיות וניסיון
כשאתם בונים בית חדש או רוכשים דירה מקבלן אתם מצפים...
הגנה על עובדים חלשים היא חיונית
זכויות עובדים הן לא רק רעיון יפה, אלא למעשה חלק...
כך תמכרו בעסק שלכם בצורה מוצלחת יותר
בין אם אתם מוכרים מוצרים ובין אם אתם מוכרים קורסים...
איך ליעיל את התקשרות בעסק?
העסק שלכם כל הזמן נמצא בתהליכי גדילה? יש לכם יותר...
מה תפקידו של מנעולן רכב מקצועי?
מנעולן רכב הזמין 24 שעות ביממה אמור להיות בדרך כלל...
עורך דין לירושות וצוואות- הכתובת בכל נושא הקשור לתחום
אף אחד לא אוהב לעסוק בנושאים הקשורים לירושות, צוואות וגם...
הדמיית שיער - על קצה המזלג
אם אתם נמצאים בחיפוש אחר פתרונות לשיער דליל או התקרחות...
והזוכה המאושר: ישיבת אמית יגל אשדוד
כשרועי השמיניסט האשדודי רצה להפיק הכתרת פורים בישיבה, הוא לא...